וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה בשופרסל: לקוחות לא קיבלו משלוחים מיום חמישי

4.12.2016 / 14:52

סוף השבוע הסוער גרם ללקוחות של שופרסל אונליין "להיתקע" בלי המוצרים הדרושים להם לאחר תקלה במערכת המשלוחים של החברה. שופרסל: "הלקוחות מזוכים ומפוצים בגין תקלה זו "

שופרסל דיל. שי מכלוף
שופרסל/שי מכלוף

לקוחות רבים של "שופרסל און ליין" שהזמינו משלוחים ביום חמישי האחרון, נתקעו בסוף השבוע הסוער ללא מצרכי מזון בסיסיים, לאחר שהמשלוח לא הגיע. "ביום שישי בבוקר הילדה שלי הלכה לבית ספר עם פיתה ריקה, כי פשוט לא היה לי מה למרוח בתוכה. מאוד בניתי על המשלוח הזה שאני תמיד עושה לקראת הסופ"ש", מספר דורון , אב לשלושה מתל אביב. "גם בשבת לא ממש הסתדרנו ולא היה מה לאכול בבית".

הלקוחות העידו כי לאחר שהמשלוח לא הגיעה ביום ובשעה המיועדת, הם קיבלו הודעה מטעם שופרסל ONLINE כי יש עיכוב במשלוחים. "זה היה בשישי בבוקר וחשבתי שאם המשלוח מתעכב הוא בטח יגיע עד כניסת השבת". מספר דורון.

לאחר שהמשלוחים לא הגיעו הלקוחות קיבלו את ההודעה הבאה:

לקוח נכבד,
בשל התקלה שארעה ביום שישי ה-02.12.2016
במערכת משלוחי שופרסל אונליין,
חלק מההזמנות לא סופקו במועדן.
במידה והזמנתך לא סופקה ותרצה שנספקה מחר (יום ראשון ה-04.12.2016) .אנא צור עמנו קשר עד מחר בשעה 12:00 בצהריים

הלקוחות הזועמים כתבו בפייסבוק של "שופרסל":
"זו ההודעה שקיבלתי עכשיו מחברי שופרסל היקרים... לאחר שלא הביאו משלוח ביום שישי וגם לא הודיעו על כך עד לרגע זה ממש! אז כן חברים יקרים, אני צריכה את המשלוח שלי ביום ראשון כי נתקעתי בלי ההזמנה במהלך סופ"ש שלם. וכן אני מצפה לקבל את ההזמנה עד תומה ללא כל עלות. וכן אני חושבת שההתנהלות הבסיסית והמינימאלית, מחייבת טלפון ללקוח והתנצלות. נראה ששופרסל ממש לא מכבדת את לקוחותיה.. חבל".

"לא הבנתי למה אני עדיין צריכה לחכות לשיחה מכם מיום חמישי?! חזרו אלי בדחיפות. יש לכם את הפרטים בהודעה אישית "

הלקוחות שפנו ביום היום (א) בבוקר לתאם את המשלוח מחדש, נענו כי נציגי החברה יחזרו אליהם לתיאום המשלוח מחדש אולם לא ידעו לנקוב במועד המדויק.

מרשת שופרסל נמסר בתגובה כי "עקב מזג האוויר הסוער, התרחשה ביום שישי תקלת חשמל במערכות שופרסל אונליין ונוצרו שיבושים באספקת המשלוחים ללקוחותינו לרבות אי אספקה לחלק מהלקוחות. למרות התקלה מרבית הלקוחות קיבלו את הזמנתם ביום שישי וחלק אחר מהלקוחות העביר את הזמנתו לתחילת השבוע הנוכחי. הלקוחות מזוכים ומפוצים בגין תקלה זו ואנו מצטערים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו".

  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully