וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי הגיע לפתיחה המודשת של שגב משה?

רונית מטיאס

3.8.2016 / 13:35

האחים זיגרייך מארחים, אתי וגבי רוטר משיקים, אורי סירקיס חותם, משה שגב פותח

שגב אמנותי

משה שגב וסנדרה רינגלר. רונית מטיאס,
משה שגב וסנדרה רינגלר/רונית מטיאס

השף משה שגב ואשתו הסטייליסטית סנדרה רינגלר, ערכו אמש פתיחה מחודשת למסעדת SegevArt# בהרצליה, שנפתחה לאחר שנסגרה לחודשיים עקב שריפה שפרצה במטבח. המוזמנים נהנו מארוחת שף שכללה מנות עוצבות בצורה מעוררת השראה על כלים מיוחדים וייחודיים למסעדה, הארוחה לוותה בקוקטיילים מיוחדים.

טילי ורונן נמני. אלירן אביטל,
מיקי ורונן נמני/אלירן אביטל

באמנותיים: סיגלית ורונן זוהר, מנכ"ל רשת סבון; אירית בטאט, סמנכ"לית אמריקן אקספרס; רוית ויוסי ברוש וחגית ואלי ברקוביץ', בעלי "רנואר`; אירית פרלמן, מנכ"לית אגודת ידידי בית התפוצות; אופק קאירי ושלי גפני; אחיו התאום רם קאירי; מיקי ורונן נימני, בעלי רשת קפה קפה; מיכל וגיא ברעם, בעלי פרסום ברעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סגלית ורונן זוהר. רונית מטיאס,
סגלית ורונן זוהר/רונית מטיאס
משה שגב וציפי רפאלי. רונית מטיאס,
משה שגב וציפי רפאלי/רונית מטיאס

יוצאים מהכלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלמה זיגרייך, מאיר אדוני ודני זיגרייך/מערכת וואלה!, צילום מסך

האחים שלמה ודני זיגרייך, מבעלי מילניום מרקטינג-יבואנית מותג ארקוסטיל בישראל, ערכו קוקטייל לפתיחת תערוכת החידושים של החברה לקראת ראש השנה.

במשיקים: מאיר אדוני, שף "קבוצת כתית", המשתף פעולה עם החברה, שסיפר על המסעדה החדשה שיפתח במהלך ספטמבר באזור הדאון-טאון בניו-יורק; השף ויקטור גלוגר ממסעדת "קלואליס" ברמת-גן; איש העסקים טוביה סטוצ'ינר ואשתו נעמי שהקימה את בית איזי שפירא-בשנים האחרונות תומכת מילניום מרקטינג בבית איזי שפירא באמצעות קרן ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא המציעה מארזי חג לאנשים פרטיים וחברות; איציק אוזנה, מנכ"ל רשת ACE; הרב אלימלך פירר; ד"ר יוני פרס; אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד; עדי כהן, מנכ"ל טיב טעם.

חולצות במוזיאון

גבי ואתי רוטר. אביב חופי,
גבי ואתי רוטר/אביב חופי

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים קסטרו, השיקו בשיתוף מוזיאון תל-אביב לאמנות את "חמישי ב-T וקולקציית -T ארט חדשה". באולם המבואה של האגף החדש הוצגה תערוכת חולצות וחנות פופ-אפ, בפואיה למטה נערכה הופעה של אניה בוקשטיין על רקע תערוכת אוסף המוזיאון ששימש השראה לפרויקט.

דוד פורר, רמי וטל שביט, מיכל פורר. רונית מטיאס,
דוד פורר, רמי וטל שביט, מיכל פורר/רונית מטיאס

פרויקט "חמישי ב-T" יתקיים בערבי חמישי במהלך אוגוסט, ויהיה פתוח חינם לציבור הרחב לפעילויות הפנינג, סדנאות, סיורים, מוזיקה ומייצגים.

בחוגגים: אריאל רוטר; עדי ורון רוטר, סמנכ"ל כספים קסטרו; טל ורמי שביט, מנכ"ל המשביר לצרכן; האלופה במיל' אורנה ברביבאי; ענת לוין, מנכ"לית כלל ביטוח ובעלה מאיר ברון; נירית ירון והפרסומאי אודי פרידן; גיל גזית, מנכ"ל שרונה; חן למדן; יורם אלטמן, מבעלי גרויטי. רוטר אמר כי החיבור בין אופנה ואמנות מרגש אותם כבית אופנה מוביל לחבור למוזיאון המייצג עבורם את פסגת היצירה הישראלית.

אופנה על הבמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגית ברקוביץ מישל תמיר ורווית ברוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהיכל התרבות נערכה פרמיירה למופע NUTZ של הבלט הישראלי בשיתוף רנואר-הפקת ענק פרי יצירתו של הבמאי אלעד וייסמן בה שילב את המוסיקה של צ'ייקובסקי עם מוסיקה עדכנית של די ג'יי תומר מייזנר והכנר הבינלאומי יורי רויץ'. ההשראה לNutz- היא היצירה "מפצח האגוזים" שהפכה לגרסה מודרנית. 30 הרקדנים המירו את בגדי הבלט בבגדים של רנואר שמשתפת פעולה עם הבלט הישראלי לאורך זמן והפרמיירה היוותה את ירית הפתיחה לשת"פ ומתמשך.

לבביים

דניאלה פיק ועודד פרנקל. רפי דלויה,
דניאלה פיק ועודד פרנקל./רפי דלויה

עודד פרנקל מנכ"ל "נירלט וניסים ציוני, מנכ"ל "פתחון לב", השיקו שיתוף פעולה במסגרתו על כל קניית מוצרי נירוקריל תתרום נירלט לארגון "פתחון לב" תרומה לרכישת סלי מזון למשפחות נזקקות. דניאלה פיק, מיכל אמדורסקי, יעל גולדמן, נטע גרטי, ירדן הראל, סופי טייב, וינאי פרישר, צבעו לבבות שימכרו במכירה פומבית שתעלה באתר נירלט שהשקיעה במהלך כ-2.5 מיליון שקלים.

מקליקים לחופשה

אורי סירקיס וגיא כהן. שלומי יוסף,
אורי סירקיס וגיא כהן/שלומי יוסף

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, וגיא כהן, מנכ"ל - SABRE ענקית התוכנה העולמית לסליקת כרטיסי טיסה ותיירות בישראל, חנכו את אתר המובייל החדש של ישראייר, המבוסס על התשתיות הטכנולוגיות המתקדמות של SABRE האתר נבנה על-ידי חברת לוגנט מיוקנעם ומאפשר בכמה לחיצות למצוא חופשה בחו"ל או באילת כשלא חייבים לבחור את היעד בתהליך קבלת הצעת המחיר אלא לקבל את ההצעות הזמינות והמשתלמות ביותר, או לחפש לפי אחת או יותר שאלות בסיסיות.

נס גדול

שגיא סטוניס רוני אלגביש. פלג אלקלעי,
שגיא סטוניס רוני אלגביש/פלג אלקלעי

נספרסו ישראל זכתה בפרס האתר והאפליקציה המצטיינים
בתחרות GO eCommerce Awards ל-2016 בטקס שנערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל. אתר ואפליקציית נספרסו ישראל הצטיינו בקטגוריית לוגיסטיקה ושירות לקוחות. רוני אלגביש, סמנכ"ל eCommerce של נספרסו, קיבל את הפרס מנדב בורנשטיין, מנחה הטקס, שהחמיא לחוויית השירות הניתנת ללקוחות.

התחרות כללה 3 קטגוריות: לוגיסטיקה ושירות לקוחות, שיווק ותפעול שוטף וממשק משתמש וחווית לקוח. אתר באליגם, זכה בקטגוריית שיווק ותפעול, אתר רנואר שזכה בקטגוריית ממשק משתמש וחווית לקוח ואתר וואלה!שופס זכה בפרס האתר המצטיין 2015-2016 .

מתגלים

יואל רזבורזוב, אברהם נגוסה, רמנון נויבך,  גידי מרק. ג'קובס רוס,
יואל רזבורזוב, אברהם נגוסה, רמנון נויבך, גידי מרק/ג'קובס רוס

ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות של הכנסת התארחה במרכז ליזמות וחדשנות שהקים פרויקט תגלית בשיתוף הבורסה לניירות ערך בתל-אביב. גידי מרק מנכ"ל תגלית, הציג את הפעילות וההישגים במהלך 16 שנות פעילותו הצליח להביא לשינוי משמעותי בעמדתם של צעירי יהדות התפוצות כלפי מדינת ישראל, ואת החשיבות של חשיפת דור העתיד של התפוצות לישראל כסטארט-אפ ניישן.

תחרות חריפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שי טולדנו, רועי אילן, איבו גווילי, ונמרוד ביטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

איבו גווילי מבעלי רוסטיקו, ונמרוד ביטון, מנהל מותג טבסקו בישראל, ערכו בחנות הפיצות ויה רוסטיקו בשרונה מרקט, תחרות אכילת פיצות עם הרוטב החריף טבסקו. 15 מתמודדים התחרו על התואר "אלוף הפיצות החריפות". בכל שלב העלו את מידת החריפות, כשפיצת הגמר הייתה החריפה בישראל עם פלפל "עקרב האש" אותו שנמצא אצל מגדלים במושב עין-יהב בערבה. מדובר בפלפל החריף ביותר בישראל ואחד מהחריפים בעולם שהוא פי 500 מחלפיניו וידוע בשמו המקצועי קרוליינה ריפר. שי טולדנו, זכה בתואר הנכסף ובפרס ע"ס 1,000 שקלים, הזוכה במקום השני התנחם בפיצות לחודש.

עם ישראל חי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גדעון עמיחי ומייקל קונרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

גדעון עמיחי, מייסד ומנהל קריאיטיב ראשי בסוכנות No, No, No, No, No, Yes, שחזר מניו-יורק ופתח סניף של הסוכנות בישראל, נאם בטקס סיום בוגרי תואר שני ב-BERLIN SCHOOL OF CREATIVE LEADERSHIP. עמיחי הוזמן אישית על-ידי מייקל קונרד, נשיא האקדמיה ובכך סגר מעגל= לפני 10 שנים עמיחי סיים בהצטיינות את מחזור הלימודים הראשון של בית הספר.

צועדת קדימה

פרדי אינסאז ורוסלנה רודינה. אסף לב,
פרדי אינסאז ורוסלנה רודינה/אסף לב

רוסלנה רודינה חתמה עם פרדי ורוני איניסא, בעלי רשת נעלי סקופ לעונה נוספת עבור 200 אלף שקלים. רודינה סיפרה שבימים אלה היא מתמרנת בין הצגות לזמן איכות עם בנה יאן ובשבוע הבא תצא עם אייל, יאן ואימא שלה לקרוז על הרויאל קאריביין שיוצא מברצלונה, שם ילונו ב 2 סוויטות צמודות.

היורשת

מארינה מקסימילאן. אביב אברמוב,
מארינה מקסימילאן/אביב אברמוב

תגידו ביי לאסתי גינזבורג ותגידו היי למרינה מקסימיליאן,, רשת אפריל בחרה במקסימיליאן כפנים של אפריל והיא תחליף את גינזבורג ששימשה כפנים של הרשת 7 שנים. מקסימיליאן, הוכתרה ב-2011 כאייקון אופנה ע"י מגזין "ווג" האיטלקי. מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר של אפריל' אמרה כי מארינה משקפת את ערכי המותג כדמות נשית, חזקה ואצילית המשדרת תחכום ואלגנטיות.

בקטנה

=אבי אלברט, מנכ"ל ובעלים "אורינום"-מהמובילות בארץ בתחום ההשקיה והדישון, וד"ר אבי שמש, מנכ"ל אלגו, יצאו לארה"ב להרחיב את עסקי החברה. אלברט המלווה חברות ישראליות בכניסה לשוק הצפון אמריקני וחבר ההנהלה הציבורית של מכון הייצוא הישראלי יצא לפגישת עבודה עם הקניינית הראשית של השקיה בהום דיפו כדי להציג מוצרים חדשים ולבדוק את האפשרות לעבוד ישירות מול הום דיפו. הפגישה הסתיימה בלחיצת יד והתחלת שיתוף פעולה

=היזמים אושרי אקוקה ויובל אלתרלוי מחברת "מעוז הראל" שבו מלאי השראה מסיור שווקים באנגליה, שם קיימו פגישות עם אנשי עסקים ובעלי מתחם ה-Shoreditch London Box Park . בכוונתם לגייר את הרעיונות ב"מתחם השוק"-מיזם הקולינריה והתרבות החדש בעפולה.

=65 עובדי משרד נ. פינברג ושות' המירו את החליפות והגלימות בבגדי קז'ואל, ונופש במלון בראשית ומצפה רמון. בתכנית טיול ג'יפים, ארוחות, הופעות, קריוקי וטיפולי ספא. בחופשה נפרדו מציפי מנגל, מנהלת החשבונות של המשרד מזה 40 שנה, שיוצאת לגמלאות. בדרך חזרה עצרו לסעודה במאהל בדואי. נחום פינברג, שותף בכיר במשרד הבטיח לחגוג בספטמבר מסיבת פרידה לנגל.

= אחרי למעלה מ-30 שנות פעילות, נעל השבוע בפעם האחרונה אביגדור ליכטנשטיין את המספרה שפתח עם אשתו ז'קלין ז"ל שהלכה לעולמה לפני מספר חודשים. המספרה שהחלה ברחוב אורי, המשיכה לכוכב הצפון וסיימה ברחוב ירמיהו בתל-אביב, צברה קהל לקוחות שחלקו הגיע להפרד ביניהם: השר גלעד ארדן; בוז'י הרצוג; סמדר ברבר צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי; עו"ד אורית מור סיניבר; יונה ויזנטל; רמי שביט. בשלב הראשון יטוס ליכטנשטיין ובנו ירון, מבעלי סוכנות ADD ללוס אנג'לס, שם נמצאת הדס מוזס ליכטנשטיין וילדיה.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully