וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברקזיט והמשקיע הישראלי: "אנחנו במעגל שלישי - לא נורא"

26.6.2016 / 15:58

בראיון באולפן וואלה! NEWS מרגיע סמנכ"ל מחקר לידר שוקי הון, אלון גלזר את המשקיעים הישראלים. "אנחנו נכנסים לתקופה של חוסר ודאות אבל אין סיבה שהבורסה תרד ביותר מ-2-3%"

צילום: רויטרס, עריכת תוכן: ניר חן, תחקיר: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

"אנחנו במעגל שלישי למה שקורה עכשיו, לא נורא. המדדים יורדים בשניים שלושה אחוזים. הגלובליזציה וחוסר הוודאות בעולם משפיעים גם עלינו. חברות הפארמה הבנקים עובדים מול חו"ל, אין קשרים. אם ספרד ויוון ירדו בסופ"ש 12% אנחנו באמת לא צריכים לרדת ביותר מ-2% - 3%", כך אמר היום (ראשון), סמנכ"ל מחקר לידר שוקי הון, אלון גלזר בראיון באולפן וואלה! NEWS בהתייחס להחלטה שהתקבלה במשאל עם בבריטניה על יציאה מהאיחוד האירופי (הברקזיט). "אנחנו באמת בחוסר וודאות, מה תעשה היציאה של בריטניה. חוסר הוודאות הורג את השווקים. אני מניח שמי שחטוף הן דווקא מדינות היורו. אני לא בטוח שבריטניה לא עושה דווקא טוב, ודווקא מי שיישאר ספרד ואחרות יחטפו, המדינות החלשות יותר", טען גלזר.

ואיך צריכה ההחלטה להשפיע על המשקיעים? "בתור משקיע זה לא צריך לשנות דרמטית את אופן ההשקעה שלי. בתקופות קשות ראינו שרצים לזהב, ראינו את זה גם ביום שישי. דולר זה מקום טוב להיות בו, בינתיים זה בסדר", אמר עלזר. לדבריו לא צפויה הוזלה במחירי הכרטיסים לבריטניה כתוצאה מההחלטה אבל צפויה הוזלת מחירים שם – אם כי לא דרמטית. "הפאונד ירד ב7% אבל צריך לזכור שלפני כן הוא דווקא עלה. אין דרמות גדולות".

"יש לחץ פיננסי כי המשקיעים בשוק ההון לא יודעים מה לעשות ובתחום הריאלי נעצרות השקעות בכל העולם בגלל אי הוודאות", מסכם גלזר. "ההמלצה הכללית בשוק ההון היא להיצמד לאיגרות חוב ממשלתיות ולדולר. וכן, לונדון תהיה זולה הקיץ".

  • עוד באותו נושא:
  • ברקזיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully