וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי הגיע לתמוך בהפקות המקור?

רונית מטיאס

21.12.2016 / 10:04

רון אילון חושף, מירב דהאן ובני מורן אמנותיים, דוד פתאל פותח, משפחת לפידות משיקה

מקוריים

אורלי אטלס, רון אילון רם לנדס. רפי דלויה,
אורלי אטלס, רון אילון רם לנדס/רפי דלויה

רון אילון מנכ"ל YES השיק ב"איסט" את הפקות המקור ל-2017, ביניהן 17 דרמות, קומדיות וסרטי דוקו חדשים. אילון גילה כי יס תשקיע השנה סכום שיא של 140 מיליון שקל בהפקות מקור, וחשף הסכם יוצא דופן עם אולפני סי.בי.אס במסגרתו רכשו האולפנים את הזכויות להפקת גרסה דוברת אנגלית לסדרת הדרמה 'כבודו' כבר בשלב התסריט

דנה שטרן אילנית באומן. רונית מטיאס,
דנה שטרן אילנית באומן/רונית מטיאס

בנחשפים: נציגי YES - ביניהם: אופיר רבינוביץ', מנהל מחלקת הפקות המקור, דנה שטרן, מנהלת הרכש וערוצי הבית, דגנית אטיאס-גיגי, מנהלת הדרמה וגיא לביא, מנהל ערוץ דוקו; המפיקים טמירה ירדני, רם לנדס, ויואב גרוס; אורלי אטלס, מנכ"לית ענני תקשורת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

גילת מגלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמיר גילת ורד ואילן גרינבויים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמיר גיל,ת יו"ר הקרן לחקר הסרטן בישראל, ערך בחוות רונית את אירוע ההתרמה השנתי alive. הערב נערך לזכרו של יניב טל ז''ל שנפטר לפני כשנתיים מסרטן. האירוע נערך ביוזמת אחיו, יזם ההיי-טק שרון טל. גילת סיפר בנאומו איך לפני 6 שנים אובחן כחולה שנותרה לו חצי שנה לחיות והרופא המליץ לו לנסוע לטיול פרידה עם המשפחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרון טל קרן נהרי תמיר גילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

גילת אף הודיע על צירופו של אמיר פרישר גוטמן להנהלת אגודת הידידים ושגריר של כבוד בקרן לחקר הסרטן. באירוע שנועד להעלאת המודעות והחשיבות לחקר הסרטן בישראל וגיוס תרומות למימון חוקרי סרטן מצטיינים בישראל, נאספו למעלה ממיליון שקלים, קודש למימון חקר הסרטן בישראל. אלירן ברדוגו הפיק, עברי לידר ויעקב כהן הופיעו, שרון כידון הנחתה.

אמנות במטבח

לין חג'ג' שרון חן. רונית מטיאס,
לין חג'ג' שרון חן/רונית מטיאס

האמנית והצלמת מירב דהאן פתחה אמש באקדמיה של בולטהאופ בנמל תל-אביב תערוכת צילומי גרפיטי שהודפסו בטכניקה מיוחדת על בטון ועץ. דהאן, אמנית בנשמה, חברה לבני מורן, מבעלי בית העיצוב רנבי, שהציג במקום פריטי עיצוב מקולקציית מיסוני ופורנסטי; לאחייניתו ליאת טופל שהציגה במקום תכשיטים בעיצובה הכוללים טקסטיל של רנבי; ולשף טל חובש מבעלי קייטרינג פלפל פרודקשן שיצר מנות גורמה יצירתיות במטבח לצד מזנון בסגנון שוק

ליאת טופל , מירי טוכמאייר, יונית רבינוביץ, רייצל ויצמן. רונית מטיאס,
ליאת טופל , מירי טוכמאייר, יונית רבינוביץ, רייצל ויצמן/רונית מטיאס
ליאת טופל, מירב דהאן מוטי פרידמן ומוטי כוזהינוף. רפי דלויה,
ליאת טופל,מוטי כוזהינוף, מירב דהאן, מוטי פרידמן/רפי דלויה
טל חובש, ניר שרצקי, גלית פרבר. רפי דלויה, אתר רשמי
טל חובש, ניר שרצקי, גלית פרבר/אתר רשמי, רפי דלויה
מירי טוכמאייר, בני מורן, מירי פרסבר. רונית מטיאס,
מירי טוכמאייר, בני מורן, מירי פרסבר/רונית מטיאס
רן פרסבר יוסי כהן. רונית מטיאס,
רן פרסבר יוסי כהן/רונית מטיאס
שלומי מובילה, דנה (דנקנר) וטל אנגלנדר שחר מובילה. רונית מטיאס,
טל אנגלנדר דנה דנקנר אנגלנדר, שלומי ושחר מובילה/רונית מטיאס

מבט על

רג'ין גנזי חנה פרי-זן. רפי דלויה,
אילן עמי וגילה לפידות/רפי דלויה

חובבי משקפיים התייצבו בפתיחת תערוכת המשקפיים "מבט על" במוזיאון העיצוב חולון. בתערוכה שאצרה מיה דבש מוצג אוסף משקפיים של האופטומטריסט קלוד סמואל, ומשקפיים שזכו לפרשנות של כ-50 יוצרים ישראלים מתחום העיצוב והאופנה לשאלה "מהם משקפיים". במעבדת העיצוב של המוזיאון, הוצג הפן העתידני של המשקפיים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של משקפי המציאות המדומה של המותג הגרמני ZEISS.

גילה לפידות ודליה רבין. רונית מטיאס,
רגין גנזי חנה פרי זן/רונית מטיאס

בצופים: עמי וגילה לפידות, בעלי קבוצת לפידות; אילן לפידות, מנכ''ל לפידות מדיקל; ראש העיר מוטי ששון; איש העסקים משה פטרבורג, רז'ין גנזי, יו"ר אגודת ידידי המוזיאון; דגנית חרל''פ, בני וחנה פרי-זן, יו"ר פעילים; בודאין סריז מנהל הכספים של ZEISS.

אילן עמי וגילה לפידות. רונית מטיאס,
גילה לפידות דליה רבין/רונית מטיאס

האירוע נערך בחסות קבוצת לפידות שבשיתוף חברת ZEISS שהטיסו ממוזיאון החברה בגרמניה 3 פריטים נדירים מימיה הראשונים של החברה בעולם האופטיקה.

בודאין סריז, מאיה דבש, קלוד סמואל. רונית מטיאס,
בודאין סריז, מאיה דבש, קלוד סמואל/רונית מטיאס

רצים להצלחה

ריצ'רד ווטס, מוני הראל, מיכל פורטמן, ניק מקורמיק. רונית מטיאס,
ריצ'רד ווטס, מוני הראל, מיכל פורטמן, ניק מקורמיק/רונית מטיאס

איש העסקים מוני הראל, מבעלי ניו-באלאנס, ומיכל פורטמן המנכ"לית, ערכו פרזנטציה במשרדי החברה בראשון-לציון.
המוזמנים נהנו מארוחת בוקר באולם התצוגה המפואר והמושקע, סיור בחנות הצמודה ופגישה עם ניק מקורמיק, בכיר טכנולוגיית תחום הריצה בניו-באלאנס אירופה וריצ'רד ווטס מנהל אזור EMEA אירופה שהגיעו במיוחד לישראל. לניו בלאנס 3 חניות מותג ובנוסף הנעלים נמכרות ברשתות אופנה מובילות כמו סאקס.

שולחנות עגולים

ירון ליברמן ואירית בטאט. אביב חופי
ירון ליברמן ואירית בטאט/אביב חופי

אירית בטאט, סמנכ"לית אמריקן אקספרס, ערכה במלון נורמן תל-אביב ארוחת בוקר לנעילת פרויקט ראונד טייבלס בשיתוף אמריקן אקספרס. בטאט דיברה על הצלחת הפסטיבל והעניקה לשפים אותות הוקרה.

יאיר בקירר נירית וייס. רונית מטיאס,
יאיר בקייר נירית וייס/רונית מטיאס

בנועלים: יאיר בקייר ונירית וייס, מיזמי הפרויקט, שסיפרו על הנכונות והרצון להתפתח גם לעולם והבטיחו שפרויקטים עתידיים בשיתוף אמריקן אקספרס בדרך, ירון , מנכ"ל המלון שסיפר על ההצלחה המסחררת; השף שאול בן-אדרת.

נסיכותיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמי לנדסמן וגיא קרני/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל, וגיא קרני, מנכ"ל ערוצי דיסני, השיקו ביס פלנט בקניון-אילון, את הנסיכה 'אלנה מאוולור- ' סדרה חדשה בערוץ דיסני ג'וניור.

בצופים: מיכל רפאלי כדורי סמנכ"לית רגולציה בחברת yes; איילת חשאי, מנהלת סחר צעצועי גטר.

מעגלים

דנה ארגוב טיקוצקי ונאוה ברק. תומר פיינבורג,
דנה ארגוב טיקוצקי ונאוה ברק/תומר פיינבורג

אורני פטרושקה, יו"ר עיגול לטובה, ודנה ארגוב טיקוצקי המנכ"לית, השתתפו בכנס "הכנסת מעגלת לטובה" להעלאת המודעות לפילנתרופיה ותרומה אישית. עגול לטובה, מאפשר לתרום באופן קבוע בעזרת "עיגול" הקניות לשקל הקרוב, הארגון תרם עד כה כ-30 מיליון שקל ל-140 עמותות.

הלב של פתאל

מאיר גולדשטיין דוד פתאל ואבי אלון. קובי בן שושו,
מאיר גולדשטיין דוד פתאל ואבי אלון/קובי בן שושו

לרגל חודש המודעות לאנשים עם צרכים מיוחדים, נחנכה במלון לאונרדו פלאזה נתניה תערוכת "מצלמים מהלב עם פתאל" של בוגרי קורס צילום של עמותת אלווין ישראל המקדמת העסקת אנשים עם צרכים מיוחדים במשק הישראלי. הצלמים בעלי צרכים מיוחדים, פועלים במרכז התעסוקה בכפר-יונה.

שימו שמן

ניצן פרימור ומרינה גורטין. רפי דלויה,
ניצן פרימור ומרינה גורטין/רפי דלויה

ניצן פרימור, מנכ"ל נווה פארמה, ומרינה גורטין, סמנכ"לית הפיתוח העסקי, השיקו במלון נורמן בתל-אביב מוצרים חדשים של מותג הדרמוקוסמטיקה FREI-OL מגרמניה. פרימור סיפר כי טרנד השימוש בשמנים טבעיים וידידותיים לסביבה ולמשתמש, צובר תאוצה בעולם היופי.

בוקר ורוד

משה גולברי ורינה טל. אלירן אביטל,
משה גולברי ורינה טל/אלירן אביטל

האחים דוד, יעקב ומשה גולברי ואביב בן-יעקב, מבעלי מותג האיפור והטיפוח SACARA, השיקו בפואיה של תיאטרון הבימה, את קולקציית האיפור החדשה PINK.

בורודים: ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; אייל וייסמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי קבוצת קניוני עזריאלי; עופר ירום, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה קבוצת קניוני עזריאלי; פאר נדיר, מנכ"ל חברת הנכסים המניבים של קנדה ישראל; אבינועם בורג, נשיא מכון המחקר מרקט- ווטש.

פנים אמיתיות

טלי בלוך נדב גדג ודורית וידבסקי. צלם: אסף לב,
טלי בלוך נדב גדג ודורית וידבסקי/צלם: אסף לב

בכירי לוריאל התייצבו על גג "ספיק איזי" להשקה המחודשת של סבון הפנים פיור אקטיב. לאירוע הגיע הזמר נדב גדג', שקיבל פס ל-3 שעות מהצבא כדי להשתתף בחשיפה ראשונה לקליפ החדש שהופק בשיתוף מותג גרנייה, גדג' שעומד בראש "קמפיין הסנאפצ'אט" אמר שמטרת הקליפ להעביר לנוער הישראלי מסר שכדאי להיות נקיים מפילטרים ולהראות את ה'פנים האמיתיות. דורית וידבסקי מנהלת תקשורת ויחסי ציבור של לוריאל ישראל, סיפרה כי לכבוד הקמפיין נכתב שיר חדש הקורא לכולנו להוריד את המסכות והפילטרים ולהיות אמתיים.

בקטנה

+ברכת המדור לאילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום, שהצטרף לחבר הנאמנים של עמותת גדולים מהחיים הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם. גרינבוים מצטרף לנבחרת הכוללת את דליה שטנצלר, ראש חבר הנאמנים, עתליה שמלצר, דרורית ורטהיים, יפה אפרתי, ירון קריסי, קלוד ברייטמן, אריה בכר, אברשה בורנשטיין, ברנרד רסקין, חסידה דנאי, משה קראדי, מיכל ויוסי מולדבסקי. גרינבוים: "אני שמח מאד להצטרף לעמותה מרגשת כזו ואשמח להיות שותף לעבודת הקודש שהיא עושה".

+ חמי פרס, בנו של שמעון פרס; אפרת דובדבני, מנכ"לית מרכז פרס; ראש העיר כפר-סבא יהודה בן חמו; אושרת גני גונן, מנכ"לית העירייה, חנכו בכפר-סבא את בית הספר הראשון שנקרא בישראל על שמו של שמעון פרס ז"ל. לחמי פרס זה היה סגירת מעגל, ב-2009 אביו נטע את "עץ הנשיא" בכפר-סבא ועתה הוא השתתף בגילוי אבן הנצחה שהעמידה עיריית כפר-סבא לזכרו של פרס ז"ל, העתק של האנדרטה שהוצבה לזכרו של פרס בהר הרצל.


+גלעד לוסטיג מנכ"ל הועד האולימפי ובוריס חייט יו"ר התאחדות ההחלקה האמנותית על הקרח, הגיעו לאליפות ישראל בהחלקה אמנותית על הקרח שנערכה בהיכל הקרח חולון בהשתתפות מחליקים מכל הארץ, ופגשו את דניאל סמוכין ואלכסיי ביצ'נקו מחליקים אולימפיים שמייצגים את ישראל בעולם.

+אלעד קומיסר, סמנכ"ל פיתוח עיסקי בשטראוס, ארח בחממת הפודטק של שטראוס thekitchen באשדוד משלחת נספחים מסחריים ממדינות האיחוד האירופי לעידוד הסחר המשותף בין ישראל לאירופה.

+ עו"ד אנה משה, שותפה בכירה וראש דסק רוסיה ומזרח אירופה במשרד פרל כהן, שבה ממשלחת עסקית שליוותה את ראש הממשלה בנימין נתניהו בביקור ראשון בקזחסטן. משה סיפרה כי בביקור נחתמו הסכמי שיתוף פעולה בתחומי החינוך, התעופה, והיי-טק.

+אוניברסיטת תל-אביב העניקה מלגות לחיילים בודדים משוחררים לזכרו של החייל הבודד שון כרמלי ז"ל שנפל במבצע צוק איתן. האוניברסיטה, בשיתוף משפחת כרמלי, הקימו קרן מלגות לימודים לחיילים בודדים משוחררים לזכרו של שון. עד כה גייסה הקרן כ-1 מיליון שקלים.

+חברי מועדון בכירי הסופרברנדס ישראל נפגשו לארוחה של השף ניר צוק ב"אנגלו ונינה", המעמד נוצל להרמת כוסית לכבוד שלום זידלר בעלים ויו"ר ויסוצקי שהוכתר כמנהיג שיווקי מטעם ארגון סופרברנדס הבינלאומי וראש איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים, וגבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו, על הולדת נכדו הרביעי. במשיקים: דורון ספיר, מנכ"ל ויזה כאל; רמי לוי, מבעלי שיווק השקמה; יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי; אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל; יעל רבהון, מנכ"לית אבוט.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully