וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי חגג את היציאה הישראלית לחלל?

רונית מטיאס

31.7.2016 / 14:31

מוריס קאהן ממריא לחלל, דורון ספיר נותן סיכוי, איתי זמיר מארח

אירוע על חלל

אריאלה דילייני, עברי לידר ומוריס קהאן בסלפי חלל. ארז חרודי,
אריאלה דילייני, עברי לידר ומוריס קהאן בסלפי חלל/ארז חרודי

מוריס קאהן ואריאלה דילייני ערכו ב"שבע" מתחם לאירועים מסיבת חלל קיצית להיכרות עם עמותת -SpaceILהקבוצה הישראלית היחידה בתחרות הבינלאומית Google Lunar X Prize שנועדה להנחית חללית ישראלית לא מאוישת על הירח. התכנית בארץ תעניק לבני הנוער השראה ללמוד מדעים וטכנולוגיות, ותכשיר את הדור הבא של המדענים והמהנדסים.

סמי וטובה סגול. אביב חופי ואלירן אביטל,
סמי וטובה סגול/אביב חופי ואלירן אביטל

קהאן אמר שישראל מוכרת בעולם כמדינת סטארט-אפ, לא עשירה במשאבים מהטבע אבל עשירה באנשים עם מוחות מבריקים. "החלום האישי שלי הוא ש SPACEIL ישאיר מורשת לדור הזה, זה לא יהיה רק צעד אחד לצוות הישראלי, אלא זינוק אדיר למדינת ישראל וייתן לנו תחושת גאווה". באירוע שהפיק משה ברון, נבנתה חללית דרכה נכנסו המוזמנים לאולם ולגינה שהוארו בכחול, אכלו ארוחה של השף עומר, ונהנו מהופעה של עברי לידר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יהודה רווה, דורון אלמוג, אילן וורד גרינבוים. רונית מטיאס,
יהודה רווה, דורון אלמוג, אילן וורד גרינבוים/רונית מטיאס

בחוגגים: האסטרונאוט באז אולדרין, האדם השני שהלך על הירח שאמר שהוא חושב שנעשה חגיגה מיוחדת ש SPACEIL יהיה הראשון במרוץ Google Lunar XPRIZE, להשתמש בגאוניות וביצירתיות שלה; איתן בן-אליהו; אמנון דיק; אילנה ויאיר המבורגר וחנה וגדעון המבורגר; אודי רקנאטי; צבי ימיני; ישראל מקוב; מורי ארקין; חיים כצמן.

גל ואירית פרלמן, מטי קרסו, סנדרה נקרי, בועז קרסו. רונית מטיאס,
גל ואירית פרלמן, מטי קרסו, סנדרה נקרי, בועז קרסו/רונית מטיאס
רותי וגבי לסט, יונה ודודי  ברטל. רונית מטיאס,
רותי וגבי לסט, יונה ודודי ברטל/רונית מטיאס

חותמים בגדול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רובי רבלין, שמעון פרס, בנימין נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

במרכז פרס לשלום נערך טקס הנחת אבן פינה להקמת 'מרכז החדשנות של ישראל', שיפתח בעוד כשנה וחצי למבקרים מהארץ ומהעולם. במרכז תיחשף בעזרת טכנולוגיות ייחודיות ומתקדמות סיפורה של ישראל-מדינה שקמה ממדבר וביצות ללא משאבי טבע והפכה למדינה מובילה בזכות המצאות וחדשנות. בתום הטקס חתמו על מסמך דיגיטלי שהוצג באייפד פרו של I Digital כשהחתימה הוצגה LIVE על המסך הגדול.

כאל לתת סיכוי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ירון בראון, דורון ספיר ואבי דור/מערכת וואלה!, צילום מסך

דורון ספיר, מנכ"ל כאל, וירון בראון, מנכ"ל עמותת ילדים בסיכוי, השיקו מיזם חברתי למען ילדי פנימיות הגדלים ללא עורף משפחתי. בגין כל עסקה שתבוצע בבית עסק שיצטרף למיזם, תוענק ללקוח מחזיק כרטיס האשראי כאל, הנחה שחלקה תינתן ללקוח וחלקה לעמותת 'ילדים בסיכוי'. המיזם, חלק מפעילות כאל למען הקהילה-Cal לתת סיכוי, ושותפים לו לקוחות פרטיים ובתי עסק.

פייס טו פייס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גילה גמליאל ועדי סופר תאני/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל והשרה לשוויון חברתי גילה גמליאל נפגשו על-מנת לקדם קמפיין משותף לפייסבוק ישראל ולמשרד לשוויון חברתי, במטרה לצמצם תופעות לוואי שליליות ברשת החברתית, כמו גזענות, אפליה ושיימינג. בתום המפגש העלתה השרה פוסט לעמוד הפיסבוק שלה, בו דיווחה לעוקביה על הפגישה וסיפרה שקיבלתי טיפים לדף הפייסבוק שלה.

לנעול את התרנגול

סמדר נחמיה וזאב ינקלביץ. רונית מטיאס,
סמדר נחמיה וזאב ינקלביץ/רונית מטיאס

זאב ינקלביץ' מנהל מותג לה קוק ספורטיף ישראל, וסמדר נחמיה, מנהלת השיווק, השיקו ב"אנג'לו ונינה" ביפו, את קולקציית סתיו-חורף 2016-17 של נעלי מותג הספורט-סטייל הצרפתי Le Coq Sportif. על ארוחת בוקר מפנקת, סיפרה נחמיה על המותג שהוקם ב-1882 על-ידי אמיל קאמוסט ממחוז ברומילי סור סאינה בצרפת, ששילב בין שתי אהבותיו, פריטי הלבשה נעימים וספורט. באמצע המאה הקודמת התווסף לפריטים לוגו התרנגול, כשעד היום עיצוב הקולקציות, ייצור הבדים וצביעתם נעשים ברומילי סור סאינה ונשלחים לייצור בפורטוגל. המותג שהחל עם נעלי ספורט מקצועיות, מתמחה היום בנעלי סניקרס אופנתיות לצד בגדי ספורט לנשים ולגברים. למותג חנות דגל ברחוב שינקין בת"א, שעוצבה באופן זהה לחנויות המותג באירופה.

נסיעה טעימה

עדי כהן. אסף לוי,
עדי כהן/אסף לוי

עדי כהן, מנכ"ל טיב טעם, השיק בסניף רמת-החייל את Tiv Taam Food Truck רכב פולקסווגן Camper מודל 1969 שיובא מארה"ב, ועבר הסבה לדוכן מזון. כהן דיבר על טרנד דוכן אוכל ברכב שכובש את העולם, מפסט-פוד עד גורמה. "כרשת שאוהבת לחדש ולהפתיע את לקוחותיה, אנו שמחים לחדש ולשדרג את חווית הקולינריה, להציע דוכן אוכל המשלב אוכל טוב במחיר נגיש". הרכב נרכש בארה"ב באמצעות Ebay, לאחר שכהן ראה רכב דומה בניו-יורק, הגיע כגרוטאה ללא מנוע, ומפעל הארגז טיפלו בו.

ביקור עם גז

יובל שטייניץ. טל רבן יורם שגיא. אור גולן,
יובל שטייניץ. טל רבן יורם שגיא/אור גולן

שר האנרגיה, דר' יובל שטייניץ, שאול מרידור, מנכ"ל המשרד; יורם שגיא, מנכ"ל החברה המרכזית לייצור משקאות קלים'; וטל רבן, מנכ"ל מחלבת טרה, השיקו את חיבור המחלבה בנתיבות לצנרת הגז הטבעי. שטייניץ קיבל סקירה על פעילות המפעל ומוצריו ואמר שמשרדו מקדם חיבור אזורי תעשייה ושכונות מגורים לגז טבעי, בירך על חיבור המפעל וציין כי קידום התעשייה יקדם את הכלכלה בארץ. "גז כחול-לבן חשוב לכלכלה ולאיכות הסביבה שלנו".

רבן ערך לשטייניץ סיור במחלבה והתמקד בטכנולוגיות החוסכות אנרגיה ופליטות מזהמות, ואמר כי אחד הפרויקטים המורכבים של המחלבה היה החיבור לגז טבעי שהחל לפני שנתיים ועתה צורכים גז טבעי בתפוקה מלאה מרשת החלוקה.

מוסיקה בפאסטל

איתן סלימי ואיציק חנקל. רונית מטיאס,
איתן סלימי ואיציק חנקל/רונית מטיאס

המפיק איתן סלימי השיק במסעדת פאסטל את ARMIN ONLY EMBRACE -מופע בינלאומי שיגיע לישראל בסוף ספטנבר. ארמין ואן ביורן, המדורג בחמישייה הראשונה של הדיג'אים המובילים בעולם, ודורג מספר 1 בעולם 5 פעמים ברציפות, הכריז על 8 תאריכים בסיור העולמי החדש שלו כולל ישראל. איתן סלימי וראובן לובלין, בעלי סאס הפקות, יפיקו את האירוע. המופע יהיה הענק והנרחב ביותר שלו עד כה, על-פי הערכות, הוא יהיה מופע מהגדולים במספרים ובעוצמות תקדימיות מאי פעם בהיסטוריה של מופעי מוזיקה אלקטרונית. המופע יתקיים בהיכל פיס ארנה בירושלים, בהשתתפות עשרות נגנים, זמרים, רקדניות, מופעי פירוטכניקה ומופע לייב של הכנרית מירי בן-ארי, שיופיעו על מסלול CATWALK ענק בבמה ייחודית, אורכו יהיה 4 שעות ללא הפסקה.

סולקים וחוגגים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמית נתנזון, רוני נתנזון, שי פרמינגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוני נתנזון, יו"ר חברתERN סליקת תשלומים, ושי פרמינגר, המנכ"ל, חגגו 15 שנות עשייה בOcean בגני התערוכה בתל-אביב, בהצדעה לאנשים שעשו את החברה מיום הקמתה. בתכנית ארוחת ערב, והופעה של שירי מימון ושמעון בוסקילה, כשחלק ממנהלי החברה עלו לשיר "השקט שנשאר".

ERN מהגדולות בישראל לסליקת תשלומים בצ'קים, סולקת במחזור שנתי של מעל ל-5 מיליארד ¤. החברה גדלה כל שנה בקצב דו-ספרתי.

יפה בנורמן

ירון ליברמן, ויקטור האנו, איתי זמיר, מיכל רביד. רונית מטיאס,
ירון ליברמן, ויקטור האנו, איתי זמיר, מיכל רביד/רונית מטיאס

לאיתי זמיר, מנכ"ל אסתי לאודר ישראל, היה שבוע צפוף במיוחד, הוא ארח בישראל את מאפר העל ויקטור האנו, המאפר הראשי של אסתי לאודר והצמוד של קנדל ג'נר, שהגיע לישראל על-מנת להעביר כיתות אמן. האנו הגיע עם מזוודת האיפור האישית שלו עליה שמר כעל תיבת אוצר. את יומו האחרון העביר בסדנא במלון הבוטיק נורמן, הוא התלהב מהמלון, והבטיח לירון ליברמן, מנכ"ל המלון, שבפעם הבאה הוא בא לשהות במלון המדהים שלו. ליברמן שמח, לקח אותו לסיור במלון והפתיע אותו כשהביא לבר בו התקיימה הסדנא, זוג חברים שלו ששוהים במלון.

בייבי-בר

אריה בר אדוה פולק ומוטי קופרלי. שחר אושרת,
אריה בר אדוה פולק ומוטי קופרלי/שחר אושרת

אריה בר, לשעבר מנכ"ל משרדי הבינוי, הפנים והתחבורה, ערך אירוע לדיירי פרויקט מגדל בפארק הממוקם בסמוך לספארי ולפארק הלאומי ברמת-גן. בר סיפר שבנה בחייו עשרות אלפי יחידות דיור עם אריאל שרון, אז מנכ"ל משרד הבינוי, אבל הכי מרגש אותו המגדל אותו יזם ובנה עם שותפיו שהוא כמו תינוק עליו שמר וטיפח מלידתו.

בחוגגים: מוטי קופרלי, מבעלי חצי חינם ושותפו של בר; רוני כהן, מנכ"ל אלדר שיווק.

חגיגן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קובי מויסא ויאנה פלדשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

קובי מויסא, מנכ"ל קבוצת הוניגמן, קפץ לגן-העיר בתל-אביב להשקת שתי חנויות חדשות לנשים וילדים, בהשקעה של כ- 500 אלף ¤. מויסא סיפר כי הוא גאה להיות חלק מהעשייה הענפה של הקבוצה, ושהוניגמן ימשיכו להעניק חווית קנייה עדכנית ללקוחות החברה.

אסף שלו, מנכ"ל רשת מלונות רימונים, אירח והזניק את מרוץ החרמון בכפר הנופש רימונים נווה-אטיב. אחרי ארוחת פסטה מסורתית, אמר עופר פדן, מנכ"ל מרתון ישראל, היוזם והמפיק שמדובר במרוץ מאתגר בשל תנאי שטח, שיהפוך למסורת בשיתוף מועצה אזורית גולן, אתר החרמון ורשת מלונות רימונים, שלו רץ במקצה האתגרי 6 וחצי ק"מ וטיפוס לגובה 800 מ', עם שמוליק חזן, מנהל התיירות במועצה אזורית גולן. בלטה ברצים קבוצת עיוורים בהובלת וילהלם לוקס. בסיום המרוץ הוענקו גביעים למנצחים בטקס על פסגת החרמון. המרוץ הבא-המרתון המדברי, יערך בנובמבר באילת.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully