וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים לקנות ברשת? מיזם חדש מאפשר להרוויח מזה

12.7.2016 / 15:03

פלטפורמה חדשה תעניק לכם החזר כספי על כל רכישה שתבצעו דרכה ב-eBay או AliExpress‬‏ - וגם על כל רכישה שיבצעו חברים שלכם אחרי שהמלצתם להם. בשביל זה יש חברים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך זה נראה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשורה לחובבי שופינג און ליין – פלטפורמה חדשה שמאפשרת לקבל החזר כספי על כל קנייה שלכם באחד מאתרי הסחר הגדולים, החזר כספי על קנייה של החברים שלכם, ולהרוויח דרך ההמלצה על המוצרים שפרסמתם. המיזם Konim.uno מבית חברת האינטרנט הבינ"ל UNO Tech, בבעלות יזמי האינטרנט הישראלים-אמריקאים שאול יולס ואפי גרשום, הוא פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת לכל אדם, גם בעל ידע טכנולוגי בסיסי ביותר, להיות צרכן אינטרנט חכם ושותף עסקי של ענקיות המסחר Ebay & Ali-Express ולהרוויח מכך כסף, ללא כל שינוי בהרגלי הקנייה שלו ברשת.

אז איך זה עובד? נכנסים לאתר כדי לפתוח עמוד משתמש משל עצמכם דרכו תוכלו להיכנס לאיביי או לעלי אקספרס. כל רכישה שתבצעו דרך האתר תזכה אתכם בהחזר של 5% מסכום הקנייה לחשבון הפיי פאל שלכם. כמו כן כל חבר שיצטרף לאתר דרך העמוד שלכם יזכה אתכם בהטבה נוספת – 20% מההחזר שהחבר עצמו יקבל על קניותיו. הטבה זו תקיפה עד 5 רמות של חברים שהצטרפו.

בנוסף, באפשרותכם לפרסם המלצות על מוצרים מאיי ביי בעמוד שלכם ולקבל עמלה על כל רכישה של המוצר שבוצעה דרך הלינק ששיתפתם.

"מעבר להיבט האידאולוגי, בחרנו להשיק את האתר בישראל בשל היותה מיקרו-קוסמוס מרתק לבחינת מוצרי צריכה טכנולוגים", טוען שאול יולס, שותף מקים של המיזם. "על אף גודלה, ישראל מהווה שחקן מרכזי באחוזי השימוש בקנייה ברשת וכן באימוץ פלטפורמות רשת חדשניות".

מנכל החברה, אפי גרשום אמר כי "בשנה הראשונה מעריכה אונו טק תשיג בין 50 – 75 אלף משתמשים בישראל שיקנו בסכום מוערך של 500 דולר בשנה. מדובר במחזור של בין 25 ל-37.5 מיליון דולר בשנה הראשונה, מתוכו לפחות 1.25 עד 1.87 מיליון דולר מועברים ישירות לבעלי האתרים האישיים במסגרת הכסף החוזר ישירות מאי-ביי ועלי אקספרס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully