וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זיסר הרגיש שהבנקים לא נוהגים כלפיו באופן הוגן"

23.6.2016 / 13:10

בראיון לאולפן וואלה! NEWS מספר איש יחסי הציבור רונן צור על מאבקו של איש העסקים מוטי זיסר נגד הבנקים. "היו לו האשמות חריפות מאוד ותחושות קשות כנגד אנשי הבנק לטענה שהתנכלו אליו באפן אישי"

עריכה: ניר חן. צילום סטילס: רובי קסטרו

"אני הכרתי את מוטי ואת אשתו ברכה במהלך בשנה האחרונה בעיקר בהקשר למאבק שנוצר למשפחה ולמוטי אישית בבנק הפועלים עם התחושה שהבנק מתנכל עליו ונוהג באופן לא הוגן ושוויוני כמו שנוהג לאנשי עסקים אחרים שעסקיהם הסתבכו", כך אמר איש יחסי הציבור רונן צור בראיון לאולפן וואלה! NEWS לאחר מותו של איש העסקים מוטי זיסר. "היו לו האשמות חריפות מאוד ותחושות קשות כנגד אנשי הבנק לטענה שהתנכלו אליו באפן אישי, והטענות האלה הובילו למסע של רצון לחשוף חלק מן האמת שלו והתחושות הקשות שליוו אותו. הוא ניסה להוכיח שלבנק היו מניעים זרים, לא עסקיים להתנהלות שלו כלפיו, ואפילו שהבנק סיבך אותו באופן יותר חמור ממה שאמור היה להיות".

צור התייחס למצבו הרפואי של זיסר ואמר כי "האם מצבו הבריאותי היה בעקבות המאבקים עם הבנקים? זאת שאלה קשה. אנשים שנמצאים בלחץ וסטרס ומצבם משתנה מן הקצה אל הקצה לא תורם לחוסן הנפשי, ויכול להיות שהמציאות מזמינה מחלות. אבל להאשים זה להרחיק לכת". לדבריו, "ההתמודדות עם המאבק בטח לא שיפרה את מצבו, הייתה הדרדרות במצבו בריאותי בחודשים האחרונים ובהחלטת המשפחה הופסק המאבק בחודשים האחרונים נגד בנק הפועלים על מנת שיצבור אנרגיה למאבק שנכפה אליו, שלצערי לא צלח. הוא היה איש יוצא דופן שגם ברגעים הקשים ביותר שמר על הומור, אופטימיות וצלילות. הוא היה איש חכם מאוד וחריף".

זיסר התייחס גם למיזם בנק מח העצם הלאומי. "זה מפעל חיים שאין פרויקט לאומי דומה לו בישראל. המפעל הזה שהוקם על ידי ברכה זיסר זה דבר נדיר עם מסירות, גם לפרויקט החברתי וגם למשפחתי של טיפול בבעלה. הפרויקט הפך להיות פרויקט דגל והוא רשום על שמם של ברכה ומוטי ויהיה רשום לעולם כפרויקט נצח שמציל אנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully