וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס מכחישה קשר בין נפילת האתר לברקזיט

24.6.2016 / 13:27

הצניחה החדה בשער הליש"ט בעקבות התוצאה הדרמטית בבריטניה הובילה רבים לנסות להיכנס לאתר ASOS, שלא עמד בעומס. האתר הפך בשנים האחרונות לאחד ממוקדי הקניות של הרוכשים הישראלים. החברה: "הנפילה עקב הפסקת חשמל"

כתב: הדר חורש, צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

הלילה הדרמטי שעבר על תושבי בריטניה כבר "גבה קורבן" אחד: אתר הקניות המקוון הפופולארי "אסוס" (ASOS). זאת, בעקבות הירידה החדה בשער הליש"ט.

ניסיון להיכנס לאתר בשעות האחרונות מלווה בשקופית המסמלת את השבתת שידורי הטלוויזיה שבתחתיתה כתוב: "אה, סלחו לנו, אנחנו צריכים קצת זמן. האתר אינו פעיל כרגע, אבל אנחנו עושים הכול על מנת שישוב לפעול במהירות המרבית".

ברקזיט בבריטניה:

עזיבת האיחוד: המשמעויות הגדולות
הגירה וקניות באנגליה: ההשלכות של העזיבה על האזרח הפשוט
איך הברקזיט ישפיע עלינו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נעים. לא נורא? אתר אסור ביום שישי בבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ASOS הוא אתר קניות מקוון לצרכני וצרכניות אופנה. באתר נמכרים מעל 75,000 מוצרים ממותגים ומותגי חנות, כאשר המותג הפרטי מהווה כ- 50% מהמבחר הזמין באתר. המותג הפרטי מתבסס על טרנדים אופנתיים המעוצב על ידי מעצבי החברה.

החברה, הקיימת משנת 2000, הפכה לפופולארית בישראל בשנים האחרונות, במיוחד משום שהיא מציעה משלוחים חינם ומעניקה לרוכשים מישראל באופן קבוע פטור על המע"מ 18% לקנייה מעל 50 ליש"ט.

באתר אסוס אומרים כי אכן האתר נפל. "הסיבה לנפילה היא הפסקת חשמל במרכז מידע של גורם שלישי שם מוחזקים השרתים שלנו. זה השפיע גם על עסקים אחרים המאוחסנים שם. צוותים של החברה עובדים קשה כדי להחזיר את השירות על ידי החלפת חומרה שניזוקה – לכן לוקח זמן להחזיר את השירות. אנחנו מעדכנים את לקוחותינו באמצעות המדיה החברתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully