וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלית יחידה במאלדיביים: "כבר קראו לי כובשת ורוצחת"

1.4.2017 / 12:05

נועה רויטרשטיין בת ה-23 מאפרת רצתה לשלב טיול, עבודה ולימודים מעניינים ונמצאת כעת בהתמחות במלונאות באיים המאלדיביים. בראיון לאולפן וואלה! NEWS מספרת רויטרשטיין על הלימודים, על תכניותיה לעתיד ועל ההרגשה כישראלית יחידה במדינת איים מוסלמית

ShutterStock

"יש קונפליקטים מדי פעם. יודעים שאני ישראלית ויהודיה ואני גאה בזה, ואם האורחים שואלים אני אומרת להם את האמת", כך מספרת נועה רויטרשטיין בראיון לאולפן וואלה! NEWS. רויטרשטיין בת ה-23 מאפרת היא הישראלית היחידה הנמצאת באיים המאלדיביים במסגרת התמחות בלימודי מלונאות בבית הספר ואטל. לדברי רויטרשטיין היא כבר קיבלה תגובות שליליות מאנשים ששמעו על זהותה. "אמרו לי כבר שאני כובשת, מתעללת שאני רוצחת כי עשיתי צבא. איך מגיבים? בולעים, מתנצלים שככה הוא מרגיש וממשיכים הלאה", אומרת רויטרשטיין.

רויטרשטיין היא בת להורים מנהלים ואמה עובדת בתחום המלונאות גם היא. היא מספרת כי רצתה לשלב טיול עם עבודה ולימודים מעניינים והאיים המאלדיביים מספקים את מבוקשה. "זה מקום רחוק מכל מקום, המקום הקרוב היחיד לכאן זה הודו", אומרת רויטרשטיין. לאחר הלימודים שואפת רויטרשטיין להשתלב בתחום המלונאות ואולי לפתוח מלון בוטיק משל עצמה.

ההתמחות היא חלק מתוכנית הלימוד של בית ספר למלונאות ואטל, לדברי מיכאל סבן מנכ"ל ואטל: "למאלדיביים אקלים טרופי ללא הבדל משמעותי בין העונות, מה שמאפשר לנצל את כל תקופת השהות על האי לעבודה רצופה. הכנסת המקומיים מגיעה בעיקר מתיירות, לכן התיירות באזור מפותחת ומומלצת למסלול ההתמקצעות. בנוסף העבודה מול תיירים ממקומות מגוונים בעולם מספקת את הניסיון לפתח קריירה בחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully