וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייבש פירות ושואב אבק כדורי - העוזרים שלכם בבית

פסטה ביתית, טיגון ללא שמן, וקפה עם קצף כמו בבית הקפה - בדקנו חמישה מוצרים חדשים שיהפכו את הבית לקצת יותר נוח. איזה מכשיר שווה את ההשקעה?

מייבש מזון DAVO D-cube

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: חברת OIG החלה לייבא את מייבש המזון DAVO D-cube מהדור החדש, שמסייע להכנת מוצרי מזון איכותיים בגרסה ביתית ולשליטה במרכיבי המזון עצמם. המכשיר מאפשר לייבש בקלות וללא מאמץ מגוון רחב של מזונות: דגים, בשר, פירות, ירקות, אגוזים, ללא תוספות של חומרים מייצבים ומשמרים בתוך זמן קצר וחיסכון משמעותי בעלויות בהשוואה לפירות יבשים המוצעים ברשתות השיווק.

דבר המפרסם: "במקום להשתמש בפירות וירקות מיובשים בצורה תעשייתית עם מלח, סוכר, חומרים מייצבים וכו', ניתן פשוט להכין בבית עגבניות מיובשות, עשבי תבלין מיובשים טבעיים לחלוטין וללא תוספת חומרים בעייתיים המשתתפים בייבוש התעשייתי. כל החומרים הנוגעים במזון בתהליך הייבוש הם BPA FREE, ואינם פולטים חומרים רעילים בזמן הייבוש. המכשיר חסכוני בחשמל, ומתאים לייבוש כמויות גדולות של פירות וירקות בכמה שעות. בסך הכול הוא כולל 12 מגשים, ו-37 ס"מ של מקום ייבוש לכל מגש. מייבש מזון DAVO D-cube: תוצאה אחידה – חיישן חום ייחודי הנשלט ע"י מיקרו-פרוססור יוצר תכנון זרימת אוויר לייבוש אחיד, ובקרת טמפרטורה קבועה לכל אורך הייבוש".

דבר הנסיינית: מייבש מזון גדול ומאסיבי, המצויד במגשים רחבים ונוחים להנחת פרוסות של פירות וירקות לייבוש. המכשיר שקט ביותר – וטוב שכך, שכן פעולת ייבוש הפירות והירקות נמשכת שעות רבות. למעט עשבי תבלין – גם לאחר שש שעות נאלצנו להאריך את זמן הייבוש כדי לקבל את התוצאה הרצויות: מעין קרפציו פירות יבשים, מלאי טעם וללא תוספות של סוכר. המכשיר קל לשימוש וכולל תצוגה דיגיטלית בספרות גדולות של זמן וטמפרטורה וטיימר ל-24 שעות וכיבוי אוטומטי.

כמה עולה: 1,490 – 1,590 שקל.

איפה קונים: באל"מ, מחסני חשמל, דיוטי פרי, חשמל נטו, שק"ם, ליאור מוצרי חשמל ובחנויות חשמל פרטיות ומקצועיות ברחבי הארץ, בהן משווקת OIG את מוצרי הפרימיום של החברה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

שואב האבק החדש של dyson, ה-Dyson Cinetic Big Ball.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: שואב אבק קומפקטי ומעוצב, בטכנולוגיית ™cinetic ללא צורך בתחזוקה או שטיפת מסננים ובעל מנגנון איזון ייחודי - מתייצב חזרה למקומו בעת נפילה על צדו במהלך השאיבה (כמו נחום-תקום).

דבר המפרסם: אחרי המהפכה שחוללה dyson בקטגוריית שואבי האבק האלחוטיים, החברה ממשיכה לחדש גם בקטגוריית שואבי האבק הנגררים. הפיתוח של השואב החדש נמשך מעל לשנתיים, במהלכם 55 מהנדסים יצרו כ-1,000 מודלים של שואבים עד שהגיעו לדגם הרצוי. שואב האבק עוצמתי מאוד, ועוצמת השאיבה שלו אינו פוחתת לאורך השנים. השואב מגיע בשני דגמים שונים: Cinetic parquet ו-Cinetic Animal , כשההבדל ביניהם הוא בסוגי המברשות ובאבזור. מידות המכשיר: משקל: 7.64 ק"ג, גודל מיכל האיסוף: 1.6 ליטר, אורך הכבל: 10.75 מטר, הספק המנוע: 1300W, וואט: 220-240v , 50HZ, מידות השואב: 349X399X308 מ"מ.

דבר הנסיינית: שואב האבק החדש של דייסון, קינטיק ביג בול, בנוי בצורת כדור ולכן גם מתייצב בעצמו אם הוא נוטה הצידה או נופל (כמו נחום-תקום). בשואב קיימים כמה פיצ'רים משופרים, למשל, ידית אחיזה שמסתובבת 360 מעלות ומקלה על השאיבה, מיכל ריקון גדול והיגייני שמתרוקן ללא מגע יד וגם ללא צורך בתחזוקה או שטיפת מסננים.

כמה עולה: 2,790-3,290 שקל.

איפה קונים: חנויות החשמל המובחרות

מכונת קפה Citiz של Nespresso

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: מכונה מעוצבת המתאימה להכנת אספרסו בקלות ונוחות. הדגם החדש של החברה Citiz& Milk, כולל גם מקציף חלב אירוצ'ינו מובנה. המכונות החדשות מגיעות במגוון צבעים: שחור, כסוף, לבן ואדום דובדבן. מידות המכשיר: רוחב של 13.5 ס"מ בלבד, עומק 37 ס"מ, רוחב 13 ס"מ וגובה 27.7 ס"מ.

דבר המפרסם: נספרסו משיקה מחדש את המכונה האייקונית והפופולארית, הנמכרת ביותר בישראל, בעיצוב רטרו. מיצוי הקפה במכונה אופטימלי בזכות לחץ משאבה של 19 בר, חימום מהיר של 25 שניות בלבד ומגש מתקפל שמאפשר להתאים את גודל הכוס. המכונה חסכונית בחשמל דירוג A 40% ונכבית באופן אוטומטי לאחר 9 דקות.

דבר הנסיינית: המכונה המוכרת מגיעה בגרסה חדשה – הפעם עם מקציף חלב מובנה. טיב הקפה תלוי כמובן באיכות הקפסולות שבוחרים. המקצף של החלב לעומת זאת – עם בשורה. החלב היוצא ממנו הרבה יותר מוקצף. אני אהבתי את זה, אבל חברים שמצוידים במכונה הישנה, זו שאינה כוללת את המקציף לצדה – אמרו כי הקצף הרב משנה את המרקם של הקפה ואת היחסים המדויקים של ההפוך האהוב עליהם. ובכן – יש לזה פתרון: הורדת הספירלה מחלק המקציף, מסמיכה את החלב אך מייצרת פחות קצף.


כמה עולה: 1,090 שקל עם מקציף, 890 שקל ללא מקציף

איפה קונים: ברשתות וחנויות החשמל המובחרות, בבוטיקים של נספרסו ברחבי הארץ, בטלפון 2500* ובאתר החברה:

Airfry של פיליפס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: מכשיר המאפשר הכנה של שלל מאכלים מטוגנים - ללא טיגון אלא בעזרת אוויר. המכשיר פועל בטכנולוגית Rapid Air – שילוב של זרימת אוויר חם מהירה עם פעולת גריל, ומאפשר הכנת מגוון מאכלים בזמן קצר במיוחד. הוא מצויד במסנן אוויר מובנה המונע התפשטות ריחות טיגון ברחבי הבית ובווסת טמפרטורה של המכשיר - עד 200 מעלות.

דבר המפרסם: חברת Philips העולמית, שמה לה דגש לפיתוח מוצרים למטבח התואמים את האג'נדה של אורח החיים הבריא. הודות למכשיר ה-Airfry ניתן ליהנות מאותו הטעם הנפלא של הסופגניות והמרקם הפריך המאפיין את לביבות חג החנוכה - ללא טיגון וללא שמן בנוסף לחדשנות ולקלות השימוש המאפיינים את מוצרי החברה.

דבר הנסיינית: מכשיר קומפקטי ומעוצב להפליא, שאצלי בבית, שהמטבח בו קטן, יכול להוות תחליף מצוין לאובן קטן, זה שמונח על השיש בכל כך הרבה מטבחים ישראלים. המכשיר כולל חלל פנימי לאכסון כבל החשמל שלו, כך שמשטח העבודה נותר נקי. במפלס הרעש הוא מקבל תעודת מצטיין, המכשיר שקט, מעוצב להפליא והניקוי שלו פשוט: כל החלקים נכנסים למדיח.

הסופגניות שהוכנו בו יצאו נחמדות, אם כי – ללא שמן, והלביבות היו טעימות לבני הבית ונאכלו ללא נקיפות מצפון. אבל נשאלת השאלה מדוע החליטו לשיווק של המכשיר דווקא כתחליף לצ'יפסר? המאכלים יוצאים ממנו עם טעם של עצמם. הם בשום מקרה לא מזכירים טעם של טיגון. צ'יפס הוא מותג שלמרות שלל הטעמים שהתפתחו לו במשך השנים, נותר בו תמיד טעם דומיננטי אחד: שמן. הרי זה חלק מהחדווה של אכילת ג'אנק פוד. הצ'יפסים מהמכשיר הזה יוצאים קצת יבשושיים.

דבר הנסיין: אני לא מבין למה צריך את המכשיר הזה (נסו להבין גברים - מי מדבר בכלל על "צריך"?)

כמה עולה: מחיר מומלץ לצרכן לשני הגדלים: 1490-990 שקל, בהתאמה.

איפה קונים: המכשיר משווק בכל רשתות החשמל וחנויות החשמל המובחרות ע"י אלקטרה סחר המעניקה שנתיים אחריות למכשיר.

פיליפס פסטה מייקר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: מכשיר הפסטה מייקר של פיליפס מיועד לייצור פסטה בתהליך מהיר וקל. כל שצריך הוא להכניס למכשיר שלושה מרכיבים: קמח, מים וביצה, ובתוך דק ספורות מתקבלת פסטה טרייה, שמוכנה לבישול. המכונה מאפשרת ייצור של ארבעה סוגי פסטה: ספגטי, פנה, פטוצ'יני ודפי לזניה. בעזרת דסקיות הניתנות להחלפה אפשר לבחור את הצורה הרצויה. ניתן לברור בין 2 תכניות: 300 גרם פסטה עבור כמות קטנה ו-600 גרם עבור מספר רב יותר של סועדים. במכשיר אפשר לייצר גם מתכונים טבעוניים (ללא ביצים) או להחליף את הקמח בקמחים שונים, גם ללא גלוטן. כל החלקים מתפרקים וניתן להכניסם לשטיפה במדיח.

דבר המפרסם: "טרנד הבריאות מושך אליו רבים אשר מעדיפים לבשל בבית בשביל ההנאה בכדי לאכול מזון בריא, טעים ומזין בו יש לנו שליטה על טיב וכמות המרכיבים. מסקר שערכנו עולה כי 28% מהישראלים אוכלים פסטה פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע. לאור תובנות אלו בחרנו להשיק בישראל את הפיליפס פסטה מייקר, מכשיר חדשני המאפשר להכין בדקות ספורות פסטה ביתית, טרייה ומגוונת מחומרים איכותיים".

דבר הנסיינית: מכונה מאסיבית להכנת פסטה. כבר ממבט ראשון ברור שלא מדובר בגאדג'ט סיני שיעבוד יומיים וישווק חיים, אלא במכונה מאסיבית שמיצריה הקפידו על הפרטים הקטנים. למשל ביצירת מגירה שמכילה את כל חלקי העבודה שלה, או בעובדה שמדובר במכונה שקטה.

קריאה זריזה של הוראות ההפעלה והכנסה מדודה, פחות או יותר, של המצרכים - קמח מים ואם רוצים ביצה - לא הניבה את התוצאות המיוחלות. ככה זה כשמעגלים פינות וכוס המדידה המגיעה עם האריזה לא משתתפת בתהליך. ניסיון להציל את העיסה - להוסיף קצת מים, ואז קצת קמח - לא הצליח. דחיתי את הניסיון ליום המחרת אבל כן התעקשתי לנקות את חלקי המכונה. גם כאן הפעולה לא עבדה חלק - והזמנתי לבדיקת המוצר נסיין שתמיד קורא את כל הוראות ההפעלה, כמעט באובססיביות. שוב הכנסנו כוס קמח, הפעם בדיוק עד הקצה של כוס המדידה כולל יישור עודפים. בכוס השנייה שמגיעה עם המכונה ומיועדת לנוזלים הכנסנו ביצה מעורבבת ולא מוקצפת, ומים כדי להשלים את הכמות הנכונה. לחיצה על כפתור ההפעלה הכניסה את המכונה לפעולה שקטה של ערבוב החומרים. דרך חלונית ההצצה אפשר היה לראות שחסרים נוזלים ושהעיסה פירורית מדי. אבל בהמלצת הנסיין הקפדן התאפקתי ופשוט איפשרתי למכונה להראות מה היא יודעת לעשות. חמש דקות אחר כך התחילו לצאת ספגטים ארוכים לצלחת. בסך הכל הפעולה נמשכת עשר דקות, שזה בדיוק זמן הרתחת סיר מים. שלוש דקות של שחייה חופשית במים רותחים הניבה ספגטים מושלמים ורכים שבבת אחת מבהירים שפסטה מאריזות ניילון או קרטון זה לא אותו הדבר. מיד הרחבנו את הניסוי לפנה עם תוספת של מיץ סלק, כפי שמומלץ בחוברת המתכונים שמגיעה עם המכונה. הפסטה באמת יצאה אדומה, אבל בבישול, היא איבדה מעט מטעמה.

כמה עולה: 1,990 שקל.

איפה קונים: רשתות החשמל ובחנויות המובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully