וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשה ליצוגית: רמי לוי גובה תשלום עבור שירות שאינו מספק

14.3.2017 / 10:43

על פי הבקשה לא מאפשרת החברה של רמי לוי להעביר שירות תיקונים מהטלפון הסלולרי עבורו נרכש למכשיר אחר - גם במקרים כמו של גניבת מכשיו. לטענת המבקשים מדובר בתנאי מקפח בחוזה אחיד

פתיחת סניף חברת הסלולר החדש של רמי לוי בגבעת שאול, דצמבר 2011. עומר מירון
רמי לוי/עומר מירון

בקשה לתביעה ייצוגית נגד רמי לוי: החברה מסרבת לאפשר ללקוחותיה לבטל את שירות התיקונים שנרכש על ידם עבור מכשיר הסלולר שלהם. בכתב התביעה מצוין כי התביעה מתייחסת לכל לקוחותיה של המשיבה בשבע השנים שקדמו למועד הגשת בקשת האישור ועד למועד אישור התובענה כייצוגית, שרכשו מהמשיבה שירות תיקונים.

מכתב התביעה עולה כי לקוחות שפונים לחברה ומבקשים ממנה להעביר את שירות התיקונים שרכשו למכשיר סלולר אחר מזה שהיה בבעלותם במועד החתימה על הסכם ההתקשרות, למשל משום שהמכשיר נגנב, אבד, נהרס או מכל סיבה אחרת – חברת רמי לוי "מודיעה להם חגיגית כי הסכם ההתקשרות אינו מאפשר את העברת שירות התיקונים למכשיר סלולרי אחר".

עם זאת מציינים התובעים כי בהסכם ההתקשרות לא נקבע שאין אפשרות לבטל את שירות התיקונים או להעביר את שירות התיקונים למכשיר סלולרי אחר. בנסיבות אלה טוענים התובעים כי יש בך תנאים מקפחים בחוזה אחיד שדינם להתבטל.

בכתב התביעה מצוין כי בשנים האחרונות נדונו בבתי המשפט טענות של תובעים ייצוגיים, לפיהן אי מתן אפשרות להשתחרר מעסקה מסוימת, עלולה להוות בנסיבות מסוימות תנאי מקפח בחוזה אחיד. "בנסיבות העניין אין ולא יכול להיות ספק, כי התנאים אשר כביכול אוסרים על לקוחות המשיבה לבטל את שירות התיקונים ו/או להעביר את שירות התיקונים למכשיר הסלולרי אחר הינם מקפחים ולא הגיוניים. שהרי, תנאים אלה (ככל והיו קיימים), יוצרים מצב שבו המשיבה נהנית מהתמורה המשולמת לה על ידי לקוחותיה וזאת ללא מתן כל שירות", נכתב בתביעה.

התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד אדם לוין ויונתן רפפורט ממשרד רפפורט לוין - עורכי דין, ועל ידי עו"ד רועי ביטון.

תגובת רמי לוי לא התקבלה עד מועד פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully