וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: איפה הדליקו אנשי העסקים את נרות החנוכה?

רונית מטיאס

28.12.2016 / 11:57

מדליקים נרות, תורמים לחיילים, מקימים כנס בוגרים - כך מבלים אנשי העסקים את החג

המדליקים

רון וקסלר עמוס רון ושלומי אברהם. אביב חופי
רון וקסלר עמוס רון ושלומי אברהם/אביב חופי

רונן שטיין, יו"ר ישראכרט; רון וקסלר, המנכ"ל; ורם גב, סמנכ"ל הכספים, חגגו סיום שנה והדלקת נרות ברידינג 3 בתל-אביב. בתכנית האמנותית: אהוד בנאי ששילב בהופעתו שירי חנוכה מסורתיים בגרסאות כיסוי חדשות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוס שפירא וארז ויגודמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עמוס שפירא, יו"ר אלו"ט, בחר ליידע את בכירי המגזר העסקי על יום ההתרמה לארגון, בהדלקת נרות כחולים למען הילדים האוטיסטים ושילובם בחברה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דרורית ניצני,  דפנה גיא שטגמן,  ניר דגן,  עוז ברלוביץ. רון בן ישי,
רורית ניצני, דפנה גיא שטגמן, ניר דגן, עוז ברלוביץ/רון בן ישי

ארקיע והמרכז לחיילים בודדים ע"ש מייקל לוין התומך בחיילים לקראת ובמהלך השרות בשחרור, בייעוץ והכוונה, השיקו את יום ההתרמה למרכז, במהלך יום שידורים טלוויזיוני כשמרכז ההזמנות והשירות של ארקיע היווה מוקד התרמה עיקרי.

איוב קרא ורייצ'ל ויצמן. אלעד גוטמן,
איוב קרא ורייצ'ל ויצמן/אלעד גוטמן

יצחק אלדן, נשיא מועדון השגרירים, ואשת העסקים רייצל ויצמן, ערכו מסיבת חנוכה בביתה של ויצמן במעמד שגרירים, חברי כנסת ואנשי עסקים שהדליקו בצוותא נרות ונהנו ממטעמי החג.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, חגג בבית השריון בתל-אביב יום הולדת עם חיילים בודדים המאומצים על-ידי החברה. החיילים העניקו לגוראון פד לעכבר עם תמונותיהם.

יורם דבש ואילן סמואל. אלעד גוטמן,
יורם דבש ואילן סמואל/אלעד גוטמן

בכירי בורסת היהלומים, שחקני מכבי תל-אביב בכדורסל, וצוות בית חולים לילדים דנה דואק, חגגו חנוכה עם הילדים ומשפחותיהם. בתכנית: מופע בלונים, סופגניות, ותיק טרולי של מכבי ת"א עם דגל, מחזיק מפתחות של הקבוצה, מטבעות שוקולד וסביבון אורות. יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים סיפר כי יבקרו גם בבית חולים ספרא לילדים בתל-השומר. בתום האירוע המשיכו חברי הבורסה להדלקת נרות באולם הייצור בבורסה.

מרצ'לו אינצ'ליני, מנכ"ל "פרנצ'י נדל"ן" ומהספונסרים של מכבי ת"א בכדורסל, ושחקני הקבוצה, הגיעו למחלקות הילדים בביה"ח שניידר, והעניקו לילדים חבילות ממתקים, כדורי-סל חתומים, ועוגת סופגנייה בקוטר חצי מטר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתי ביאליסטוק כהן דוד בן משה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דוד בן-משה, מנכ"ל קניון אביב, ונתי ביאליסטוק-כהן, מנכ"ל המרכז לעיוור בישראל, השיקו תערוכת אמנות של 15 חנוכיות שעוצבו בעבודה ידנית על-ידי האמן בן-ציון גיל, על הכנסות המכירה למרכז לעיוור בישראל.

הבוגרים

ארגון בוגרי אוניברסיטת תל-אביב נעל את 2016 בהקמת פורום בוגרים מובילים שהתמנו השנה לתפקידים בולטים בחברה הישראלית.

בחוגגים: יוסף קלפטר, נשיא האוניברסיטה, שאמר שככל שהבוגרים מצליחים יותר ותופסים עמדות מפתח בשדרת החברה, הכלכלה והמחקר בישראל, האוניברסיטה מצליחה ונחשבת יותר, וממשיכה לספק את הדלק שמניע את התהליכים החשובים במדינה; סיגל אדר, ראש ארגון הבוגרים שציינה כי הארגון במגמת צמיחה ומספר הבוגרים שהביע רצון לקשר עם הארגון שולש; סיגלית בן-חיון, מנהלת ארגון הבוגרים שהזמינה את הנוכחים לקחת חלק בפעילות הארגון ולהוות מקור השראה ומודל הצלחה לבוגרים הצעירים באמצעות נטורינג, מתן עצות וטיפים; אורי בן ישי, מנכ"ל קימברלי קלארק; אייל מילר מנכ"לTLV Samsung Next ; איתי בן-זאב, מנכ"ל הבורסה לני"ע; דורון בן-עמי, סמנכ"ל אסטרטגיה בתראפיקס; זוהר קדמון, יו"ר חדשות 10; ירון מגבר, מנהל המרכז למחקר ופיתוח ב-ARM ישראל; מרב לייפר, מנכ"לית Seev; רן סנדרוביץ, מנהל פיתוח אינטל ישראל.

רפאל מארחת

לימור  גולדשטיין  יפית רפאל  סנדרה שדה  רובי פורת שובל. רפי דלויה,
לימור גולדשטיין יפית רפאל סנדרה שדה רובי פורת שובל/רפי דלויה

רונית רפאל נחתה בישראל הישר מביקור במרכז היופי שלה באלמטי שבקזחסטן. רפאל כינסה את חברותיה במסעדת "קלרו", וסיפרה להן שהיא נמצאת במסע השקה עולמי לטיפול חדש המבוסס על ויטמין סי שכולל ערכת מסכות פנים ייחודית וטיפול פאוור קיור סי שזוכה לביקורות נלהבות בארה''ב. עוד סיפרה רפאל על התרחבות מותג LREPHAELl.

אירינה שלמור  רונית רפאל  חני שפס. רפי דלויה,
אירינה שלמור רונית רפאל חני שפס/רפי דלויה

הפנינג בבנק

מיכל טופז ואריק פינטו. אביב גוטליב,
מיכל טופז ואריק פינטו/אביב גוטליב

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, לא שובר מסורת. השבוע השיק בבניין ההנהלה בתל-אביב הפנינג חנוכה לעובדי הבנק בו נמכרו עבודות של בעלי מוגבלות פיזית ונפשית מעמותות שונות. אירוח העמותות הוא חלק מהעשייה החברתית להעצמת וחיזוק כלכלי של המוגבלים, כשהכנסות האירוע לעמותות ולמתמודדים.

אלפא אלופה

דליה בר דוד, רונן שמיר, לירז רוסיאנסקי. רונית מטיאס,
דליה בר דוד, רונן שמיר, לירז רוסיאנסקי/רונית מטיאס

רונן שמיר מנכ"ל אלפא קוסמטיקה; לירז רוסיאנסקי, מנהלת חטיבת הריטייל של אלפא אקססוריז; ודליה בר-דוד, מנהלת מערך הדרכה ויחסי הציבור, חגגו במשרדי החברה בהרצליה, את הצטרפות מותג האופנה הבריטי סופרדריי לנבחרת המותגים של החברה. שמיר סיפר על מבנה הקבוצה וחשף כי שתי החנויות הראשונות ייפתחו בקניון ראשונים ובקניון איילון בהשקעה של 2.5 מיליון שקל כל חנות. רוסיאנסקי הציגה את חזון החברה וסיפרה על שיתופי פעולה של המותג עם כוכבים בינלאומיים כמו מיילי סיירוס, דיוויד בקהאם, טיילור סוויפט ועוד.

עוברים ומתחדשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לי לוי, גולן ויצמן מייקל לואיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

גולן ויצמן, מבעלי "בית המעצבים", זכה לביקור של מייקל לואיס ולי לוי, שהגיעו לסניף סגולה כדי לקנות ריהוט, לואיס סלון ושולחן לדירתו החדשה בתל-אביב, ולוי ספה נוספת.

חוגגים 80

בני וענת פדני. רונית מטיאס,
בני וענת פדני/רונית מטיאס

התזמורת הפילהרמונית חגגה 80 בסדרת קונצרטים ששיאם ערב גאלה שכלל קונצרט בהיכל התרבות וארוחת-ערב במלון הילטון תל-אביב. נעמי סילפן עיצבה את האולם בשחור-לבן, בהשראת תצוגה של ולנטינו בה השתתפה כשהייתה דוגמנית. לקינוח רונה קינן, איתי פרל ונגני הפילהרמונית בשירי ליאונרד כהן.

רותי ומאיר שטרית. אביב חופי,
רותי ומאיר שטרית/אביב חופי
סמי וטובה סגול. אביב חופי,
סמי וטובה סגול/אביב חופי

יין מנצנץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איתי בן חיים ילון/מערכת וואלה!, צילום מסך

איתי בן-חיים, יינן ראשי ומבעלי יקב בן–חיים, וילון, נציג SWAROVSKI בישראל, השיקו שת"פ במהלכו תושק סדרת בקבוקי מגנום ( 1.5ליטר) ובקבוקי דאבל מגנום (3 ליטר) מסדרת Grande reserve (שזכו במדליית Double Gold ) עם עיטור נוצץ של אבני-חן.

סמל מוקירים

ענת סודרי, יוספה זהבי ,דדי ראובני ,יפית ראובני. אסף לוי,
ענת סודרי, יוספה זהבי ,דדי ראובני ,יפית ראובני/אסף לוי

אלון שגיא, סמנכ"ל רשת אלוני, ויוספה זהבי, מנהלת תחום אדריכלים ערכו במועדון הגאנקי, בתל-אביב אירוע סיכום שנה והוקרה לאדריכלים ולמעצבים הנאמנים לאלוני והרמת כוסית ל-2017 . בתכנית ארוחת-ערב ושירי ארץ-ישראל עם עינת שרוף. זהבי אמרה שבאלוני מאמינים שחשוב לאהוב את הבית בו גרים אך לא פחות חשובה הדרך אותה עושים האדריכלים והמעצבים וסיפרה על חידוש אולם הדגל ברחוב הלחי.

ירוקים

יהודה אהרוני מיקי שפי. אבי נאבי,
יהודה אהרוני מיקי שפי/אבי נאבי

חברת ש.ד.י אהרוני המתמחה בייצור ובעיצוב כחול-לבן של ארונות אמבטיה, חגגה ב"גדות" את הרחבת פעילותה והשקת סדרת ארונות אמבטיה עמידים בפני מים מחומרים ירוקים וממוחזרים. יהודה אהרוני, מנכ"ל הקבוצה סיפר כי הסדרה נולדה לאחר 4 שנות מחקר במהלכן פיצחו את הנוסחה לבעיה הנפוצה בחדרי הרחצה. הארונות עשויים מחומר פולימרי שעבר שינויים מותאמים לחדרים רטובים כמו מטבחים וחדרי רחצה, עם כל ההתקנים הדרושים, ואמר כי השוק הישראלי חווה בשנה האחרונה קפיצה משמעותית בתחום עולם הרחצה, ויש ביקוש לחומרים באיכות גבוהה, שיתכתבו עם טרנדים עולמיים.

מבריקים

גלית גוטמן ותומר מאיר. רפי דלויה,
גלית גוטמן ותומר מאיר/רפי דלויה

תומר מאיר, מנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה ב"הנקל", ואדווה ברנע רוזנר, מנהלת השיווק בחטיבת הקוסמטיקה, השיקו ב=EAST סדרת מוצרי טיפוח חדשה לשיער של GLISS מבית שוורצקופף, המוזמנים נהנו מעמדות עיצוב שיער.

בקטנה

+ פנינה רוזנבלום ואבי בניהו, רכשו משרדים בקומות ה-23 וה-24 של מגדל רסיטל ב-14,500 שקלים למ"ר. גם אייל ולדמן, מבעלי מלאנוקס וליאור כהן, לשעבר מבעלי פקר פלדה, רכשו. הבניין בבעלות צחי ועידו חג'ג', מבעלי קבוצת חג'ג', סיימו לשווק 21 קומות באפריל, חודשים ספורים לאחר שרכשו את הקרקע. החברה ביקשה להגדיל את המגדל ב-10 קומות נוספות, ולפני כשנתיים קיבלה את אישור הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל-אביב.

+דניאל ולדמן, בתו של אייל ולדמן, מבעלי "מלאנוקס", הגיעה עם המורה וצלם הטבע רועי גליץ, לפתיחת תערוכתו 'עולם הולך ונעלם'- תיעוד בעלי חיים נדירים בעולם, במוזאון הפתוח לצילום בגן התעשייה תל-חי, שם ממוקמת שלוחת הפיתוח של "מלאנוקס.

+אורית בנבנישתי, מנכ"לית תגבור, השתתפה בכנס עמותת "יסמין" בראשותן עפרה שטראוס וכיראם בלעום, המנכ"לית והמייסדת, במכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל. בנבנישתי השתתפה בפאנל "כיצד מחליטים על דירקטורים?" בהנחיית מיכל מור, מנכ"לית משותפת איגוד הדירקטורים; נעם לאוטמן, מנכ"ל טוגדר קפיטל ויו"ר דירקטוריון דלתא גליל; ויעקב זינגר, מנכ"ל מובייל מקס טכנולוגיות בע"מ.

+ חברת הייעוץ האסטרטגי Konfidas, בשיתוף בנק הפועלים, Deloitte ואיגוד האינטרנט הישראלי, קיימו כנס בנושא ניהול משברי סייבר, יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים פתח את הכנס.

+אילן סגל, סמנכ"ל שיווק פלאפון ביקר את העיתונאית והשדרנית שרון פרי שהצטלמה לקמפיין הסייבר של פלאפון, סגל אמר כי מקרה גניבת התמונות של פרי העלה לסדר היום את נחיצות ההגנה על המידע והפרטים האישיים בסמארטפון.

+איילת רוזן צרפתי, מנכ"לית אי דיגיטל ביקרה על הסט את ירון ברלד שצולם לקמפיין הבית החכם האוטומטי בטלוויזיה ובדיגיטל בעלות של 5 מיליון שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully