וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי גבוה שאפשר: עזריאלי תפתח את גג המגדל לקהל

במהלך החודשים יולי- אוגוסט יפעיל קניון עזריאלי מתחם פעילות חווייתית לכל המשפחה- "עזריאלי 360" - על גג המגדל העגול של עזריאלי בקומה 50 , בו ניתן להשקיף על העיר וליהנות משלל תחנות פעילויות חווייתיות. לקונים בעזריאלי יינתנו כרטיסים בחינם

ניב אהרונסון

אם אינכם סובלים מפחד גבהים, או לחלופין מעוניינים לאתגר את עצמכם בנושא – הריגוש הזה הוא בשבילכם. מרכז עזריאלי פותח לראשונה לקהל הרחב את גג המגדל העגול בקומה 50 ששימש עד עתה כמנחת המסוקים ומציע פעילות חווייתית לכל הגילאים.

עזריאלי 360. ניב אהרונסון
במתחם הקיץ החדש יופעלו תחנות חווייתיות שונות לכל המשפחה ולכל הגילאים/ניב אהרונסון

במתחם הקיץ החדש יופעלו תחנות חווייתיות שונות לכל המשפחה ולכל הגילאים. בין התחנות: צילום קליפ ב-360 מעלות ומכל הזוויות, צילום חוויתי על קורה באוויר בשחור לבן, קיר טיפוס, אטרקציית משקפי gear vr המדמה הליכה בין המגדלים עמדת משקפות וטלסקופים, עמדת צילום למזכרת, בר ברד והפתעות נוספות. בנוסף, יהיו פזורות עמדות שתייה ופינות ישיבה מוצלות לנוחיות המבקרים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בין הפעילויות - קיר טיפוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעת ההגעה למתחם עזריאלי 360 כל משפחה תקבל טאבלט ובו אפליקציה ייעודית המאפשרת ללמוד על מרכז עזריאלי, המגדלים והאטרקציות השונות ותאפשר שיתוף תמונות וחוויות ברשתות החברתיות. לכל משפחה או קבוצה יחולקו קסדות בטיחות ויוקרן מיצג מקדים, טרם העלייה לגג. העלייה למעלה היא חוויה בפני עצמה למנחת עולים באמצעות המעלית המהירה בישראל דרכי הגישה למנחת עוצבו במיוחד באווירת שמיים, המשלים את אווירת הריחוף בגובה עם הכניסה למתחם - כל זאת כדי לייצר חוויה חד פעמית ומיוחדת עבור המבקרים. בסיום הפעילות המבקרים יוכלו להמשיך את הבילוי בקניון עזריאלי ולהנות ממגוון חנויות הקניון, המסעדות ובתי הקפה שיעניקו הטבות בלעדיות למבקרי עזריאלי 360.

משפחות ומבקרים שיגיעו לקניון ויבצעו רכישה, יוכלו לגשת ישירות לדלפק הרישום הממוקם בקניון עזריאלי בקומה הראשונה ולאחר הצגת הוכחת קנייה, יוכלו להירשם לפעילות באחד מהסבבים הפנויים. כל 100 שקל קניות בקניון מקנות כרטיס כניסה יחיד לחוויה. עלות כרטיס כניסה ללא קנייה בקניון - 40 שקל. קניות בגובה של 400 שקל מקנות כניסה משפחתית לחוויה (עד 5 נפשות).

  • עוד באותו נושא:
  • עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully