וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכסף שלכם עצלן? כך תגרמו לו לעבוד טוב יותר

29.8.2016 / 13:07

רוצים לגרום לכסף שלכם לעבוד בשבילכם ולהיכנס למסחר עצמאי בבורסה. אספנו את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שקופצים למים העמוקים

בורסה. ShutterStock
בורסה/ShutterStock

שוק ההון נפתח מחדש, סביר להניח שגם אתם, כמו רבים אחרים, הבנתם את הפוטנציאל הטמון בו, וקיוויתם שההשקעה בבנק שלכם תניב עבורכם תשואות גבוהות. סביר להניח שגם אתם כמו רבים אחרים, חשדתם שהכסף שלכם עצלן וגיליתם שאתם לא מצליחים לייצר את הרווחים עליהם חלמתם,
אז הגיע הזמן שגם אתם, כמו רבים אחרים, תתחילו לסחור בעצמכם עם מערכות מסחר לעצמאיים.

שוק ההון: המקום שבו הכל קורה

כבר מזמן ששוק ההון אינו מתחם סגור, הוא פתוח לכולם, לסוחרים ממולחים שחיים ונושמים בורסה, כמו גם לאלו שנהנים לשחק עם הכסף בתור תחביב בזמן הפנוי שלהם. הזירה המעורבת הזו מתאפשרת בזכות כלים פיננסיים מגוונים שמאפשרים לכל משקיע להתנסות במערכות המסחר העצמאי, וליהנות מהפחתה משמעותית בעלויות, ללא דמי ניהול, עמלות הפצה, דמי משמרת ועוד.

איך עושים את זה לבד?

כשאתם חושבים על עצמכם סוחרים בבורסה בצורה עצמאית, יכול להיות שעולה לכם תמונה שלכם מחייכים ברגע שגיליתם שהמניה שלכם הרוויחה, אבל הדרך עד לרגע הזה עוד ארוכה, והיא צריכה להיבנות בהדרגה. תצטרכו ללמוד את התחום, לגבש לעצמכם אסטרטגיה, להתחבר למערכת מסחר עצמאית ולעקוב אחר הענפים שבהם תשקיעו, כדי שתוכלו לזהות את המגמות העתידות לבוא.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

קודם כל: עוצרים

השלב החשוב ביותר הוא הכנה ולמידה מעמיקה של התחום. אמנם הנגישות למידע רבה, אבל לא תוכלו להפוך מומחים להשקעות רק כי אתם מקפידים לקרוא את המדור הכלכלי בעיתון. עליכם ללמוד כמו שצריך את המונחים המקצועיים ולהשיג ידע מבוסס וכלים מקצועיים שיסייעו לכם בקבלת החלטות מושכלות ובמזעור סיכונים. חשוב לקחת בחשבון שגם מומחי השקעות מקצועיים לא יכולים לצפות את העתיד לקרות.

קופצים למים

מי שיצליח טוב בגיבוש האסטרטגיה, הוא זה שמתנהג באחריות ובצניעות, ולא משנה אם הוא חובב ריגושים וסיכונים מוגבלים, או מעדיף יציבות וביטחון. בכל מקרה חשוב לשמור על מידת אחריות כזו שתמנע מכם להיכנס לחובות.

לפני שאתם קופצים למים, חשוב שתגדירו לעצמכם

- מהו טווח הזמן להשקעה? אתם מעוניינים ברווחים שיושגו בספרינט או מעדיפים ריצת מרתון?

- מהי מטרת ההשקעה שלכם ? אתם רוצים להגדיל את הקרן או מעוניינים להשתמש ברווחים?

- איזו רמת סיכון אתם מסוגלים לספוג? סיכון גדול עשוי להגדיל את התשואה, אך ההפסד עלול להיות צורב, ולהיפך.

- איזה אפיק השקעה מעניין אתכם ? מניות, מדדים, תעודות סל, קופות גמל, פיקדונות? חשוב להתמצא בכולם ולהבין את ההבדלים בין המכשירים הפיננסיים השונים, על מנת לבחור נכון.

למי אכפת מהכסף שלך?

אף איש מקצוע בעולם לא יחוש את אותן אכפתיות ואחריות כלפי הכסף שלכם כמוכם הרי רק אתם יודעים כמה השקעתם על מנת להרוויח אותו. מהסיבה הזו, ההחלטה אם לבצע מסחר עצמאי היא החלטה חשובה מאין כמוה.

בבנק ירושלים מזמינים אותך, הסוחר העצמאי שרוצה לנצל את הפוטנציאל העצום הטמון בשוק ההון, להיעזר במערכות המסחר המתקדמות בעולם של ירושלים ברוקראז', וליהנות מגב כלכלי רחב ומידע מקצועי, בדרך להשקעה הבאה שלך.

* אין באמור לעיל בכדי להוות המלצה להשקעה או תחליף לייעוץ השקעות המותאם אישית לנתוניו של כל לקוח באופן אישי ועל פי צרכיו הספציפיים.

** מסחר עצמאי אינו מתאים לכל אדם, אלא רק למשקיע שבידו מלוא הידע, המידע והמיומנות הנדרשים לביצוע מסחר עצמאי בשוק ההון וההבנה את הסיכונים הכרוכים בהשקעה באופן עצמאי.

כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully