וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבגדי ים ועד מדבקות לחזה: כל המוצרים לקיץ

הקיץ בא ואיתו הבילויים עם הילדים בים ובבריכה ושלל פעילויות והשתוללויות. אספנו עבורכם את המוצרים החדשים לילדים, וגם לנשים

חליפת מגן מפני מדוזות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קיים גם במידות לילדים/מערכת וואלה, צילום מסך

דבר המפרסם: SunWay מציגה את מכנסי הטייץ וחולצה עם שרוולים ארוכים החוסמים את קרינת UV במקביל מגנים עליכם מפני צריבות המדוזה המעיקות. קיים גם במידות לילדים.

המחיר לצרכן:

חולצת נשים: החל מ-179.90 שקל

מכנס ים ארוך: החל מ-99.90 שקל

חולצת ילדים: 149.90 שקל

חולצת גברים: החל מ-169.90 שקל

ניתן להשיג בחנויות SunWay בנמל תל אביב, בהוד השרון, באילת ובאתר החברה

פוף מתנפח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נדרשת סבלנות והרבה רוח כדי לנפח אותו לדרגה הרצויה/מערכת וואלה, צילום מסך

דבר המפרסם: NAPNAP מתנפח בקלות ועשוי מ-2 שכבות ניילון איכותיות ואלסטיות המבטיחות שימוש ארוך טווח. החלק החיצוני עשוי מחומר הבולם את תנאי השטח תוך עמידות גבוהה לשחיקה והחלק הפנימי מיוצר מניילון אטום לשמירת אוויר מקסימלית. הניפוח מתבצע בפשטות באמצעות הנפת המוצר נגד כיוון הרוח ומילויו באוויר. לאחר הניפוח נועלים את ה-NAPNAP באמצעות אבזם. ייחודו של הפוף המתנפח של מותג NAPNAP הינו אבזם נעילה דו שלבי וכן לולאת קיבוע לקרקע על מנת שהפוף לא יזוז כאשר לא יושבים עליו. מידות המוצר: 245 ס"מX 70 ס"מ מתאים לנשיאת משקל של עד 220 ק"ג.

ההמלצה שלנו: הפעמים הראשונות בניפוח המוצר אינן פשוטות כלל, כפי שמופיע בסרטון שבאתר המוצר. בפועל נדרשת סבלנות והרבה רוח כדי לנפח אותו לדרגה הרצויה. המוצר מתאים לשימוש במקומות פתוחים שיש בהם רוח. בניגוד למה שמופיע בתמונה ובסרטון על גב אריזת המוצר קיים הכיתוב כי אינו מתאים לשימוש כמזרן מים.

המחיר: 259 שקל

להשיג בסניפי רשת ריקושט

נעלי ילדים חזקות ועמידות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נמצאה הנעל ששורדת את הקורקינט, את הבימבה ואת הבעיטות הבלתי פוסקות/מערכת וואלה, צילום מסך

דבר המפרסם : נעלי המותג צ'אקו מאווררות, קלילות, שומרות על כף הרגל ובעלות מדרך אנטומי המשפר את היציבה. את הנעליים ניתן לנעול ללא גרביים והן מותאמות גם להליכה במים, אבל לא לים. כדי להעניק לילדים תחושת עצמאות, ובכדי שיוכלו לעשות זאת בעצמם, הסגירה קלה מאוד ומתבצעת ע"י שרוך מתיחה. הנעליים נוחות ומתאימות לפעילות יומיומית ולטיולים בטבע .

המלצה שלנו: אחרי עונות שלמות של קיץ, אביב, חורף וסתיו,בהן ילד בן 5 שיחק והשחית כל נעל ונעל שהגיע לידיו, כלומר לרגליו, נמצאה הנעל ששורדת את הקורקינט, את הבימבה ואת הבעיטות הבלתי פוסקות בכדור ובכל מה שזז. נעלים חזקות, וזה לא בא על חשבון הנראות או הנוחות. הקטן לא מתלונן, נועל אותם בקלות ובכוחות עצמו.

החיסרון היחיד של הנעליים טמון במחיר הגבוה יחסית. זהו חסרונן של רוב נעלי האיכות לילדים. אבל במקרה הזה יש בהחלט תמורה למחיר.

מחיר: 259 שקל

להשיג בחנויות המטיילים.

משקפי שמש לתינוקות וילדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הגנה גבוהה יותר מהתקן הסטנדרטי/מערכת וואלה, צילום מסך

דבר המספרם: על מנת לצמצם את הנזק הנגרם לעיניים בעת החשיפה לשמש מומלץ לחבוש משקפי שמש בכל פעילות מחוץ לכותלי הבית. משקפי wallabe® מציעות הגנה גבוהה יותר מהתקן הסטנדרטי והן כוללות עדשות מסוג UVA+UVB. עדשת UVA פירושה חסימת קרני השמש האולטרה סגולות, כך שאינן חודרות מבעד לעדשה ומונעות נזק מצטבר. ועדשת UVB חוסמת את קרני השמש המשזפות. ולכן משקפי השמש לילדים של wallabe® מספקות את הגנה הרצויה.

המלצה שלנו: אם כבר רכשתם תתעקשו שהילד באמת ירכיב אותם, כי חבל על הכסף ועל העיניים של הקטן.

מחיר: 39 שקל

למידע על נקודות מכירה

תמנון כדורסל לאמבט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כיף במיוחד לסרבני אמ/מערכת וואלה, צילום מסך

דבר המפרסם: "תמנון כדורסל למים", מיועד לגילאי 18 חודשים ומעלה, נצמד לדופן האמבטיה ומהווה סל עבור שני כדורי גומי. תינוק/ילד זורק את הכדור לסל וברגע שהכדור נכנס הכוכב מאיר על מנת לתת חיזוק חיובי. המשחק מלמד סיבה ותוצאה ומעודד זמן כיף במיוחד לסרבני אמבטיה.

המחיר: 69.90 שקל

ניתן להשיג את התמנון כדורסל למים מבית Little Tikes(ליטל טייקס) ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות

קוביות לתינוקות שאפשר גם לכבס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הקוביות אכן מתאימות ובטוחות לתינוקות וילדים קטנים/מערכת וואלה, צילום מסך

דבר המפרסם: קוביות המשחק הרכות שאפשר גם לכבס, מהמותג קלמנטוני. קוביות המשחק הייחודיות תורמות להתפתחות החושית והמוטורית ומפתחות את הדמיון אצל התינוקות והפעוטות. הקוביות מומלצות למשחק מגיל חצי שנה ומעלה, ומגיעות במידות ודרגת קושי המשתנה על פי הגיל.

המלצה שלנו: המשחק מתאים לימים החמים כשרוצים להישאר במזגן. הקוביות אכן מתאימות ובטוחות לתינוקות וילדים קטנים. האטרקציה של כיבוי אש מושכת אותם מהגילאים הקטנים ביותר והם עסוקים בה לאורך זמן.

מחיר: החל מ-79.90 שקל

ניתן להשיג בשילב, בייביסטאר ובחנויות המתחמות בארץ

מגבונים אינטימיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
המגבונים נוחים לנשיאה ולשימוש מחוץ לבית ובטיולים/מערכת וואלה, צילום מסך

דבר המפרסם: מגבוני "פמינה To-Go חמוציות", מגבונים אינטימיים לשימוש יום יומי מכילים תמצית פרי החמוציות העשירה בוויטמין C, נוגדת חמצון. המגבונים ארוזים במארז חדשני, כל יחידה בנפרד, ונוחים במיוחד לנשיאה בתיק. המוצר הוכח מחקרית כמתאים לשימוש לעור רגיש- היפואלרגני, ללא אלכוהול וללא פרבנים.

ההמלצה שלנו: המגבונים נוחים לנשיאה ולשימוש מחוץ לבית ובטיולים.

מחיר מומלץ לצרכן לאריזה אישית המכילה 20 מגבונים: 14.90 שקל - 16.90 שקל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

מדבקה להרמת חזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
המדבקה יעילה ועונה על הצורך לשמו הומצאה/מערכת וואלה, צילום מסך

דבר המפרסם: Bye Bra מדבקה איכותית להרמת החזה המקנה מראה סימטרי וטבעי המשמשת כתחליף לחזייה ואף לניתוחים פלסטיים. זהו פתרון פשוט המאפשר ללבוש בנוחות בגד יומיומי או מהודר ללא כתפיות ובעל מחשוף קדמי או אחורי. המדבקה עמידה בחום ובלחות - היא שקופה והיפואלרגנית ואף מתאימה לשימוש בקיץ עם בגד- ים. היא מותג הולנדי המיוצר על ידי חברת M3 העולמית ומשווקת ברחבי העולם החל משנת 2011. המוצר נבדק ואושר על ידי מכון התקנים השוייצרי הגדול בעולם, SGS.
ניתן להשיג את Bye Bra בשלוש מידות A-C, D-F, F-H. האריזה מכילה שני מוצרים: 4 (מידות A-C) או 3 זוגות מדבקות המגיעות יחד עם כיסוי פטמה עשוי משי בצורת פרח. השימוש בכל מדבקה הוא חד פעמי ומומלץ עד 12 שעות ברציפות. המדבקות צריכות להיות מונחות על עור חלק ונקי מזיעה, מים, קרם או שמן. המוצר אינו מתאים לשימוש על עור רגיש, צלקות או בעת היריון.

ההמלצה שלנו: המדבקה יעילה ועונה על הצורך לשמו הומצאה – היא ממש לא מחליפה חזיה, אבל בהחלט מרימה את החזה. המדבקות פשוטות למדי, ההסבר בגב האריזה ברור. ההסרה מזכירה הסרת פלסטר ויכולה להיות לא נעימה ואף כואבת לרגישות שבינינו. הרי ידוע שהיופי דורש הקרבה.

מחיר מומלץ לצרכן : 99 שקל

ניתן להשיג ברשתות: המשביר לצרכן, אפרודיטה, אינטימה, בוניטה דה מאס, סלון את, פיתויים, בחנויות פרטיות ובקנייה ישירה ברשת.

  • עוד באותו נושא:
  • קיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully