וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: את מי פגשו קסניה טרנטול ועמרי נתן בדיוטי פרי

רונית מטיאס

17.7.2016 / 12:30

אנדרו דנוס מבקר בישראל, אמנון נויבך, אילן פלטו, ומשה גפני מתדיינים, יואב גלנט מברך

בננה בדיוטי פרי

אנדרו דנוס,   סניה טרנטול  ועמרי נתן. רונית מטיאס,
אנדרו דנוס, סניה טרנטול ועמרי נתן/רונית מטיאס

אנדרו דנוס, מבעלי ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, קפץ לביקור בישראל לרגל השקת שיתוף פעולה ראשון של - JR Fashion-מתחם האופנה של ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי-פרי עם מעצבים ישראליים. נטע אלחימיסטר ונועה בני, מעצבות ואושיות אינסטגרם, השיקו קולקציית בגדי-ים חדשה למותג Bananhot, שתימכר לראשונה במתחם. Bananhot הוא המותג הישראלי הראשון הנכנס למתחם לצד מותגים בינלאומיים כמו בוס, ארמני ג'ינס, דיזל, טומי הילפיגר, לקוסט, מארק ג'ייקובס, פורלה, MONTBLANC ואחרים.

אנדרו דנוס, עדי מזרחי שרקון, שי עמיר, אבנר ורד. רונית מטיאס,
אנדרו דנוס, עדי מזרחי שרקון, שי עמיר, אבנר ורד/רונית מטיאס

במשיקים: שי עמיר, מנכ"ל JR FASHION; אבנר ורד, מנהל שיווק ערוצי הפצה ג'יימס ריצ'רדסון; עדי מזרחי שרקון, מנהלת שיווק ג'יימס ריצ'רדסון ועמרי נתן וקסניה טרנטול שטסו בסוף האירוע לחופשה בכרתים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

יובל לאושרת

קובי אושרת וניר ברנד. סלפי ניר ברנד,
קובי אושרת וניר ברנד/סלפי ניר ברנד

קובי אושרת, לשעבר קונסול תרבות בלוס אנג'לס וזוכה פרס מפעל חיים של אקו"ם, חגג ב"בית-החייל" 50 שנות יצירה ויום הולדת 70. להפקה חברו חבריהם האישיים של עדה וקובי, אילנה ברנד, גורו הקמעונאות, ומאסטרו ניר ברנד שהנחה את האירוע והקריא ברכה ששלח שמעון פרס. יואב גלנט אמר שאושרת הוא אגדה תרבותית של איש אחד.

קלודין ויואב גלנט, אילנה ברנד. רונית מטיאס,
קלודין ויואב גלנט, אילנה ברנד/רונית מטיאס

במופיעים: גלי עטרי, שובבי ציון, מיקי גבריאלוב, אפרת רותם, חבורת ראש כרוב, אילנית, דוד ד'אור, שלומי שבת, חלב ודבש, ויזהר כהן.

יעקב פרי, עדה תומר, אסנת פרי. רונית מטיאס,
יעקב פרי, עדה תומר, אסנת פרי/רונית מטיאס

אושרת לא מתכון לנוח, המופע "הללויה לעולם' ימשיך לרוץ ברחבי הארץ, כמו גם הצגת ילדים חדשה "אמת או חובה" עם שירי הילדים שלו. המנוחה היחידה שהרשה לעצמו היה סוף שבוע בים המלח עם אשתו עדה.

פנינה אדרי, קלודין גלנט, משה אדרי, יואב גלנט. רונית מטיאס,
פנינה אדרי, קלודין גלנט, משה אדרי, יואב גלנט/רונית מטיאס

זמזמו בקהל: ענבר בארי ושמעון מזרחי, עו"ד אורית מור סיניבר, הילה ורני רהב, זוהר ורן שמואלי, אירינה שלמור וחברתה עו"ד ברוריה לקנר, מיכל גבריאלוב.

הי גיא

מויק ברמק, עמית קדם, ורון סירני. בן פרידמן,
מויק ברמק, עמית קדם, ורון סירני/בן פרידמן

בסוף השבוע נערך אירוע השקה מחודש לפארק המים חוף גיא בטבריה, שנרכש לאחרונה ע"י קבוצת משקיעים מתל-אביב. המוזמנים נהנו מקבלת פנים על שפת הכנרת, ארוחת בוקר ישראלית, שימוש במתקני הפארק - מגלשות ענק, בריכות גלים, וספורט ימי שכלל בננות, אבובי מרוץ, סירות טורנדו, וסקי מים. ירון הדר מנכ"ל פארק המים הבטיח שהמקום יהווה את אחת האטרקציות המובילות הקיץ, עם פעילויות חדשות ותוכן לכל הגילאים.

בנופשים: מוייק ברמק, נציג הבעלים; לימור גולדשטיין ורון אבידן, מנכ"ל עופר השקעות; רון סירני, מנכ"ל מיטב ד"ש ברוקרז'; עמית קדם, מנכ"ל סנטרל פארק; שי וינברג, מנכ"ל אלייד נדל"ן; אופיר הרפז, יו"ר ועד העובדים הארצי ויזה כאל; קרן אופק, יו"ר וועד עובדי פרטנר; שלומי פרץ, יו"ר עובדי שטראוס מים;; רנן הרטמן, מנכ"ל הקריה האקדמית אונו.

הבכירים

אלי כהן ואילן פלטו. יוסי זליגר,
אלי כהן ואילן פלטו/יוסי זליגר

אילן פלטו מנכ"ל איגוד החברות הציבוריות, ארח את בכירי שוק ההון באסיפה השנתית ה-25 של איגוד החברות הציבוריות. בדיונים, מערכת היחסים העכורה בין הממשלה למגזר העסקי, סוגית שכר הבכירים, ודרכים לעידוד הפעילות בשוק ההון והמלחמה ב'התייבשות הבורסה'. פלטו הביע אופטימיות שעוד נראה הנפקות חדשות בבורסה, שי באב"ד, מנכ"ל משרד האוצר אמר שחוק שכר הבכירים הוא תוצאה של העליהום בכנסת ואם משרד האוצר היה האחראי הבלעדי על החוק הוא היה נראה אחרת. "צריך לשים אצבע מאשימה לרגולטורים ולפוליטיקאים ולא לבעלי ההון, קל להאשים את תשובה, שטראוס ודנקנר אבל הם מייצרים מקומות עבודה וצמיחה".

משה גפני, יו"ר ועדת הכספים אמר כי בוועדת הכספים בודקים את ההשלכות מדוע החוק עבר בקלות, והבטיח שאם החוק יצליח, הוא יורחב לשאר הסקטורים. יוג'ין קנדל, יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה לשעבר שהסתייג מחוק הגבלת שכר הבכירים בבנקים ובחברות הביטוח, ואמנון נויבך, יו"ר הבורסה לני"ע, שאמר שלדעתו יש לשנות את הסנטימנט השלילי שקיים נגד הבורסה כי בסופו של דבר כולם יפגעו מזה.

בישול עם אפיל

רייצל ויצמן ורון יוחננוב. רונית מטיאס,
רייצל ויצמן ורון יוחננוב/רונית מטיאס

ניחוחות אוכל איטלקי אפפו ביום שישי את קניון אביב ולא בגלל המסעדות במקום. השף רון יוחננוב, מנהל השיווק של "פוד אפיל" שף הבית של רשת "דומו", ומנחה סדנאות בישול אותנטיות, השיק בסניף דומו במקום את קולקציית הקיץ של "פוד אפיל", מחבתות וסירים מסדרת "אינפיניטי" היוקרתית עם ציפוי הטריפל טיטניום. בין ניוקי לקרפ, סיפר יוחננוב כי הציפוי חזק פי-7 מכל ציפוי אחר ועיצוב הידיות הצבעוני, הוא שמוסיף את הטאץ' הנכון. בין המוזמנים הייתה גם אשת העסקים רייצ'ל ויצמן, שפית חובבת, ששמחה לשמוע על הקולקציה, קיבלה מתכונים.

יופי בכיכר

אייל פסקל ועמיר מזרחי. רונית מטיאס,
אייל פסקל ועמיר מזרחי/רונית מטיאס

מעצב השיער עמיר מזרחי השיק את משכנו החדש בכיכר המדינה בתל-אביב. מזרחי סיפר כי המקום החדש עובד על כל החושים. אייל פסקל, מנהל שיווק לוריאל פרופסיונל דיבר על שגרירי לוריאל ותפקידם בזירה, ד"ר אריק זרצקי סיפר על חידושים בעולם הפלסטיקה ועל ניתוחים נפוצים בקרב אנשי עסקים המאפשרים חזרה מהירה לשגרה; אורית נקר, מנהלת שיווק א.מ.י טכנולוגיות יבוא ושיווק מכשור רפואי במגוון תחומים, הציגה את הרסטילן-אחד מחומרי המילוי הנפוצים והבטוחים.

אורית נקר ואריק זרצקי. רונית מטיאס,
אורית נקר ואריק זרצקי/רונית מטיאס

בוקר של שושנים

אסף אהרון, דנה ואילון זרמון. דודי פרץ,
אסף אהרון, דנה ואילון זרמון/דודי פרץ

אסף אליהו, ממנכ"לי ומבעלי רשת ריהוט הגן גנים ושושנים, השיק את הסניף ה-7 של הרשת בחוצות המפרץ בחיפה. בשיירת המכוניות מהמרכז הגיעו הנהלת הרשת; איילון זרמון, פרסומאי הרשת, וביתו דנה זרמון.

מתלבשים עליהם

חיים רייך , שוקי רייך, רובי ריבלין ויצחק רייך. ענת ביטמן,
חיים רייך , שוקי רייך, רובי ריבלין ויצחק רייך/ענת ביטמן

נשיא המדינה רובי רבלין ארח בלשכתו בירושלים את הנבחרות האולימפית והפראלימפית לאולימפיאדת ריו דה ז'נרו. לאחר הארוחה ברך אותם ואמר שהם מקור הגאווה של ישראל, וציין את ח"כ יואל רזבוזוב, ספורטאי עבר עם הישגים אולימפיים, והתבדח שהוא הח"כ היחידי עם הישגים כאלה בכנסת.

במשתתפים: יצחק רייך דירקטוריון ובעלים BAGIR; חיים רייך, המנכ"ל; שוקי רייך משנה למנכ"ל; וענת ביטמן המעצבת הראשית שעיצבה את מדי המשלחת הפראלימפית; שרת התרבות מירי רגב; מודי אפרים, סמנכ"ל משרד החוץ וראש האגף לאמריקה הלטינית; קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל.

עסקים בתחנה

גיא כהן ובן ינובר. רונית מטיאס,
גיא כהן ובן ינובר/רונית מטיאס

איש העסקים הירושלמי גיא כהן פתח רשמית לאחר חודש הרצה את מסעדת הביסטרוLA GARE במתחם התחנה בתל-אביב. כהן שעושה את צעדיו הראשונים בתל-אביב, ארח במקום את חברין, ביניהם בן ינובר, מנכ"ל מלון דן בוטיק ירושלים, שהזמין את שימי תבורי ויהודית באומן שנכחו באירוע, לבא להתארח במלון.

ג'וי בג'ויה

עדי סאסי, ברק עדני, ליאורה פינקלשטיין. רונית מטיאס,
עדי סאסי, ברק עדני, ליאורה פינקלשטיין/רונית מטיאס


ברק עדני, סמנכ"ל שיווק גויה קוסמטיקה מעבדות, הודיע בסוף השבוע כי לאור הצלחת המותג, המפעל יעבור בקרוב למפעל חדש וגדול יותר. גויה קוסמטיקה בבעלות צורי לוזון ואשר גלאי, מייצרת למעלה מ-5000 סדרות מוצרים בתחום השיער למספרות וקוסמטיקה לרשתות. בין ההכנות למעבר התייצבו קודקודי החברה לצילומי אופנה.

הכל נשאר במשפחה

שגית רביבו, נילי מרסיאנו, אופירה אסייג, אייל מרסיאנו. רונית מטיאס,
שגית רביבו, נילי מרסיאנו, אופירה אסייג, אייל מרסיאנו/רונית מטיאס

מעצבת האופנה נילי מרסיאנו, בעלת מותג איזבלה, השיקה את הרחבת פעילות המותג שכולל שואו-רום חדש בבית מרכזים בתל-אביב ואתר סחר חדש Isabella-Marci.com . מרסיאנו השיקה את מותג איזבלה לפני כ-3 שנים וכיום נמצאת ב-34 בוטיקים ברחבי הארץ, המותג התחבב על נשות עסקים וסלברטאיות. השואו רום עוצב כחלל מרווח ונעים והקולקציה העכשווית מוצגת לצד סאמפלים ייחודיים. באירוע ההשקה התייצב לעזרה הבעל אייל, כשאחותו ואימו היו על הקייטרינג. הסטייליסט גילי אלגבלי הזמין את קבוצת הוואטס-אפ שלו ושמח לגלות כי על-פי בקשתו כולן הרכיבו כמוהו משקפי שמש לאורך הפרזנטציה.

במשיקות: מעצבת התכשיטים שגית רביבו, השדרנית אופירה אסייג שמיהרה בתום האירוע לאסוף את ילדיה; מורן מזור שהשילה 35 ק"ג; קים אקפי, שמנהלת עסק לייבוא בדים עם אביה.

בקטנה

=תגידו מזל-טוב לעו"ד רוני ליש, שפתח משרד חדש בבית יוניטרייד באשדוד. ליש, לשעבר משנה למנכ"ל קבוצת המשביר 365 , הרחיב לאחרונה את תחומי פעילות המשרד שפתח עם עו"ד חי הבר, מעורכי הדין הפליליים המובילים.

+ בבית יציב-מרכז חינוך, תרבות והארחה בבעלות קרן רש"י ועיריית באר-שבע, חגגו יום הולדת 90 ליו"ר אהרן ידלין. החוגגים סיפרו על דמותו ותרומתו לחינוך בארץ ובעיקר בנגב, וכיצד דמותו ופועלו השפיעו עליהם. גבי אשכנזי, יו"ר קרן רש"י: "כור ההיתוך שליווה אותי בגולני מבוסס על מודלים שהתווה ידלין, ממשיכו של בן-גוריון".

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully