וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנראה לא תנחשו מה המספר שעלה הכי הרבה בלוטו

30.6.2016 / 14:14

לקראת הגרלת הלוטו הגדולה במוצאי שבת, בה עומד סכום הזכייה על 22 מיליון שקלים (44 מיליון בדאבל לוטו) מפרסם מפעל הפיס את המספרים שזכו הכי הרבה פעמים בעבר ואת שיטות הבחירה של המגרילים

מפעל הפיס. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
הסיכוי שיהיה בכלל זוכה? 30%/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

למרות העובדה שאין כל דרך לנחש את המספרים שיעלו בהגרלות הפיס הבאות, אולי תרצו לגלות אילו מספרים היו מהמוצלחים ביותר בעבר, ומה היו הטריקים של הזוכים.

מפעל הפיס חושף את המספרים שהוגרלו הכי הרבה מתחילת השנה: המספר שעלה הכי הרבה פעמים בהגרלות הלוטו הוא 26, שעלה 14 פעמים. ששת המספרים שהוגרלו הכי הרבה: 37, 32, 26, 14, 5, 1. המספר החזק שהוגרל הכי הרבה: 4 המספרים שהוגרלו הכי מעט : 23 ו-33

ברור שמבחינה סטטיסית אין למספרים כל משמעות והחשיפה היא טריק שיווקי של מפעל הפיס לקראת הגרלת ה"לוטומניה", כאשר על הפרק פרס של 22 מיליון שקל, ובדאבל 44 מיליון שקל. הסיכוי שמישהו בכלל יצליח לזכות בפרס הראשון בהגרה הנוכחית עומד על 30% מתוך הנחה שיימכרו כ-6 מיליון טבלאות לוטו. תחשבו לבד מה הסיכוי שהמישהו הזה יהיה אתם. סיכוי כמעט אספי.

"יותר ממחצית הזוכים בפרס הראשון סיפרו שהם מילאו טופס לוטומטי, מספרת דפנה נעים שאול סמנכ"לית השיווק והמכירות. "אלו שמילאו באופן ידני השתמשו ב'מספרי מזל' כמו ימי הולדת של בני המשפחה, מספרי תעודת זיהוי ותאריכים מיוחדים כמו תאריכי גיוס ושחרור מהצבא".

אז אם יותר ממחצית הזוכים נתנו למכונה למלא את טופס? תחשבו לבד מה המשמעות של מספרי המזל.

  • עוד באותו נושא:
  • לוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully