וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי הנשים שיביאו שלום עולמי?

רונית מטיאס

27.11.2016 / 13:08

אלי שגיב מנכ"ל לוריאל זוכה, מיכל גרייבסקי, נשיאת JCS INTERNATIONAL עושה שלום, נירה ברגמן תורמת לחיות נטושות ונשים חוגגות ב"חדר פרטי"

בחור זהב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגית בוברמן ואלי שגיב/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגית בוברמן, מנהלת לקוחות אסטרטגים ב"דן אנד ברדסטריט" (D&B), התייצבה במשרדי לוריאל כדי להעניק לאלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, את פרס החברות הנמנות בצמרת העסקית מדינת ישראל שלוריאל זכתה בו מתוך 1,500 חברות בארץ. שגיב הנרגש שמח לקבל את פסלון הזהב השמור למעטים.

אנושיים

סיגלית בן חיון ד"ר יעל וילה. צילום: יעל צור, מערכת וואלה! NEWS
סיגלית בן חיון ד"ר יעל וילה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: יעל צור

בסוף השבוע ננעל פורום סמנכ"לי משאבי אנוש שנערך לראשונה בשיתוף ארגון בוגרי אוניברסיטת תל-אביב ועמותת משאבי אנוש. מובילי הקהילה המקצועית של משאבי אנוש בישראל מהבורסה לניירות ערך, מיקרוסופט, צ'ק פוינט, נס טכנולוגיות, בינת, הפניקס, ביטוח ישיר, בזק, ועוד השתתפו בכנס שבמרכזו עמדה סוגיית המובילות וההשפעה הציבורית של סמנכ"לי משאבי האנוש. ד"ר יעל וילה, בוגרת האוניברסיטה וסגנית נשיא בסיסקו העולמית הרצתה על פרספקטיבת המנכ"ל, והעבירה מסרים לאקדמיה שעשתה דרך יפה במאמציה להתקרב לתעשייה וצריך להמשיך במאמצים אלה המאופיינים באיכות ובמיקוד, ולמנהלים אמרה כי בעולם בו אנו פועלים, סמנכ"ל משאבי אנוש הוא חברו הטוב של המנכ"ל, הוא אמור להבין טוב יותר את הביזנס ולאפיין את האירגון וצרכיו מנקודת ראותו של המנכ"ל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

גורמה לחיות

פבריציו ספנה, יורם ארז, ונירה ברגמן. אסף לב,
פבריציו ספנה, יורם ארז, ונירה ברגמן/אסף לב

נירה ברגמן, מנכ"לית ובעלת חברת "וט- מגן לחיות מחמד בע"מ"-יבואנית מוצרי מזון לחיות מחמד התומכת בעמותות הפועלות למען רווחת כלבים וחתולים נטושים, השיקה ב"ריבר סייד" בתל-אביב את אלמו נייצ'ר-מותג מזון פרימיום לכלבים ולחתולים המיובא מאיטליה. בהשקה התייצב פבריציו ספנה, מנהל המכירות הבינלאומי של אלמו נייצ'ר שהגיע במיוחד, הציג את המזון, וסיפר כי הוא מיוצר מחומרי גלם איכותיים וטבעיים המיועדים לצריכת אדם. ספנה סיפר על קרן המיזמים אלמור. פייר גיובאני קפלינו, מייסד ויו"ר "אלמו נייצ'ר", התורמת מיליון מנות מזון לכלבים החיים בתנאים קשים ולמשפחות מעוטות יכולת שאין באפשרותן להאכיל את חיות המחמד, וגם מממנת JUST FREEDOM-אחד המרכזים הראשונים באירופה שהקימה לשיקום זאבים פצועים, עד החלמתם, שיקומם וחזרתם לטבע .

מסימיליאנו אלגרי פבריציו ספנה. רונית מטיאס,
מסימיליאנו אלגרי פבריציו ספנה/רונית מטיאס

במשיקים: יורם ארז, יו"ר ארגון פטרואה הפועל לשמירה והגנת זכויות בעלי חיים, זקיבל מברגמן, תרומת מזון לבעלי חיים פגועים ונטושים להם מסייע הארגון; רמי ברגמן, מנכ"ל ובעלים "בר-מגן בע"מ"; ענבל חן, מנכ"לית ובעלים "היי סטנדרט". את הפן האיטלקי קולינארי סיפק השף מסימיליאנו אלגרי, זוכה מאסטר שף, שהכין ניוקי ברוטב עגבניות ופרמזן.

בוקר מתוק

ניר ואיילת פרי. רונית מטיאס,
ניר ואיילת פרי/רונית מטיאס

מיטל טייב השיקה בשישי בבוקר את קולקציית החורף בבית האופנה והטיפוח sugar mama שבבעלותה בהרצליה-פיתוח, ואת הבושם המולקולרי escentric molecules המוזמנים נהנו מארוחת בוקר, הרצאה על בישום מאת גליה תורן-חן, מגישת תכנית הטלוויזיה "מילון היופי" ומומחית ליופי ומגוון קוקטיילים.

יהודית טיומקין. רונית מטיאס,
יהודית טיומקין/רונית מטיאס

במשיקים: אשת העסקים יהודית טיומקין שהגיעה לביקור מולדת; איילת וניר פרי, בעלי מסעדת "קסיס"; מירב שקד, יבואנית בשמים מולקולאריים; לי שטיינמיץ; שי מיקה, זוכת "האח הגדול".

לי שטיינמיץ, מיטל טייב, מירב  שקד. רונית מטיאס,
לי שטיינמיץ, מיטל טייב, מירב שקד/רונית מטיאס
טל מן, גליה תורן חן, מיטל טייב. רונית מטיאס,
טל מן, גליה תורן חן, מיטל טייב/רונית מטיאס

עושות שלום

אלבונה נאריטיני, מיכל גרייבסקי, באן סו טאק, ברברה ווינסטון, רימה דופונט. נועה גרייבסקי,
אלבונה נאריטיני, מיכל גרייבסקי, באן סו טאק, ברברה ווינסטון, רימה דופונט/נועה גרייבסקי

מיכל גרייבסקי נשיאת JCS INTERNATIONAL, חברת מועצת המנהלים של האמ"י הבינלאומי וחברת מועצת המנהלים של ארגון 'נשות האו"ם למען שלום', פתחה את אירוע הגאלה של אירועי פרס האמ"י הבינלאומי, שנערך בסימן נשים עושות שלום. באירוע שנערך בחדר האוכל של המשלחות באו"ם הכריזה רייבסקי על פרס חדש שהאקדמיה תעניק מידי שנה החל מ-2017 ל-3 יוצרים צעירים שייבחרו מבין אלפי משתתפים.

גרייבסקי שמונתה לדירקטורית בפרס הבינלאומי, תעמוד בראש ועדת ההיגוי של הפרס, ותוביל צוות של 8 שופטים שיורכב כל שנה מחדש, המיונים יתקיימו בהצבעות באתר אינטרנט מיוחד שיוקם על-ידי האמ"י הבינלאומי בשיתוף JCS הבינלאומי, והשופטים יבחרו 3 זוכים סופיים. הפרס, יחיה פרס הוקרה והזדמנות לחשיפה בינלאומית. מחויבות JCS היא למשך 10 שנים בהשקעה של 1 וחצי מיליון דולר.

בנוכחים: פרד כהן, יו"ר האמי הבינלאומי; ברברה ווינסטון, נשיאת ארגון נשות האו"ם למען שלום; באן סון–טק, רעייתו של מזכיר האו"ם היוצא באן קי מון; שרון בוש; ליליאנה קוונדיש; הרלד בראון, שגריר גרמניה באו"ם; קטלין בוגיי, שגרירת הונגריה באו"ם; סימה האוס, שגרירת ירדן באו"ם; פרנסואה דה לה ט'רה, שגריר צרפת באו"ם; פיטר ווילסון, שגריר בריטניה באו"ם. בלטה בהעדרה שרון סטון שחלתה בשפעת אך שלחה זר ורדים לגרייבסקי זר וביקשה שלא ישכחו אותה בשנה הבאה.

איש הברזל

איש העסקים דורון הלפרין יו"ר עמותת, אפ"י אספרגר ישראל, הפתיע את אריה סיוון, מנכ"ל העמותה והצוות המנהל, כשהודיע בכנס סיכום פעילות שנתית, כי יגדיל את התמיכה בלוקים בתסמונת אספרגר ובני משפחותיהם, וירכוש כרטיסים להצגות "בנוגע לציפור" מתיאטרון הנפש, אותם יתרום לתלמידי תיכון ולאנשי קהילת האספרגרים ובני משפחותיהם בישראל.

חגיגת הבירות

שאול בן אדרת ואור קופרלי. אהוד עיוואן,
שאול בן אדרת ואור קופרלי/אהוד עיוואן

אור קופרלי, בעלים ומנכ"ל מתחם שרונים, אירח בסוף השבוע את פסטיבל הבירה BEERFEST הרשמי. המוזמנים נהנו מטעימות של עשרות מבשלות בירה מקומיות ובינלאומיות ודוכני אוכל של שפים מובילים ביניהם שאול בן-אדרת, שפתח דוכן של מסעדת התרנגול הכחול ודניאל זך ממסעדת סנטה מוניקה שהכין פרעצלים טריים.

המאותגרים

יגאל ברקת, יוסי ורדי, אסף אביב. נדב קרלינסקי,
יגאל ברקת, יוסי ורדי, אסף אביב/נדב קרלינסקי

בזק בינלאומי ערכה במרכז החדשנות בבורסה לניירות ערך, אירוע חדשנות Hack it Out בהשראת טרנד חדרי הבריחה, לרגל השקת מיזם BI labs,המציע לסטארטאפיסטים פלטפורמה ייחודית לבחינת המיזמים שלהם. כ-200 משתתפים נדרשו להפגין ידע וכישורים טכנולוגיים על-מנת לפתור את כתב החידה. אסף אביב, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי הזמין את האורחים לשתף פעולה עם החברה לבחון יחד את המוצרים ולהטמיע אותם בקרב הקהל הרחב. במאותגרים: יוסי ורדי, ד"ר נמרוד קוזלובסקי מומחה הסייבר ומשפט האינטרנט ויגאל ברקת, סמנכ"ל שיווק ומכירות בבורסה לניירות ערך.

יום הולדת לחמאה

אבי ביטון. רונית מטיאס,
אבי ביטון/רונית מטיאס

לרגל חגיגות 115 שנה למותג LURPAK השבדי, הגיעו לישראל בכירי חברת ARLA- יצרנית חמאת לורפאק, ששמחו להשתתף בסדנת בישול חוויתית, בחמאה עם השף אבי ביטון, היועץ הקולינארי של חברת "וילי פוד", שנערכה ב"בולטהואפ" בנמל תל-אביב . רעות וקנין, מנהלת פיתוח עסקי ב"וילי פוד"; מור אטיאס, סמנכ"ל מכירות וסחר; לואיז ויבג'רג תומסן, הנספחת המסחרית של שגרירות דנמרק; פרניל לרסן, מנהלת שיווק חברת ARLA יצרנית לורפק.

לואיז ויבג'רג תומסן, מור אטיאס, רעות וקנין פרניל לרסן. רונית מטיאס,
לואיז ויבג'רג תומסן, מור אטיאס, רעות וקנין פרניל לרסן/רונית מטיאס

יופי בחדר פרטי

סיבל בן ריטן גנית אלון וורדה שחף. רפי דלויה
סיבל בן ריטן גנית אלון וורדה שחף/רפי דלויה

סיבל בן-ריטן, מנכ"לית דניה קוסמטיקה, יצרנית מותג ג'ייד, השיקה על ארוחת בוקר ב"חדר פרטי", 3 סדרות טיפוח חדשות וסיפרה כי בכך מותג ג'ייד מחזק את מעמדו גם בתחום הטיפוח. גנית אלון, מנהלת המותג וורדה שחף, המדריכה הראשית, סיפרו על הפיתוחים של המוצרים, והציגו את הפרזנטורית החדשה של החברה, פרידה גוסטבסון, טופ-מודל משבדיה, מהמבוקשות בתעשיית האופנה הבינלאומית והקמפיין צולם בניו יורק, בהשקעה שי כ-2 מיליון דולר, עלות הקמפיין שעלה בימים אלה, כ-2.5 מיליון דולר.

יין קינוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איתי בן חיים וסדריק גורלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדריק גורלה, הקונדיטור הראשי של מלון מוריס בפריז, מחזיק תואר שף פטסירי הטוב ביותר בצרפת 2016 , התארח בישראל והעביר סדנא באמיליה האקדמיה לשוקולד. אחד המתכונים בסדנא היה טארט תאנים ביין. איתי בן חיים, בעלים ויינן ראשי יקב בן-חיים הגיע לטעימות, בכל זאת היין הנבחר למתכון היה בסגנון פורט מבציר 2003 של יקב בן-חיים שיושן 60 חודשים בחביות.

גלי לי

גלית מלכין ודנה פרידר. פרדי מולי,
גלית מלכין ודנה פרידר/פרדי מולי

גלית מלכין, בעלת רשת האופנה גליתה, קפצה לבקר את הפרנטורית שלה דנה פרידר, בצילומים שנערכו במתחם הפיינטבול בשפיים. מלכין הרחיבה לאחרונה את המשרדים של גליתה עם המעבר ל"בית החדש" בלהב 4 חולון ובניית שואו-רום בו מוצגת הקולקציה. לרשת 19 סניפים בפריסה ארצית ובקרוב צפוי להיפתח סניף ראשון בתל-אביב, בקניון גינדי החדש.

יוקרה נגישה

גי גיאור, עדי יופה, מאיה מונק וקובי אזולאי. לנס הפקות 73,
נושא: גי גיאור, עדי יופה, מאיה מונק וקובי אזולאי/לנס הפקות 73

קובי אזולאי, מנכ"ל חטיבת היוקרה בלוריאל, השיק על ארוחת בוקר במלון העסקים "ניקס" בתל-אביב את סדרת הטיפוח "אנרג'י דה וי" המיועדת לבנות דור ה-y , דור המולטי-טסקינג. אזולאי סיפר כי תחום היוקרה בעולם השתנה שינוי דרסטי , בעיקר בשנתיים האחרונות בגישה מול צרכנים. אזולאי אמר כי יוקרה הייתה פעם מוצר בלתי מושג, והיום יוקרה מדברת לכולם, יש דיאלוג בין המותגים והביא דוגמאות ממילאנו שם השתתף לאחרונה בכנס.

המשחקים: הטרנדולוגית עדי יוםה שדברה על "עייפות אורבנית" הנובעת מאורח חיים בו רוצים להספיק הכל והביאה נתונים כי נשים ישנות בממוצע שעה וחצי פחות מבעבר גיא גיאור שדיבר על הסופר פוד: דורית וידבסקי, מנהלת התקשורת בלוריאל מורן סטויצקי שהציגה מוצרי איפור מסדרת "גרנדיוז" המאובזרים באפליקטורים גמישים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully