וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לאספני הצ'ארמים – מתחרה חדש בשוק התכשיטים

מותג התכשיטים תומאס סאבו פותחת חנויות בישראל ומהווה תחרות ל"צמידי פנדורה". נוסף לתכשיטי כסף אחרים, הרשת תציע צמידים עם חרוזים ותליונים החל מ165- שקל לשרשרת ו-119 שקלים לצ'ארם. האם התחרות תוריד את מחירי הצמידים בארץ?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החנות של תומאס סאבו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טירוף הצ'ארמים, צמידים מהודרים בחרוזים ותליונים שניתן להוסיף ולאסוף, שפקד את ישראל מקבל ביטוי בכניסתו של שחקן חדש ומתרה לרשת פנדורה – המותג הבין לאומי תומאס סאבו פותח רשת חנויות בישראל. בעלי המותג תובעים לעצמם את זכות הראשונים את קונספט תכשיטי ה- add-on, שמבוסס על כך שהתכשיטים ניתנים לשילוב והוספה.

הסניף הראשון של הרשת נפתח בקניון עזריאלי בתל אביב והוא כולל מגוון רחב של תכשיטים לנשים ולגברים, במחירים הזהים למחירי המותג באירופה. לדוגמא מחירי תכשיטי נשים: צמיד בסיסי : החל מ- 165 שקל, שרשראות בסיס: החל מ - 195 שקל, צ'ארמס: החל מ- 119 שקל , עגילים: החל מ - 280 שקל , טבעות: החל מ - 259 שקל מחירי תכשיטי גברים לדוגמא: טבעות: החל מ- 390 שקל, צמידים: החל מ- 290 שקל, שרשראות: החל מ- 295 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטרנד של צמידי הצ'ארמים מתבטא באספנות של חרוזים ותליונים שמתווספים לצמיד, ומדובר בתענוג יקר למדי. האם בזכות הכניסה של מתחרה חדש ומשמעותי לפנדורה המחירים המותגים ירדו ונראה מבצעים אטרקטיביים? משיחה שניהלנו עם בוריס זוולינה, מנהל בינלאומי של רשת תומאס סאבו, למרות ששני המותגים פונים לאותו הקהל בישראל, התחרות לא צפויה להשפיע על המחירים. "כל מותג עומד בפני עצמו. פרט לצמידים אנחנו מציעים גם קולקציה מעוצבת של תכשיטים ושעונים שלא תוכלו לראות אצל המתחרים. גם לצמידים שלנו אופי ייחודי ושונה מתמתחרים.

קבוצת רולטיים החלו את את השיווק של מוצרי תומאס סאבו בחנויות אימפרס לפני כשנה, וכעת הפעילות מתרחבת ל-15 חנויות קונספט, זהות לחנויות במותג באירופה. הפרזנטורית הבינלאומית של המותג היא ג'ורג'יה מיי גאג'ר - בתו של אליל הרוק מיק ג'אגר ודוגמנית העל לשעבר ג'רי הול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ורג'יה מיי גאג'ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully