וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדחן החניה מקולקל – ובכל זאת החונים קיבלו דוחות

מדחן חניה בבית החולים כרמל בחיפה מוציא פתקים עם תאריך שגוי, כך שגם מי שמשלם על החניה – מקבל דו"ח. אף שהתקלה דווחה לעירייה ביום חמישי האחרון, עד כה לא נעשה דבר לתיקונה

צילום: יניב ויידגורן

עד כמה נבזית יכולה להיות עיריית חיפה? שימו לב: מדחן מקולקל ליד בית חולים כרמל מפיק תווי חנייה עם תאריך ושעה לא נכונים. תו החניה הזה מהיום למרות שכתוב בו תאריך של אתמול", את הפוסט הזועם הזה העלה יניב ויידגורן, תושב חיפה לאחר שביקר את אביו המאושפז במרכז הרפואי הכרמל.

עם הגיעו לסביבת בית החולים החנה ויידגורן את הרכב בחניה, שילם במדחן הסמוך והניח את פתק על רכבו. למרות שנהג כחוק, אחרי שחזר לרכב גילה שקיבל דו"ח מפקח העירייה. רק לאחר שבחן בקפידה את פתק החניה גילה שהמכונה הדפיסה תאריך שגוי.

"העיירייה הנוראית שלנו מנצלת את העובדה שאנשים ממהרים לבית החולים כדי לחלק דוחות בטענה שהתאריך על הפתק לא נכון. הפקח אפילו לא היה מוכן לבוא ולראות את המדחן ואת הפתקים עם התאריכים השגויים שהוא מוציא בטענה שהוא "לא טכנאי מדחנים". כך המכונה המשומנת של הגזל ממשיכה לפעול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מדחן מקולקל סמוך לבית חולים הכרמל/מערכת וואלה, צילום מסך

הפקח: "אזרחים צריכים לשים לב לתאריך"

הפוסט של יניב בפייסבוק זכה לשיתופים רבים ואף לתגובה של עיירית חיפה: "טכנאי מדחנים נשלח למקום". יניב התבקש לרשום את הטלפון הנייד שלו כדי שיוכלו לצרף לפנייה.

יניב הגיש תלונה מסודרת בעירייה, אך גם לאחר שהגיע לבית החולים ביום ראשון בבוקר, ראה שהתקלה לא תוקנה. מתוסכל מהמצב עבור אזרחים תמימים נוספים שימשיכו לקבל דו"חות כפי שקיבל הוא בעצמו, הדביק ויידגורן פתק צהוב על המכונה עם הכיתוב "המדחן לא תקין", ופנה לפקח שחילק דוחות באזור, כדי לברר מדוע המדחן עוד לא תוקן. כצפוי, הפקח התנער מאחריות וטען כי אזרחים צריכים לשים לב לתאריך".

"רופא שעבר במקום אמר לי שכבר שלושה שבועות אנשים מקבלים דוחות סתם" סיפר יניב למערכת וואלה! NEWS. בעירייה הציעו לי לערער על הדו"ח שלי, אבל אם אכנס לתהליך הערעור זה כאילו הסכמתי להניח את ההחלטה אם לחייב אותי בתשלום או לא - לחסדי העירייה, ואני לא יודע אם בעוד חודש כשיטפלו בערעור הם יזכרו את מקרה המדחן. אזרחים לא צריכים לקבל דו"חות על הטעות של העירייה, בטח ובטח יומיים אחרי שדיווחתי על התקלה ודבר לא נעשה כדי לתקן אותה, או להודיע לאזרחים על תקלה במדחן".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה כי "בירור עם החברה המפעילה ואחראית על תחזוקת המדחנים בעיר העלה כי בשל מחסור בחלקי חילוף לא ניתן היה לתקן את המדחן באופן מידי והוא מתוקן ברגעים אלה לאחר שחלקי החילוף התקבלו בחברה. נהגים שנרשם להם דוח לאחר שהשתמשו במדחן מוזמנים לפנות לרשות החניה עם הכרטיס ולקבל החזר לכספם. יצוין כי המדחנים מהווים אמצעי תשלום אחד מבין אמצעי התשלום העומדים לרשות הנהגים בחיפה הכוללים: פנגו, איזיפארק וסלופארק. במטרה למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד העירייה נערכת בימים אלה להחלפת המדחנים הישנים ברחבי העיר בחדישים באמצעותם ניתן יהיה לשלם בכל אמצעי התשלום לרבות מזומן וכרטיסי אשראי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully