וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחר דל ומקרר מקולקל: כך נראה הסופר היחיד במצפה רמון

לתושבי מצפה רמון נמאס: סניף הסופרמרקט היחידי בעיר מציע מגוון דל של מוצרים ובמשך כל ימות השנה חסרים בו מוצרי צריכה בסיסיים. הדברים הגיעו לשיא בימי חול המועד כשבעלי מסעדה בעיר פנו בתחינה לתושבים: "כל מי שיביא לנו חבילה גדולה של מצות יזכה בארוחה זוגית"

צילום: בני בו סימון, עריכה: ניר חן

"לפני ארבעה חודשים התקלקל מקרר הגלידות בסופרמרקט במצפה רמון, ולא תוקן מאז", כך מספרים תושבי מצפה רמון שפנו לוואלה! עסקים. מי שרגיל לערוך את הקניות בסופרמרקט שמדפיו מציעים מגוון רחב של מוצרים בכל ימות השנה, מחירים נוחים ושירותי משלוחים, יכול לתהות מדוע התושבים פשוט לא הולכים לסניף אחר. אבל בעיר הדרומית החמה והמרוחקת, סניף שופרסל דיל הוא הסופרמרקט היחידי. כפתרון זמני למקרר הגלידות המקולקל מוצגות הגלידות במקרר קטן, כמו אלה שנמצאים קיוסקים, ובו מבחר דל של טעמים. "אנחנו לא יכולים לעשות קניות בעיר שלנו ונאלצים לנסוע במשך שעה לבאר שבע כדי לקנות מצרכים בסיסיים", טוענים תושבי העיר. "מדובר בסניף קטן וצפוף, שבאופן קבוע חסרים בו מוצרי צריכה בסיסיים".

בין השאר מעידים התושבים כי המחסור ניכר במיוחד בכל ימי חול המועד פסח. "הגעתי לסופר במהלך חול המועד פסח, ורציתי לקנות בשר כדי לעשות על האש עם הילדים, אבל נתקלתי במקרר ריק לחלוטין", מספר אלכס בוהדנה, תושב העיר ואב לחמישה. "פשוט לא היה בשר טרי. ניגשתי למקרר של מוצרי חלב כדי לקחת קוטג' - וגם זה לא היה".

המצב האבסורדי הזה הגיע לשיא בימי חול המועד, כשבעלי מסעדת "הקצה" בעיר פנו בתחינה לתושבים בעמוד הפייסבוק של מצפה רמון: "כל מי שיביא לנו חבילה גדולה של מצות יזכה בארוחה זוגית במסעדה". הרקע לבקשה הזו היא המחסור במצות, מוצר צריכה בסיסי בפסח, במשך כל ימי חול המועד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקרר ריק בסופר במצפה רמון/מערכת וואלה!, צילום מסך

התושבים מציינים כי הבעיה של מחסור במוצרים ושל מגוון דל קיימת במשך כל ימות השנה ולא רק בימי החג. "כבר ארבעה חודשים שאני מחפש נייר אלומיניום עבה לשימוש במטבח. במשך כל התקופה הזו לא הצלחתי להשיג את המוצר הזה בסניף", אומר בוהדנה. אחת מתושבות העיר אומרת: "לא פעם כשאני ניגשת לקנות מוצר מסוים ושואלת מדוע הוא חוסר, הקופאית עונה – "יצא מהגיוון". מיונז במשקל של קילוגרם, למשל, שזו האריזה החסכונית של מותג ישראלי מוכר, לא נמצא בסניף הזה".

אין זו הפעם הראשונה שבה התושבים מתלוננים על המחסור. לפני שלוש שנים מחו תושבי העיר על מחירי המוצרים בסניף הסופרמרקט היחידי בעיר, והצליחו בסיכומו של דבר להסב את סניף "שופרסל שלי", שהיא רשת שהמחירים בה גבוהים יותר, לסניף של שופרסל דיל. "המצב בסופר הזה חייב להשתנות. אנחנו לא יכולים לעשות כאן את הקניות שלנו ולכן נוסעים לערים אחרות". מציינת אליען לזובסקי, תושבת מצפה רמון. "גם כשבאים לעשות קניות קטנות להשלמה, לרוב עומדים בתורים ארוכים ומצטופפים".

תושבי העיר מציינים כי אין להם טענות כלפי העובדים בסניף: "העובדים כאן, כולם תושבי המקום, נותנים את הנשמה ואין לנו שום טענה כלפיהם. גם הם מתקשים לתפקד במצב שבו מצוי הסניף", מוסיפה לזובסקי.

מקרר. אלכס בוהדנה פייסבוק, אתר רשמי
פוסט של תושבים בפייסבוק/אתר רשמי, אלכס בוהדנה פייסבוק

בדף הפייסבוק "שופרסל שלי מצפה רמון – עד כאן", מביעים התושבים את המחאה שלהם על המצב. בין יתר התלונות, טוענים התושבים כי הסניף לא מבצע משלוחים ובכך מקשה על אנשים מבוגרים ונכים לעשות קניות, אין בו סלסלות קטנות ומחירי המוצרים גבוהים בהשוואה לסניפים של אותה הרשת, שופרסל דיל, בערים השכנות, באר שבע ושדרות. "את הסיגריות שאני קונה אצלנו ב-27 שקל, אפשר להשיג ב-24 שקל בשדרות", טוענת מ'. "מחירי הירקות גבוהים במיוחד בהשוואה לסניפים מקבילים בערים הסמוכות: תפו"א נמכר במצפה רמון ב-4.5 שקל לקילו, לעומת 90 אגורות בלבד בבאר שבע".

משופרסל נמסר בתגובה: "הרשת פועלת במרץ לספק במהירות מוצרים לכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. בדומה לרשתות אחרות, בשל אספקה מתחדשת לאחר החג, יש חוסרים מסוימים, שכבר אמורים להיות מושלמים. סניף מצפה רמון אינו שונה מיתר סניפי הרשת. מן הראוי להדגיש כי מגוון המוצרים מותאם לגודל הסניף ולביקוש מצד הלקוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully