וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מה עושה מעצב העל כארים ראשיד בישראל?

רונית מטיאס

11.9.2016 / 12:51

מי זכה לפגוש את מעצב העל כארים ראשיד, איזה בקבוקי סודהסטרים השיק דניאל בירנבאום, מי חגג עם דנה וגיא בלושינסקי

קסם בנורמן

שירלי דן כארים ראשיד, מיכל נוף ולירון בלומנד. רונן מחלב,
שירלי דן כארים ראשיד, מיכל נוף ולירון בלומנד/רונן מחלב

מיכל נוף, מנהלת השיווק של קבוצת נגב וויה ארקדיה, ארחה אמש במלון נורמן תל-אביב קוקטייל סטייליסטי לרגל פתיחת MAGIC - כנס העיצוב הראשון בחסות ויה ארקדיה, עם אורח הכבוד מעצב העל כארים ראשיד וזוגתו מריה אספנסקאיה. צמרת האדריכלים, מעצבים ומובילי דעה נהנו מאווירה קסומה בגינת המלון ודברים שנשא ראשיד שאמר שהוא מאוד אוהב את ישראל ומחפש כל פעם תירוץ לבוא לבקר כאן כי ישראל מבחינתו היא שילוב של ניו-יורק ומיאמי - שתי ערים אהובות עליו. הוא סיפר שכרגע הוא מעורב במספר פרויקטים בישראל.

גילי טסלר ופנינית ינאי. רונית מטיאס,
גילי טסלר ופנינית ינאי/רונית מטיאס

בתום קבלת הפנים המשיכו כולם לגלריית העיצוב של גל גאון שנמצאת ממול למלון. מחר (שני) ירצה ראשיד בכנס במוזיאון חולון על סטייל, עיצוב והעתיד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עופר איתני, ורדה ויואב מסר. רונית מטיאס,
עופר איתני, ורדה ויואב מסר/רונית מטיאס

בחוגגים: גילי טסלר, מתכננת מחוז תל-אביב של רשות מקרקעי ישראל; עו"ד פנינת ינאי; האדריכלים שירלי דן, ניצן הורוביץ, אורלי שרם, אילן פיבקו, שרון נוימן ויפתח חיינר, ירון טל, יוני ואירית מונצ'ק, גל גאון, גל מרום, מעצב האופנה גדעון אוברזון, אשתו דינה וביתם קארן, שולה רקנאטי.

ליאת טופל ומירי טוכמאייר. רונית מטיאס,
ליאת טופל ומירי טוכמאייר/רונית מטיאס
עינת לסר ואורלי שרם. רונית מטיאס,
עינת לסר ואורלי שרם/רונית מטיאס
כארים ראשיד ומריה אספנסקאיה. רונית מטיאס,
כארים ראשיד ומריה אספנסקאיה/רונית מטיאס

יום הולדת

יהודה ושולי אדלר. רונית מטיאס,
יהודה ושולי אדלר/רונית מטיאס

דנה וגיא בלושינסקי, מבעלי G GROUP נדל"ן, חגגו אתמול יום הולדת לגיא בביתם בהרצליה פיתוח בסימן סיום הקיץ. המוזמנים נהנו מקוקטייל סביב הבריכה, ריקודים, ארוחת בר-ב-קיו של קייטרינג חינאווי והמשך מסיבה בבריכה ומחוצה לה עד שעות הלילה.

דני שוורץ ואתי רוזנטל. רונית מטיאס,
דני שוורץ ואתי רוזנטל/רונית מטיאס
קובי וארולי רביץ. רונית מטיאס,
קובי וארולי רביץ/רונית מטיאס
עירית גניש ושירלי דן. רונית מטיאס,
עירית גניש ושירלי דן/רונית מטיאס

חתונה לבנה

דנה חן ויריב נתי. רונית מטיאס,
דנה חן ויריב נתי/רונית מטיאס
דני שוורץ ואתי רוזנטל. רונית מטיאס,
דנה וגיא בלושינסקי, קרן ומוטי פרנסס/רונית מטיאס

קים אקאפי ויוסי פרלוב נישאו במלון הילטון בחתונה שעוצבה כולה בלבן על-ידי מיקי שעיה. הזוג צעד לחופה שנערכה במרפסת המלון לקול שירת החזן צבי גרינהיים והזמר איציק פינקלשטיין בליווי ילדי מקהלת ירושלים. בהמשך עברו לאולם האירועים ונהנו מארוחת ערב והופעה של דודו אהרון. הסטייליסט גילי אלגבי איפר וסירק את אקאפי, דאג לה לשתי שמלות של המעצבת ג'ולי וינו ושני כתרים של המעצבת שגית רביבו.

קים אקאפי ויוסי פרלוב. אור גפן,
קים אקאפי ויוסי פרלוב/אור גפן
קים אקאפי ויוסי פרלוב. אור גפן,
קים אקאפי ויוסי פרלוב/אור גפן

ארוחה תוססת

טליה פבזנר ופול אסנהיים. רונית מטיאס,
טליה פבזנר ופול אסנהיים/רונית מטיאס

במסעדת "פאסטל" במוזיאון תל-אביב נערכה ארוחת בוקר לרגל השקת סדרת בקבוקים רב-פעמיים מעוצבים של סודהסטרים, שהושקה במהדורה מוגבלת לקראת החגים. הסדרה הושקה כחלק מפרויקט להעלאת המודעות לאיכות הסביבה. המוזמנים למדו כי בקבוק סודהסטרים רב-פעמי אחד, הינו חלופה ל-3,833 בקבוקים ופחיות חד-פעמיים שצורכת משפחה ממוצעת בישראל במשך 3 שנים. המעבר לבקבוקים רב פעמיים חוסך מיליוני בקבוקים חד פעמיים המזהמים את ארצנו.

דניאל בירנבאום מיטל דה רזו,ן תמיר מלמוד. עופר חן,
דניאל בירנבאום מיטל דה רזו,ן תמיר מלמוד/עופר חן

לרגל ההשקה, נרתמו מובילי דעת קהל לפרויקט צילומים ייחודי להעלאת המודעות לאיכות הסביבה.

דניאל בירנבאום ואיציק חובל. עופר חן,
דניאל בירנבאום ואיציק חובל/עופר חן

במשיקים: דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים העולמי; תמיר מלמוד, מנכ"ל סודהסטרים ישראל שספרו כי אייל שוחט, סמנכ"ל פיתוח עסקי סודהסטרים ישראל; המעצבת והאמנית שירה ברזילי Koketit שעיצבה את הבקבוקים; איציק חנקל, מבעלי מסעדת פאסטל; מיטל דה רזון, ילנה ראלף, השף פול אסנהיים וזוגתו טליה פבזנר, נועה וולמן, מיה קרמר, איקה חסין פישר, מנהלת שיווק סודהסטרים ישראל; ניצן אבני מנהלת מותג סודהסטרים ישראל.

הקוסם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלון גת, סנדי בר מאוריציו דה מאיו ביל מורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלון גת, מנכ"ל אלרגן ישראל, ארח את ד''ר מאוריציו דה-מאיו הפלסטיקאי הברזילאי, שעורך כל שנה 4 סיבובי הופעות בעולם במהלכם מלמד את הקולגות, שיטת טיפול ייחודית לו, והזרקות ב-8 נקודות אסטרטגיות בפנים המצעירות את המטופל בעשור. דה-מאיו הגיע לישראל כאורח חברת אלרגן ישראל-משווקת מוצרי בוטוקס וחומרי מילוי, שקיימה כנס בנושא טכניקות הזרקות מתקדמות בתחום הרפואה האסטטית שארגנה נרדית קון מרוז, מנהלת תחום אסתטיקה באלרגן ישראל. דוגמן הכנס היה גת, ששימש פרזנטור של הצערת פנים גבריות.

איחוד על הגג

אוריאל לין, סלינה שמבוס קוסטאס גלטריאוטיס. ליאת מנדל,
אוריאל לין, סלינה שמבוס קוסטאס גלטריאוטיס/ליאת מנדל

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, אירח על גג בניין לשכת המסחר תל-אביב את קוסטאס גלטריאוטיס, נשיא לשכת המסחר והתעשייה של לימסול ומשלחת אנשי עסקים במטרה לקדם קשרי מסחר בין ישראל לקפריסין. הביקור כלל מעל 90 פגישות B2B עם מקבילים ישראלים, ולין וגלטריאוטיס ציינו כי הדמיון בין ישראל וקפריסין רב וכמאמר הפתגם הסיני, מסע של אלפי קילומטרים מתחיל בצעד אחד.

באורחים: סלינה שמבוס, שגרירת קפריסין בישראל שאמרה שברצונם להראות לישראלים שקפריסין היא יותר מיעד תיירותי, היא שותפה מצוינת לעסקים; זאב לביא, מנהל האגף לקשרים בינלאומיים באיגוד לשכות המסחר; יפה בן-ארי, סמנכ"לית אגף כלכלה במשרד החוץ..

גולף במינכן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'קי מוקמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'קי מוקמל, מנכ"ל "מאן נכסים", חזר ממינכן עם משלחת אנשי עסקים ישראליים שהשתתפו בטורניר גולף שנמשך 4 ימים. את התחרות יזם איש העסקים והתעשיין הישראלי לשעבר, אלברט קצנלבוגן, שחי במינכן, לזכר ביתו שנהרגה בתאונת דרכים. עו"ד קובי קורן ממשרד שפיגלמן, קורן, ברק, זמיר ושות' ויהושע שפונדר, יזם נדל"ן ובעלי רשת הדיור המוגן "פרוטיאה".

יש סאקס אחר

רונית ובר חלפון. רונית מטיאס,
רונית ובר חלפון/רונית מטיאס

רונית חלפון, מבעלי רשת SACKS והמעצבת הראשית של המותג, השיקה בשואו רום של החברה בתל-אביב, את קולקציית סתיו-חורף 2016-17. חלפון הציגה את הקמפיין והודיעה לביתה בר, מעצבת קו ה SO SIMPLE שהגיע הזמן שגם היא תהיה בקדמת הבמה ותציג את עיצוביה. חלפון אמרה כי גם העונה, הקולקציה שואבת השראה ממסעות שלה בעולם בעולם, כולל מינות כמו הודו ויפן עם דגש על נוחות.

בממלכה של צ'רלי

דוד מלכה, צרלי פדידה, ארז איינזברב. הרצל בן משה,
דוד מלכה, צרלי פדידה, ארז איינזברב/הרצל בן משה

השף צ'רלי פדידה השיק ב"דומיניק קיטשן בר" ברמת-גן, את תכנית הבישול החדשה שלו "צ'רלי בממלכת הדגים". פדידה שפרש לאחרונה ממלון שרתון תל-אביב, סיפר שהוא ומשפחתו נרגשים לקראת ראש השנה, שכן זהו ראש השנה הראשון שלו בבית אחרי שנים בהן חגג בבית מלון.

במשיקים: שרון למברגר, מנכ"ל ענני תקשורת; דוד מלכה, סמנכ"ל סחר "יינות ביתן" וארז אייזנברג, סמנכ"ל השיווק; והשפים אביב משה ודודו אוטומזגין.

בשפתיים חתומות

קובי אזולאי, דורית וידבסקי ודוד בן משה. לם סטודיו,
קובי אזולאי, דורית וידבסקי ודוד בן משה/לם סטודיו

קובי אזולאי, מנהל חטיבת היוקרה בקבוצת לוריאל; דורית וידבסקי, מנהלת תקשורת ויחסי הציבור; ודוד בן-משה, מנכ"ל קניון רמת-אביב, השיקו בקניון עופר רמת-אביב, מתחם איפור שפתיים של מותג YSL, שהגיע היישר מאירופה, בין שמפניה למקרון, אמרה וידבסקי שבצרפתית אומרים "נהרוג את השעמום", באיב-סאן-לורן ממשיכים לשבור מוסכמות ומציגים חידושים. בשבוע הבא יועתק המתחם לקניון איילון ברמת-גן, ובהמשך לגרנד קניון באר-שבע.

יופי של סוד

נטע סקאל, שרון לוי עפרי. לנס הפקות,
נטע סקאל, שרון לוי עפרי/לנס הפקות

שרון לוי עפרי, מנהלת AR ב-MAC, ונטע סקאלי, גלובל סניור ארטיסט MAC הציגו בחנות בקניון אביב, את האיפור שילווה את התצוגה של רנואר שתתקיים מחר בבוקר. זו העונה השישית שרנואר ומאק משתפות פעולה. סקאלי חשפה את הטרנדים לסתיו-חורף 2016-17.

בקטנה

=רן כצמן, מנכ"ל "עידית לוגיסטיקת מזון" (מקבוצת מלונות דן) ספקית שירותי מזון וארוחות למפעלים, ארגנה לעובדי פלאפון יום תרבות אתיופי. יוסי זיידו ואילנה יצחק, מנהלי החברה, דאגו לצוות לבוש בתלבושות אותנטיות שהגישו ארוחה אתיופית. מיה פרידנרייך, מנהלת אגף מנהלה, נכסים ובינוי בפלאפון בירכה על היוזמה וכצמן הבטיח שיערוך ימי תרבות מעמים שונים מידי חודש.

- אחרי גרמניה, לוקסמבורג, בלגיה , צרפת, שוויץ, אוסטריה, צ'כיה וסלובקיה, הגיעה תורה של ישראל לשווק את היצירות הקלאסיות- ייחודיות ונגישות במחיר של מותג התכשיטים השוויצרי Jennifer Love . המותג נכנס לישראל בהשקעה כוללת של כ-1,000,000 שקלים. התכשיטים ימכרו ב SHOP IN SHOP בסניפים מובילים ברשת "המשביר לצרכן", וב-40 בוטיקים וחנויות תכשיטים מובילות. חנות דגל ראשונה תושק בחודש הבא בנמל קיסריה. המותג נולד לפני 25 שנה בעיירה גשטאד שבשווייץ, כשהמעצבת דידי רוקמן עיצבה תכשיטים לעסק המשפחתי לתכשיטי אופנה יוקרתיים שהקים בעלה רובין רוקמן, העסק נמצא בבעלות משפחת רוקמן מ-1990 , זיכיון המותג בישראל הנו בבעלות הבן איירה ואשתו מוריה רוקמן, דור ההמשך של המשפחה שעברו להתגורר בישראל.


= ברידינג 3 בתל-אביב, נערכה פרמיירה ל"התאג"ד", דרמה יומית של yes המתרחשת בצבא. המוזמנים צפו בהקרנת שני פרקי הסדרה הראשונים והופעה של להקת מופע הקצב של אביהו פנחסוב שכתבו וביצעו את שיר הנושא של הסדרה. במשיקים: רון אילון, מנכ"ל YES; אפרת דרור ויואב פרץ מנכ"לים אולפני הרצליה; אורלי אטלס ושרון למברגר מנכ"לי ענני תקשורת.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully