וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: הקמפיין של רוסלנה רודינה

רונית מטיאס

10.8.2016 / 12:06

ישראל אופנתי, רונן שמיר, מנכ"ל H&M גלעד קרונר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה מתרחב, בכירי קבוצת הודיס מפרגנים, עופרה לוין, מבעלי קרייזי ליין מתייצבת

גאווה צבעונית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דליה בר דוד , דן לב , רונן שמיר ועופר לביא/מערכת וואלה!, צילום מסך

רונן שמיר מנכ"ל אלפא קוסמטיקה; דליה בר-דוד מנהלת הדרכות; דן לב, מנהל פרויקטים; ועופר לביא, חבר הדירקטוריון, השיקו את החנות הרביעית של מותג דזיגואל בקניון רננים ברעננה. בחנות מחלקת נשים ומחלקת ילדים. שמיר אמר שהוא גאה להיות חלק מהעשייה הענפה של המותג בארץ שימשיך להעניק חווית קניה עדכנית ללקוחות החברה.

מגשימים חלומות

אמנון נויבך נועם יוספידיס. גיא אסייג,
אמנון נויבך נועם יוספידיס/גיא אסייג

נועם יוספידיס, מנכ"ל וונטייז והנהלת החברה, פתחו את המסחר בבורסה, לרגל הנפקת מניות החברה. יוספידיס אמר כי מסעם הוא התגלמות חלום היזמות הישראלי. Vonetize התחילה משני יזמים רכונים על מחשב נייד בבית-קפה תל אביבי, ועכשיו חוגגים אבן דרך נוספת. לדבריו, "הנפקת Vonetize בבורסה לניירות ערך בתל אביב מספרת סיפור גדול יותר על הכלכלה הישראלית". עוד אמר כי הוא גאה על הדרך שעשו, הדרכים הפרושות בפניהם, והעבודה הקשה שנכונה בדרך להגשמת היעד. רות-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה אמרה כי החברה גייסה 16 מיליון שקל בהנפקת מניות וכתבי אופציה ותיכנס למדדי טק עילית, בלוטק, מדד טכנולוגיה ויתר מאגר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

פריס תל-אביב

זיו קווין, גלעד קרונר, יפעת סוכוליצקי. רונית מטיאס,
זיו קווין, גלעד קרונר, יפעת סוכוליצקי/רונית מטיאס

גלעד קרונר, מנכ"ל H&M ישראל, התייצב אתמול בבוקר במרכז שכטר בנוה צדק ולא כי הוא חוזר לספסל הלימודים. קרונר הגיע למקום לרגל השקת קולקציית סטודיו של המותג שהוצגה בחודש שעבר בשבוע האופנה בפריס, לצד בתי אופנה גדולים ומובילים. היה זה אירוע אחרון במותג לזיו קווין, מנהלת התקשורת של החברה בישראל, שמונתה למנכ"לית COS, מותג נוסף, יקר מעט יותר מבית H&M שיושק בקרוב בישראל. קולקציית הקפסולה של H&M STUDIO, תוצג למכירה ב-8.9 בקניון עזריאלי תל-אביב.

או גקי

מיה מלצקי , שיר אלמליח והלנה קצן. רפי דלויה,
מיה מלצקי , שיר אלמליח והלנה קצן/רפי דלויה

הלנה קצן, מבעלי קבוצת סיטי טיים ישראל, ומיה מילצקי סמנכ"לית השיווק של הקבוצה, השיקו במשרדי החברה בהרצליה, את ג'קי או- רשת מולטי ברנד חדשה שתאגד תחת קורת גג אחת, את מותגי התכשיטים והשעונים שהחברה מייבאת ביניהן: ג'וסי קוטור, פנדורה, טומי הילפיגר, ועוד.

במהלך האירוע הפתיעה הדוגמנית שיר אלמליח המובילה את צילומי הקמפיין לרשת, בלוק ג'קי אונאסיסי. מילצקי אמרה שהרשת החדשה מביאה בשורה חדשה לישראל בתחום חנויות המולטי ברנד, החנות הראשונה נפתחה בטבריה בהשקעה של מיליון שקל, והיא משתרעת על שטח של 75 מ"ר . עד סוף השנה אמורים להיפתח 7 סניפים בפריסה ארצית בהשקעה של כ-7 מיליון שקל.

חגיגה בשרון

ליאת אשורי ולימור בן יוסף. רונית מטיאס,
ליאת אשורי ולימור בן יוסף/רונית מטיאס

היזמית ומעצבת שמלות הכלה לימור בן-יוסף, השיקה את מתחם היופי שלה בהוד השרון. בשטח המשתרע על פני 400 מ"ר, מציעה בן-יוסף כל מה שכלה ומלוותיה צריכות. מטיפולי יופי ועד הלבשה. בן-יוסף סיפרה כי מאז שהיא זוכרת את עצמה, חייה סבבו סביב יופי ואופנה, אפילו מחברות בית הספר היו מעוטרות ברישומי אופנה. בגיל 15 פתחה על גג בית הוריה מספרה כשכל השכונה הגיעה להסתפר ולהתאפר. את שמלות הערב היא מייבאת בלעדית מחו"ל וחלק היא מעצבת לבד. לאחרונה חברה לסטייליסטית ליאת אשורי, ויחד השיקו קולקציית בוהו שיק. הקלישאה התפוח אינו נופל רחוק מהעץ הוכיחה עצמה שרירה וקימת באירוע, בר, ביתה של לימור הצטרפה לעסק המשפחתי ועובדת במקום.

מקלחת חזקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהד לוי דיאן ריצו, ותורסתן הרוויג/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוהד לוי מבעלי קבוצת נוטלי-יבואנית מותג hansgrohe, לישראל, השיק את קבלת הייצוג הבלעדי של חברת הענק הגרמנית Kaldewei -יצרנית אמבטיות פלדה מצופות אמאיל, וכלים סניטריים. להשקה הגיעו דיאן ריצו, מנהלת אזור המזרח התיכון ואפריקה ותורסתן הרוויג מנהל החטיבה הטכנית של קאלדווי שספרו כי למותג מוניטין של 100 שנה. קאלדווי מגלגלת מחזור עולמי של כ-350 מיליון יורו בשנה, והיא מצטרפת לנבחרת המותגים הקיימים בבית נוטלי בתחום המקלחות והמטבחים.

חגיגה במסה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אביב משה ואמרה סטודמאייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

איציק המל ואביב משה, מבעלי מסעדת מסה, ארחו את שחקני נבחרת ה-אן בי איי שמבקרים בישראל בהובלת עומרי כספי. השניים פינקו אותם עם מנות שף ושמעו על החוויות שעברו ביניהן טיולים באתרים היסטוריים וסיור בחיי הלילה של תל-אביב.

ערב מסמר שיער

ירין שחף גליה תורן חן דוד קדוש. בן מילר,
ירין שחף גליה תורן חן דוד קדוש/בן מילר

ירין שחף, בעל בית הספר למקצועות היופי על שמו בתל-אביב, ערך ערב השקה, לרגל תחילת שיתוף פעולה חדש של בית הספר עם Amika מותג השיער מהמובילים שיש בתחום מוצרי טיפוח ומכשור לעיצוב שיער. מעצב השיער רפאל איתי בוארון הרצה על עיצוב שיער וסטיילינג, וסיפר על מוצרי החברה.

השכילו והחכימו: ירין שחף, גיא יצחק, סמנכ"ל הדרכה; גליה תורן חן, מנהלת מגמת תסרוקות ודוד קדוש, מנכ"ל אמיקה ישראל.

משוגעות עליה

רונית יודקביץ, עופרה לוין שביט וגלית גוטמן. שוקה כהן
רונית יודקביץ, עופרה לוין שביט וגלית גוטמן/שוקה כהן

עופרה לוין שביט, מבעלי אופנת "קרייזי ליין", התייצבה בסטודיו בו נערכו צילומי קמפיין חורף 2016-17 עם הפרזנטורית גלית גוטמן, שחוגגת 15 עונות מוצלחות עם הרשת. העונה הצטרפה לראשונה הדוגמנית רונית יודקביץ', שהשתתפה עם גוטמן בתצוגת האופנה של קרייזי ליין למען עמותת רוח נשית, השתיים דסקסו עם עמית ועופרה לוין, מבעלי החברה, על חשיבות האג'נדה והעצמה נשית שמלווה ביום יום את הרשת.

חוגגות באהבה

שיר אלמליח ורינת ברדה,. אלירן אביטל,
שיר אלמליח ורינת ברדה,/אלירן אביטל

רינת ברדה, מנהלת השיווק של חברת ההלבשה התחתונה והלייף סטייל "אקספוז", השיקה את קולקציית הלבנים לסתיו-חורף 2016-17 וחג האהבה. התייצבה לחגיגה הפרזנטורית שיר אלמליח שחילקה חתימות לכל מבקש ויצאה למסע שופינג עם אחותה.

בחורה עשר

רוסלנה רודינה ומריאנו קרפ. שי יחזקאל
רוסלנה רודינה ומריאנו קרפ/שי יחזקאל

הדוגמנית-שחקנית רוסלנה רודינה הצטלמה לקמפיין החורף של רשת אביזרי האופנה TOPTEN זו העונה השנייה. הקמפיין יעלה לקראת החגים ועלותו מוערכת בכ- 200 אלף שקלים.

לצילומים התייצבו בכירי קבוצת HOODIES ביניהם; עמית שוק, מנהל הרכש ובעלים; מריאנו קרפ, מנכ''ל ובעלים; אורן בר-גיל, סמנכ"ל שיווק; תמרה לב-תיק, מנהלת פיתוח עסקי; ותמר מושקוביץ מנהלת השיווק, שאמרה כי בחרו ברוסלנה להמשיך לעונה שנייה בזכות ההצלחה והחיבור המדויק בעונה הראשונה ואמרה כי גם הפעם החיבור יניב תוצאות נהדרות.

בקטנה

+שחר בר-אור, מנכ"ל סאנדיסק ישראל-ענקית זיכרונות הפלאש, ערך במשרדי החברה, מסיבת בר/בת מצווה
לנערי ונערות בית הנוער "קדימה-סאנדיסק לציון שיא שנת פעילות, במסגרתה התנדבו עשרות מהעובדים, לפעילות עם הילדים ובני הנוער, וציינו עשור לפעילות קהילתית משותפת.

+ יגאל מורן, מנכ"ל רב-בריח, המאמצת את הג'ודוקא אורי ששון, ראשי ועובדי החברה הפתיעו את ששון לקראת התחרות עם קמפיין הקורא לציבור להקליט עצמו כשהוא מעודד את ששון. ההקלטות יאוגדו לקריאת עידוד ויושמעו לששון בבוקר התחרות. ששון והעובדים נאספו בחצר המפעל באשקלון שם הם הקליטו עצמם מעודדים את ששון.

+חוה ומוטי זינגבוים, לקחו פסק זמן מהשקת האקדמיה לאיפור שפתחו בשיתוף קבוצת החברות אסתי לאודר, והמריאו לחופשה משפחתית בניו-יורק עם ילדיהם ספיר, מנהלת שיווק ומכירות; בתאל, מנהלת האקדמיה; הודיה, נריה, אמונה ואביצור. זינגבוים אמרה כי עבורה זו סגירת מעגל, שכן שם החלה את דרכה המקצועית.

+ היזמים, קובי רם, המנכ"ל והמייסד ורובי שקלים, ה- CTO, רק השיקו את V-Check, האפליקציה החדשה לתשלומים דיגיטליים, והשיקו בהפרש של פחות משבוע זה מזה וכמה ימים אחר השקת האפליקציה השיקו שני היזמים, בנות בכורות, ליאן שקלים ואריאל רם.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully