וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שת"פ בין ישראכרט ועלי אקספרס: הנחה לרוכשים מעל 15 דולר

10.7.2016 / 13:22

גולשים שיורידו קוד הנחה מאתר ישראכרט יוכלו להנות מהנחה של 5 דולר על כל רישה באתר הקניות הסיני הפופולרי. המבצע בתוקף בין ה-14 ביולי וה-17 ביולי

מייסד אתר הקניות עליבאבא ג'ק מא. AP
מיסד עלי אקספרס, ג'ק מא/AP

ישראכרט משתפת פעולה עם אתר הקניות הסיני ALI EXPRESS, ולקוחות ישראכרט המחזיקים כרטיס בינלאומי יהנו ממבצע בלעדי – הנחה של 5 דולר בקניה מ-15 דולר ומעלה (סכום קנייה מקורי, לא כולל עמלות) בעלי אקספרס, בין התאריכים ה- 14 ליולי ועד ה- 17.. ההטבה מותנית בהורדת קוד הטבה באתר ישראכרט או באפליקציה.

אתר המסחר עלי אקספרס נהנה מפופולריות עצומה בקרב הגולשים הישראלים. על פי נתוני ישראכרט, בשנת 2015 ביצעו לקוחות ישראכרט כ-1.3 מיליון עסקאות באתר – זינוק של כ-60% לעומת היקף הקניות באתר ב-2014. היקף עסקה ממוצעת באתר עומד על כ-22 דולר.

ההטבה תוענק למחזיקי הכרטיסים הבינלאומיים של ישראכרט (מאסטרקרד וויזה), והיא מוגבלת לעד-20 אלף המימושים הראשונים שיורידו אותה בפעם הראשונה (במסגרת המבצע ביולי). יש לבצע את הרכישה בכרטיס האשראי בו התקבלה הזכאות להטבה (קוד חד פעמי), וניתן לקבל רק הטבה אחת לכרטיס בכל מבצע. ההנחה תוענק כזיכוי בכרטיס בו בוצעה הרכישה תוך 21 ימי עסקים ממועד סיום המבצע.

אתר הקניות עלי אקספרס הוקם ב-2010 על ידי קבוצת עליבאבא, שבבעלות המיליארדר הסיני ג'ק מא. האתר מהווה זירת מסחר בין אלפי עסקים סיניים למיליוני גולשים ברחבי העולם, הרוכשים באתר את מוצריהם במחירים נמוכים במיוחד. עלי אקספרס, שמספר הגולשים שקנו בו עבר כבר את ה-500 מיליון, מדורג במקום ה-40 בין האתרים הגדולים בעולם ובמקום השלישי מבין אתרי הקניות הגדולים, אחרי אמזון ואיביי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully