וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחית חנות בכפר סבא - והתנצל בפני הבעלים בפייסבוק

26.1.2017 / 16:21

נערים תועדו במצלמות האבטחה של לחם תושיה בכפר סבא כשהם משחיתים את דלת החנות ושוברים את הזכוכית. בעל החנות ההמום פרסם את הסרטון בפייסבוק וזכה להתנצלות מפתיעה מצד אחד הנערים

צילום: חדר מצב ארצי, עריכה: יאיר דניאל

סרטון ונדליזם שהתפרסם בעמוד הפייסבוק של משטרת ישראל הביא להתנצלות של אחד הנערים מבעל החנות על פני דפי הפייסבוק. בסרטון שלושה נערים בועטים באישון לילה בדלת החנות "לחם תושיה" שברחוב התחייה בכפר סבא, עד שהם שוברים אותה ואת הזכוכיות.

"זה קרה בשתיים בלילה ביום שבת, וגיליתי את זה כשהגעתי לחנות בבוקר למחרת. ההרגשה הייתה איומה ונוראית - עברו לי הרבה מחשבות טורדניות על מי מנסה להזיק לי, מדוע פוגעים לי בחנות", סיפר שמואל בן בסט, מנהל החנות. "הנזק מוערך בסביבות 2,000 שקלים, אבל הפגיעה היא לא רק כלכלית אלא גם רגשית".

בן בסט העביר את צילומי האבטחה של החנות למשטרה וכן שיתף את הסרטון בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו. אחת התגובה שהגיעה לפוסט הייתה של הנער שיזם את מעשה הוונדליזם.

"זה אני. עם הג'קט הלבן. הייתי במשטרה ואני במעצר בית זה היה טועות סליחה", כתב הנער. "עשיתי טעות ברגע של כעס, וואלה אני מצטער, באתי כמו גבר, ראיתי את עצמי במצלמות ואמרתי שזה אני. לדבר כמו גבר ולא אכפת לי מה יגידו לא יגידו זה היה ככה אני נתתי ת'בוקס הראשון אף אחד לא הנהיג אותי אף אחד לא איים עלי ואף אחד לא אמר לי לך תעשה. הלכתי לשם לדבר עם ידידה ואז התעצבנתי על משהו ונתתי בוקס לזכוכית. וואלה זה היה טעות ברגע של כעס ועצבים. לא אומר סתם, אמרתי גם לשוטר היום בתחנה ואז חזרתי שוב ונתתי עוד 2 בעיטות".

מנהל החנות הגיב גם הוא בעמוד וכתב: "זה לא נראה ככה. זה מתוכנן לפני. בא הנער הראשון על אופניים והצביע על החנות ואח"כ התחלתם לשבור".

"לא משנה לי מה תחשוב, אני יודע מה קרה ומה עשיתי. אני לא אבוא סתם למאפייה ואתחיל לשבור אותה. תהיה קצת הגיוני ותחשוב קדימה אני לא אגנוב בצק בשביל לאכול נכון? אז תפעיל שיקול דעת. אני גם לא מהעיר שלך אז אין לי בכלל מה לחפש שם", כתב הנער. "זה עם האופניים בא כי אני אמרתי לו לבוא לנקות את הדם שהיה עם השמשה שהבאתי ת'אגרוף".

"אתה תצטרך לתקן את הנזק שעשית", דרש בן בסט.

" תהיה בריא אח שלי היקר", סיכם הנער.

"למרות שהבחור הביע חרטה והתנצל אני עדיין כועס עליו מאוד. זו התהגות מכוערת", סיפר בן בסט לוואלה! חדשות.

"במקרה בו מתבררת זהותו של המזיק, יכול בעל הרכוש להגיש תביעה נזיקית נגדו בגין מלוא הנזקים שנגרמו לו", אמר עו"ד אסף ורשה, יו"ר ועדת רכוש ושיבוב בלשכת עורכי הדין, מומחה לדיני ביטוח ונזיקין. "זאת מעבר להשלכות הפליליות ולהסתבכות של המזיק עם המשטרה. ככל שקיים ביטוח, אפשר להפנות את המקרה לטיפולה של חברת הביטוח. חברת הביטוח ששילמה את סכומי הנזק למבוטח זכאית להגיש תביעה כנגד המזיק ולדרוש כי ישיב לה את כל הסכומים שזו שילמה. בנוסף, יכול גם המבוטח להגיש תביעה על הנזק שנגרם לו כתוצאה ממעורבות חברת הביטוח – תשלום ההשתפות העצמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully