וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיול שנתי: האביזרים שילוו אתכם ואת המשפחה בחו"ל

21.7.2016 / 13:27

מתכננים חופשת קיץ משפחתית בחו"ל? הכירו את האביזרים והגאדג'טים שיעזרו לכם ולילדים לצלוח את הטיול

"עזריאלי_גאדג'טים". באג, ספק 500
למי שלא מסתפק בטלפון/ספק 500, באג

רובנו מצלמים היום הכל בטלפון ומעטים טורחים להשקיע במצלמה טובה, אבל מי שלא מסתפק במצלמה של הטלפון הנייד, טובה ככל שתהיה, ימצא את מבוקשו במוצר המשובח ובר ההשגה הזה. המצלמה הדיגיטלית מבית Canon בעלת חיישן CMOS באיכות 20.2m, זום של 60x, מעבד תמונה DIGIC 6, עדשת 10.2-30.6mm, מסך מגע בגודל 7.5 ס"מ ותפריט בעברית. 2,199 ש"ח, להשיג ברשת באג.

"עזריאלי_גאדג'טים".. טויז אר אס, ספק 500
דברים שרואים משם/ספק 500, טויז אר אס

ואם כבר מצלמים, אז כדאי לשלוח את הרחפן הזה לצלם מגובה את מה שאתם לא מסוגלים לראות בעצמכם. 239 ש"ח, להשיג ברשת טויז אר אס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
"עזריאלי_גאדג'טים". למטייל, ספק 500
להתבונן מרחוק, לראות מקרוב/ספק 500, למטייל

טיול בחו"ל הוא חשיפה מתמדת למראות חדשים ולנופים עוצרי נשימה. כדי להתבונן מקרוב באובייקטים רחוקים – ציפורים, עצים, טירות ובתים – כדאי להיעזר במשקפת. משקפת מיני מבית Bresser מתאימה לתצפיות צפרות ונוף, קומפקטית וקלה לנשיאה, בעלת איכות אופטית מעולה ועיצוב ארגונומי חדשני. 250 ש"ח, להשיג ברשת למטייל.

"עזריאלי_גאדג'טים". באג, ספק 500
לא צריך לבקש טובות מזרים/ספק 500, באג

רבות כבר נאמר על תופעת מוט הסלפי. בשורה התחתונה מדובר במוצר מאוד מאוד נוח. במקום להטריד זרים ולבקש מהם שיצלמו אתכם עם הילדים, תוכלו להניף את המוט אל על ולצלם את המשפחה על רקע מגדל אייפל, מגדל פיזה או הטאז' מאהל. מוט הסלפי הטלסקופי הזה נפתח ל?95 ס"מ, ובידית יש כפתור צילום מובנה. 99 ש"ח, להשיג ברשת באג.

"עזריאלי_גאדג'טים". למטייל, ספק 500
מי רוצה לבנות אוהל בסלון?/ספק 500, למטייל

גם אם אתם לא מתכננים טיולי שטח, לא יזיק אם תזרקו למזוודה פנס, על כל צרה שלא תבוא. בפנס הראש הירקרק חמש נורות לד וחמישה מצבי הארה. רצועת הראש נוחה וניתנת לכוונון, ומשקל המוצר קל ביותר (110 ג'), כך שגם אתם וגם הילדים תוכלו להשתמש בו. הפנס דוחה מים ולהפעלתו נדרשות שלוש סוללות AAA.
389 ש"ח, להשיג ברשת למטייל.

"עזריאלי_גאדג'טים".. באג, ספק 500
תתעוררו בזמן/ספק 500, באג

תחנת העגינה של Philips עם חיבור ה?Lightning הוא המוצר המושלם לנשיאה במזוודה ולשליפה בחדר המלון. הצליל המופק מן הרמקול עמוק וחד. חיבור USB נוסף מאפשר להטעין כל מוצר (שאינו נטען בחיבור Lightning) במקביל. השעון שעל גבי תחנת העגינה מסתנכרן באופן אוטומטי עם האייפון היושב בתחנת העגינה, כך שתתעוררו בזמן ולא תאחרו ללו"ז הצפוף שתכננתם לבוקר המחרת. 599 ש"ח, להשיג ברשת iDigital.

"עזריאלי_גאדג'טים". באג, ספק 500
הבאס מודגש והשלט מובנה/ספק 500, באג

אחד מבני המשפחה ירצה בשלב זה או אחר להאזין למוזיקה, או לכל דבר אחר, בפרטיות. טוב תעשו אם תיקחו אתכם לפחות סט אחד של אוזניות. אוזניות הקשת האלחוטיות מבית JBL בעלות דרייבר 40 מ"מ איכותי עם באסים מודגשים, מיקרופון ושלט מובנה. אפשר לחבר אליהן סט נוסף של אוזניות, העיצוב ארגונומי וחיי הסוללה ארוכים. 499 ש"ח, להשיג ברשת באג.

"עזריאלי_גאדג'טים". איידיגיטל, ספק 500
מתאים לכל סוגי כלי הרכב/ספק 500, איידיגיטל

שעות של נסיעה באוטו ידרשו מכם לטעון את הטאבלטים והניידים בדרך. Kanex בית Apple הוא מטען רכב כפול עם שני חיבורי Lightning. הוא מתאים לאייפד, אייפון ואייפוד, מאפשר לטעון שני מכשירים במקביל ומתאים לכל סוגי כלי הרכב. 289 ש"ח, להשיג ברשת iDigital.

"עזריאלי_גאדג'טים". באג, ספק 500
כשהנסיעה לא נגמרת/ספק 500, באג

נסיעה מתמשכת באוטו היא תענוג די מפוקפק לילדים, ויש גבול למשחקי הדרך המשפחתיים, להתבוננות בנוף ואפילו לשינה. באיזשהו שלב, כפי שוודאי כבר ידוע לכם, הילדים מתחילים להשתגע ולפעמים הדרך מסרבת להיגמר. Webee היא מקלדת חינוכית לילדים בגיל שנה?חמש המתחברת לכל מחשב. המקלדת צבעונית, נוחה וידידותית ויש בה מגוון רחב של משחקים. מאחורי המוצר עומדים יועצים חינוכיים והממשק מגיע בעברית, אנגלית ורוסית. 249 ש"ח, להשיג ברשת באג.

"עזריאלי_גאדג'טים". שקם אלקטריק, ספק 500
מעשה בחמישה בלונים וטאבלט אחד/ספק 500, שקם אלקטריק

גם ילדים גדולים יותר עלולים לסבול משעמום דרכים. אם הילדים לא מפסיקים לקחת לכם את הטאבלט ואתם רוצים לקנות להם אחד משלהם בלי לקרוע את הכיס, הטאבלט החמוד הזה הוא הפתרון שלכם: המסך בגודל 7 אינץ', הרזולוציה מרשימה וגודל הדיסק הקשיח 8 ג'יגה. 299 ש"ח, להשיג ברשת שקם אלקטריק.

"עזריאלי_גאדג'טים". למטייל, ספק 500
כפתור ופרח/ספק 500, למטייל

כל הטכנולוגיה שבעולם לא יכולה לפטור אתכם מלתפור לחולצה כפתור שנפל. בערכה הקומפקטית שני כפתורים, שתי סיכות ביטחון, שתי מחטים, חמישה חוטי תפירה וזוג מספריים מתקפלים. היא מתאימה למטיילים בודדים ולמשפחות, שוקלת 150 ג' בלבד ולפיכך ניתנת לאכסון בכל תיק ותרמיל. 39 ש"ח, להשיג ברשת למטייל.

"עזריאלי_גאדג'טים". רונן מנגן, ספק 500
לארוז בקלות וביעילות. צילום: רונן מנגן/ספק 500, רונן מנגן

כדי לארוז הכל ביעילות כדאי להצטייד בערכת ה?Outdoor החביבה הזו. להשיג ברשת פוקס הום.

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully