וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: קרן ישראלית תשקיע במיזמים בתחום הקנאביס הרפואי

19.3.2017 / 11:54

קרן השקעות אוניקס מתכוונת לגייס כ-20 מיליון דולר לצורך השקעות בטכנולוגיות הקשורות לקנאביס רפואי. "ישראל הפכה בשנים האחרונות לאומת הקנאביס הרפואי, והמוח היהודי מבין היטב את הפוטנציאל העסקי הטמון בכך. אם אסור לנו לעשן מריחואנה, לפחות נעשה ממנה כסף"

קנאביס רפואי. ShutterStock
קנאביס רפואי/ShutterStock

"הפוטנציאל של ישראל בתחום הקנאביס הרפואי ניכר ויוביל לפיתוח טכנולוגיות מתקדמות", כך אומרים בקרן אוניקס - קרן ישראלית ראשונה להשקעות במיזמים טכנולוגיים בתחום הקנאביס הרפואי. "טכנולוגיות אלה יכולות לכלול מכשירים רפואיים, אפליקציות, מדיה חברתית, אמצעי גידול או מיצוי חדש, פיתוח גנטי או כל מחקר שאפשר להוציא לשוק בעולם", כך אומר חן ברדיצ'ב (60), שותף בכיר במשרד רואי חשבון שמתמחה בשיקום חברות ועוסק ביזמות עסקית, העומד בראש הקרן. בקרן מציינים כי בימים אלה היא מנהלת מגעים עם משקיעים פרטיים ומוסדיים בארץ ובחו"ל לצורך גיוס של 20 מיליון דולר.

"בשנים האחרונות, בד בבד עם פרסום מספר גדל של עדויות ומחקרים על השפעות מיטיבות של הקנאביס הרפואי במגוון רחב של מצבים רפואיים, אנו עדים לשינוי מגמה ההולכת וצוברת תאוצה, לאשר שימוש בקנאביס למטרות רפואיות במדינות שונות בעולם", אומרים בקרן. "ענף הקנאביס הרפואי בישראל התפתח רבות בשנים האחרונות והיום מציעות החברות מבחר רחב מאוד של זני קנאביס פרי פיתוח ישראלי, לטיפול והקלה על מגוון רחב של בעיות בריאותיות. ישראל הפכה בשנים האחרונות לאומת הקנאביס הרפואי, והמוח היהודי מבין היטב את הפוטנציאל העסקי הטמון בכך. ממחקר, דרך טכנולוגיות חדשניות ועד לייצוא מוצרים - אם אסור לנו לעשן מריחואנה, לפחות נעשה ממנה כסף".

בקרן מציינים כי "ההובלה הישראלית בתחום המחקר של קנאביס רפואי החלה עוד ב?1963, כאשר פרופ' רפאל משולם, אז מדען צעיר, בודד את המרכיב העיקרי (שאינו פסיכואקטיבי) בקנאביס. שנה בלבד לאחר מכן הוא גם היה הראשון שבודד את המרכיב הפסיכואקטיבי של הצמח, גם היום, ממרומי גיל 86, פרופ' משולם ממשיך לעסוק במחקר, והתגליות שלו משמשות בסיס למחקרים ברחבי העולם".

הקרן הוקמה על ידי חן ברדיצ'ב – (60), בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ,שותף בכיר במשרד רואי חשבון, ומתמחה בשיקום חברות, עוסק ביזמות עסקית; משה ברדיצ'ב (אל"מ במיל.) (62) בוגר כלכלה חקלאית בפקולטה ברחובות, חקלאי דור שלישי, יזם נדלן ודיור מוגן; ניר קפלושניק – (50), בעל תואר ראשון ושני בטכנולוגיות מידע, בין המקימים של נס טכנולוגיות,ITWORKS ו-BATTARIX. בעברו כיהן כמנכ"ל איגוד אינטרנט הישראלי ומנהל מרכז החדשנות של WPP בישראל, יזם ומשקיע במיזמים טכנולוגים; גלעד לבני - (42), יועץ ומרצה בתחום הקנאביס, בעל ניסיון רב בתחום, יועץ לחוות גידול מובילות בארץ ובעולם; אסף ברדיצ'ב – (36), בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות, חקלאי דור רביעי ויזם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקרן החלה לא מכבר את פעילותה תוך סקירת המיזמים הקיימים ובחינת הזדמנויות ההשקעה ותתמקד במיזמים בשלב ה- EARLY STAGE.

כנס cannatech בנושא ייפתח מחר. אירוע הפתיחה יתקיים היום בערב בפאב רוזה פארק בתל אביב. הכניסה פתוחה לקהל הרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully