וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאן לכיכר המדינה: הושקה חנות הבוטיק של שופארד

21.4.2016 / 16:32

יצרנית התכשיטים השווייצרית שופארד היא מנותנות החסות הגדולות בפסטיבל קאן ותכשיטיה מעטרים את תלבושותיהן של ריהאנה ופנלופה קרוז. כעת נפתחה חנות בוטיק ראשונה של החברה בתל אביב

ספק: ניב אהרונסון עריכה: נועה לוי

אחרי עבודה משותפת של שנים בהן ייצגה תכשיטי JB את חברת שופארד בישראל פותחת זו חנות בוטיק חדשה בכיכר המדינה בתל אביב. החנות תנוהל בבעלותם של האחים עופר ואלון יונסוף.

חברת שופארד מוכרת בעולם כנותנת החסות העיקרית של פסטיבל הסרטים בקאן. התכשיטים והשעונים שלה מעטרים את גדולי הכוכבים על השטיח האדום, ביניהם ריהאנה, פנלופה קרוז וג'ניפר לורנס. הבוטיק שנפתח הוא חלל בגודל של 50 מטר שעוצב ונבנה כולו על ידי חברת ריהוט שוויצרית - החנות כולה נבנה בשוויץ, פורקה לגורמים, הובאה לישראל ונבנתה כאן מחדש על ידי אנשי מקצוע שוויצריים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התכשיטים של שופארד/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפריטים שיימכרו בבוטיק התל אביבי הם מיוצרים במיוחד עבורו על ידי שופארד. מעבר לכך, תהיה תצוגה נרחבת יותר של שעונים ותכשיטים ושל ליין האקססוריז היוקרתי של שופארד. מחירי הפריטים נעים בין עשרות למאות אלפי שקלים. מחיר השעון מעוטר ביהלומים, למשל, עומד על 69,000 שקלים. ומחיר הצמיד מזהב מוצק 18 קראט עומד על 44,000 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התכשיטים של שופארד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף לאנשי העסקים הישראלים שהגיעו לאירוע, נכחו בו גם קארל פרידריך וקריסטינה שופילה, בעלי מותג שופארד העולמי, נצר לשושלת ארוכה של שענים ותכשיטנים שהקימו את החברה אי שם במאה ה 19. הם ירשו את החברה מקארל שויפלה השלישי בשנת 1990. הבן, קארל פרידריך אחראי על אגף השעונים בשופארד. למעשה, הוא שילב על פס הייצור של השעונים את שתי האהבות הגדולות ביותר שלו – ייצור שעונים ומכוניות, וכך עיצב קולקציות שעוני ספורט בהשראת מרוצי מכוניות נחשבים (כמו מילי-מליה, גראן-פרי דה מונקו ועוד). במשך השנים שופארד גם יצרה שותפות עם מארגני מרוץ מכוניות המילי-מליה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התכשיטים של שופארד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז בפעם הבאה שיתחשק לכם להתחכך באבק היהלומים של ריהאנה, פשוט תעשו סיבוב בכיכר המדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • שופארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully