וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הספורט INTERSPORT בדרך לישראל

28.3.2017 / 12:18

המשביר לצרכן חתמה על הסכם זכיינות בלעדי עם חברת הספורט הקמעונאית הגדולה בעולם INTERSPORT, שתחל לפעול בארץ ב-2018. רמי שביט: ההסכם הוא חלק מהאסטרטגיה להגדיל ולהצעיר את קהל הלקוחות של המשביר לצרכן ומועדון 365"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות אינטרספורט/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשביר לצרכן חתמה על הסכם זכיינות בלעדי בישראל עם חברת הספורט הקמעונאית הגדולה בעולם INTERSPORT. מדובר בחברה שמחזיקה בכ-5,400 חנויות בכ-43 מדינות בכל רחבי העולם, כשהשטח של כל אחת מהן הוא 500-1,000 מ"ר. המחזור השנתי של החברה מגיע ל-11 מיליארד אירו.

על פי ההסכם מוצרי מותג אינטרספורט יימכרו ברישיון בלעדי בישראל ברשת המשביר לצרכן. כמו כן ייצרו מותגי ספורט בינלאומיים מובילים קולקציות ודגמים ייחודיים עבור אינטרספורט, בהם אדידס, נייקי, אנדר ארמור, ניו באלאנס, פומה, נורת' פייס ועוד.

המשביר לצרכן תקים ב-2018 5 חנויות Stand Alone של אינטרספורט בשטח של כ-1,000 מ"ר כל אחת. כמו כן מחלקות הספורט ברשת המשביר לצרכן בכ-30 סניפים יותאמו לסטנדרטים של אינטרספורט הבינלאומית במתכונת Shop in Shop. תקופת ההסכם של המשביר לצרכן עם חברת אינטרספורט היא 10 שנים מיום חתימתו והוא מתחדש אוטומטית לחמש שנים נוספות בכל פעם.

רמי שביט, מנכ"ל המשביר לצרכן: "מדובר בהסכם משמעותי לפעילות רשת המשביר לצרכן בכלל ולפעילות הספורט בפרט. ההסכם עם חברת אינטרספורט הוא חלק אינטגרלי ממהלך פיתוח תחום הספורט ברשת, וזאת כחלק מהאסטרטגיה להגדיל ולהצעיר את קהל לקוחות המשביר לצרכן ומועדון 365".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully