וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמינה שמלה בעלי אקספרס ב-1.99 דולר - קיבלה שמלה של קסטרו

כמה עולה שמלת ילדות של קסטרו? תלוי איפה קונים אותה. אמא שרכשה לבתה שמלה מאתר עלי באבא ב-1.99 דולר, הופתעה לקבל מוצר של קסטרו שנמכר בחנויות בימים אלה ב-29.90 שקל. קסטרו: "מדובר בשמלה עם פגם שלא עברה את ביקורת האיכות שלנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה של קסטרו שהוזמנה מאתר עלי באבא. מחיר: 1.99 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה עולה שמלת ילדות של קסטרו? תלוי איפה קונים אותה. בפוסט שעלה אמש בקהילת מאמא גורו, מועדון הצרכנות של אמהות בפייסבוק, הציגה גולשת שמלה שהזמינה לבתה באתר המכירות הסיני עלי אקספרס וכתבה: "הזמנתי מעלי אקספרס. תראו מה הגיע!!! עלה 1.99 דולר".

בתמונה המצורפת נראה בבירור שמדובר בשמלה של המותג הישראלי "קסטרו". השאלה הנשאלת היא איך יכול להיות שמוצרים של קסטרו נמכרים בסין במחיר כה מגוחך של 7 שקלים לשמלה - והאם בכלל מדובר במוצר מקורי של המותג או בזיוף?

לקריאה נוספת:
הבהלה לזהב בקישון: נמצאה אבן האודם הגדולה בישראל
מבחר דל ומקרר מקולקל: כך נראה הסופר היחיד במצפה רמון
אחרי שתראו את 2 הקופסאות האלו, תבינו איך מטעים אותנו בגדול


הפוסט שעורר סערה בקבוצת האמהות, זכה לאלפי לייקים ולמאות תגובות ושיתופים. אמהות הופתעו מהתגלית הצרכנית: לשלם פחות על אותו מוצר –שגם מגיע עד הבית. ואכן, מוצר זהה נמכר בימים אלה באתר של קסטרו בארץ, תמורת 29.90 שקל, מחיר הגבוה ביותר מפי-3 מאשר בסין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה של קסטרו באתר החברה נמכרת ב-29.9 שקל. מצאו את ההבדלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה מכבר ידוע שמחיריהם של מוצרים שנמכרים באתרים סיניים נמוכים משמעותית בהשוואה למחירם של מוצרים זהים בישראל; אבל הפעם מדובר במותג ישראלי שנמכר בסין.

בניסיון לברר את הנקודה הזו פנינו לחברת קסטרו, וכך נמסר מהחברה: "מדובר במוצר מלפני שלוש שנים. חלק מהפריטים בדגם זה לא עברו את מבחני ביקורת האיכות של קסטרו, ולכן לא הופצו לחנויות בזמנו. ניתן להשיג מוצר דומה כעת בחנויות ב-29.90 שקל".

לשאלה אם מדובר במוצר מקורי של קסטרו או בזיוף של הסינים, נמסר מהחברה: "זאת שמלה עם פגם שלא עברה את ביקורת האיכות שלנו, ולכן אין משמעות למילה מקורי. זה סוג ב' שאינו מאושר למכירה מבחינת החברה.

לשאלה כיצד הגיע לחנויות בסין מלאי "שמלות פגומות" של קסטרו, כפי שמציינת החברה אף שדגם זהה נמכר באתר החברה בישראל, התשובה היא גלובליזציה: למרות שהחברה יושבת בישראל ומפיצה את המוצרים בישראל, היא מייצרת, כמו כולם, בסין. פס ייצור של מוצרים פגומים שנפסל למכירה בישראל.

ליאור רותם גורדון, מנהלת אתר וקהילת מאמא גורו אמרה: "המחירים הנמוכים של אתרי קניות הסיניים לצד קלות הרכישה וזמינות המוצרים, מציבים סטנדרטים חדשים לחברות הישראליות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully