וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שווה שיער החזה שלכם? פוליסות הביטוח הכי מוזרות בעולם

15.8.2016 / 7:34

עזבו אתכם מפלפולים פילוסופיים שעוסקים בניהול סיכונים ואמצעי הגנה מפני היבטים כספיים של אי-ודאות ובואו לראות כיצד מפורסמים רבים בעולם דואגים להגן על הנכס הכי יקר ומוזר שלהם

טום ג'ונס.
טון ג'ונס. חלומה של כל אישה בוגרת

אם למישהו היה ספק שמכירת ביטוח הוא עסק למקצוענים, הרי שכדאי לו לצאת מהר מהתבנית הידועה של מבנה-תכולה-בריאות. חברות הביטוח אמנם עסוקות בלמצוא את ההחרגה הבאה בפוליסות הגנריות אבל מסתבר שיש מי שכבר דאג לזה לפניהם.

ביטוח אד-הוק שהותאם בדיוק לצרכיו ומידותיו (תרתי משמע, ועל כך יפורט בהמשך) של הלקוח הוא לא עניין פשוט שניתן לסגור בכמה הקלקות ברשת.

אם תחפשו במילון את ההגדרה למילה ביטוח, תקבלו פלפול פילוסופי שעוסק בניהול סיכונים ואמצעי הגנה מפני היבטים כספיים של אי-ודאות.

אבל מסתבר שכדי לבטח את ג'ניפר לופז או דיוויד בקהאם, נדרש כבר יותר. יעיד כל סוכן ביטוח שמרבית לקוחותיו יבקשו להגן בקנאות על היקר להם, בין אם מדובר בנכס נדל"ני, רכב, נסיעה לחו"ל או בריאות תקינה. אבל המקרים הבאים מעידים שיש אנשים שמבקשים להגן על נכסים מוזרים יותר. מה למשל? טוב ששאלתם.

מיליון דולר בייבי – הדוגמנית והשחקנית הגרמנייה היידי קלום ששימשה במשך 13 שנה כפרזנטורית הקבועה של חברת ויקטוריה סיקרט זכתה לביטוח מקורי במיוחד: רגליה הארוכות והחטובות ששימשו את תצוגות הלאנז'רי הגדולות ביותר בוטחו בסכום של 2.2 מיליון דולר. למי שתהה לגבי הסכום, רגלה השמאלית של היידי קלום נושאת צלקת קטנה מהילדות ולכן בוטחה בסכום של מיליון דולר בלבד, בעוד רגליה הימנית זכתה במלוא הסכום – 1.2 מיליון דולר.

גניפר לופז. אינסטגרם, צילום מסך
ג'ניפר לופז. 27 מיליון דולר עבור הישבן/צילום מסך, אינסטגרם

בטי המכוערת? תחשבו שוב – אמריקה פררה, כוכבת הסדרה המצליחה "אני בטי המכוערת" שעלתה לפני עשור לשידור ברשת ABC בארה"ב היא לא כל כך מכוערת. למען האמת, החיוך שלה שווה ליצרנית משחות השיניים, אקוופרש, סכום עתק של 10 מיליון דולרים, אותו שילמה עבור פוליסה למקרה שהכוכבת תעקור שן חלילה או אפילו תצהיב אחת מהן.

הסקס אפיל של טום ג'ונס – הזמר בן ה-76 הוא עדיין, כך מסתבר, אחד מסמלי הסקס הגדולים בעולם. לפני מספר שנים, שעוד היה מושא חלומה של כל נקבה שעברה את גיל ארבעים, הוא החליט לבטח שיער החזה שלו בסכום של שבעה מיליון דולר. כשנשאל לפשר העניין בראיונות לתקשורת, השיב כי מספיק שהחולצה תישרף על גופו כדי לפגוע בסימן ההיכר הכי מושך שלו. בעיניו לפחות.

ישבן הזהב של ג'ניפר לופז – הזמרת והשחקנית הלטינית אמנם כבר לא חושפת את ישבנה בגיל 47 אבל לפני 15 שנה כשהעולם חיזר אחריה, היא פשוט ריפדה אותו בכסף. 27 מיליון דולרים נקבעו כשווי הפוליסה שרכשה לופז עבור ישבנה הבטיחו שחלילה לא תשב במקום לא בטוח ותהרוס לעצמה את הקריירה.

הטאץ' האלוהי של בקהאם – בואו נודה על האמת. כל אחד היה חולם להיות דיווד בקהאם. הדוגמן הבריטי יפה התואר והבעיטה הוגדר פעם "ככדורגלן הבינוני הטוב בעולם" אבל החשיבה שלו בשנות התשעים המאוחרות הוכיחה כי מדובר בכדורגלן מצטיין. בקהאם ביטח את הקריירה שלו בלא פחות מ-150 מיליון דולר, למקרה וייאלץ לפרוש טרם זמנו בשל פציעה או מחלה. למזלה של חברת הביטוח, זה לא קרה ובקהאם פרש בראש מורם וגוף חזק היישר לזרועותיו של עולם הדוגמנות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דולי פרטון. ויקיפדיה, אתר רשמי
דולי פרטון. סמל סקס שמחזיק עד היום/אתר רשמי, ויקיפדיה

כולם אוהבים את דולי – הזמרת דולי פרטון לא זכתה להכרה בינלאומית בשנות ה-70 וה-80 רק בשל להיטיה ולחניה. היה זה גופה, או ליתר דיוק, החזה שלה שמיקד את תשומת הלב של העולם והפך אותה לסמל סקס שמחזיק עד היום ומהווה השראה ללא מעט נשים בעולם. פרטון כמובן, זיהתה את הפזמון בזמן ומיהרה לבטח את שני שדיה בסכום של 600 אלף דולרים.

האצבע המשולשת של קית' ריצ'רדס - הגיטריסט ואחד ממייסדי להקת הרולינג סטונס נודע כמי שלא חוסך "ברכות" מעמיתיו, מעריציו ומבקריו ונוהג לאחל להם שנים רבות של סקס טהור, או בקיצור "לכו תז..". אל הברכה הזאת נלווית גם הנפת אצבע משולשת ברוב פאר והדר, שהפכה לסימן ההיכר הקבוע שלו. ריצ'רדס, שכלל לא ראה בזה קללה אלא נכס אישי מהולל, ביטח את אמתו בסכום של 1.6 מיליון דולר, למקרה שייאלץ לקלל ללא האצבע האמצעית.

וואלה! NEWS בשיתוף לשכת סוכני הביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully