וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקניונים ימשיכו לשגשג - עדיין צריך נוכחות פיזית"

9.11.2016 / 11:34

סקוט וולסטיין מבכירי ענף הקניונים בארצות הברית מעריך בראיון לקראת ועידת הקניונים שתיערך בהמשך החודש באילת כי המסחר האלקטרוני עדיין לא מאיים על מרכזי הקניות. "המרכיבים ההכרחיים להצלחת הקניון הם מיקום, גישה, נראות ועירוב החנויות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקוט וולסטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

"המסעדות ומתחמי הבידור הם המנוף לצמיחה של קניוני העתיד בכל העולם", כך טוען סקוט וולסטיין, בכיר בענף המסחר והקניונים בארה"ב שייסד ומנהל עשרות קניונים מובילים בשווי כולל של כ-10 מיליארד דולר. לטענתו, מסעדות, בתי קולנוע ומתחמי בילוי למשפחות מביאים יותר לקוחות ומאריכים את זמן שהותם בקניונים, אבל גם לאוהבי שופינג אין סיבה לדאגה: "מתחמי הבילוי לא מחליפים את חנויות האופנה אלא משלימים אותה. הם משפרים את ההיצע בקניון באופן כללי", טוען וולסטיין.

התחזית המפתיעה של וולסטיין לגבי עתיד הקניונים תוצג בהרצאת בוועידת הקניונים 2016 שתתקיים ב 27-29 בנובמבר באילת, ואליה יגיעו עשרות מומחי הקניונים והריטייל המובילים בעולם.

פרט למתחמי בילוי אטרקטיביים, לדעתו של וולסטיין המרכיבים ההכרחיים להצלחת הקניון הם מיקום, גישה, נראות ועירוב החנויות. "כל הגורמים האלה צריכים להיות טובים כדי שהקניון ישגשג. הקניון צריך להציע חוויית קנייה חיובית, להפוך למרכז הקהילה עם קמפיין שיווק אגרסיבי שמביא את הקונים ממגוון סיבות".

בניגוד לממצאי המחקרים האחרונים שפורסמו בארה"ב וניבאו את מות הקניונים ביבשת, בשל המעבר של הצרכנים לרכישות און ליין, וולסטיין צופה המשך השגשוג של הענף: "בארצות הברית 93% מהמסחר מתקיים במרכזי קניות פיזיים ורק 3% מהמסחר מתקיים און ליין. הסוחרים עדיין צריכים נוכחות פיזית חזקה על מנת לבנות את המותג שלהם. זאת ועוד – משלוחים עד הבית הם יקרים והחנויות הפיזיות הן עדיין שיטת ההפצה הכי רווחית".

  • עוד באותו נושא:
  • קניונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully