וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדים בשבילכם: האתרים שאתם חייבים לבדוק לפני כל קנייה

31.3.2017 / 12:31

עבודות תיקון בבית, הובלות, קניות בסופר או משלוחי פרחים - בפני הצרכנים עומדים כיום אתרים רבים המאפשרים להם להשוות מחירים ולהשיג את העסקה הטובה ביותר

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

הצרכן המודרני למד זה מכבר שכדי לחסוך בכסף עליו לערוך סקר שוק והשוואת מחירים בטרם רכישת המוצר. אך רבים עדיין לא מודעים לכל הכלים העומדים לרשותם בדרך לפשט את התהליך. אגרנו בשבילכם מספר אתרים המאפשרים לכם לערוך השוואת מחירים בתחומים ונושאים שונים.

טוב תודה

אתר חיפוש אחרי בעלי מקצוע אמינים ואיכותיים. האתר הפעיל משנת 2005 מכיל מעל 600 בעלי מקצוע, ומעל 7,500 חוות דעת. האתר מציע השוואות מחירים בין הצעות שונות לעבודות במגוון תחומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ביטוחי רכב

אתר להשוואת מחירי ביטוח חובה לרכב.

RET

השוואת מחירים של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מוצרים לבית ולגן, פנאי וספורט, ילדים, מסעדות, נופשים ועוד. רט סורק באופן בלתי תלוי את אתרי המסחר בארץ (בדומה לגוגל) ומציג את כל המוצרים. כך מקבל הגולש את רוב החנויות והדילים המוצגים ברשת - מגוון מוצרים, חנויות, מחירים אטרקטיביים ועוד.

אישה סורקת את הברקוד של מוצרים בסופר. ShutterStock
לבחור את המוצרים הנכונים בזמן הנכון/ShutterStock

mySupermarket

mySupermarket הוא שירות המאפשר לכם לרכוש את סל הקניות הזול והמתאים לכם ביותר. האתר מציע לכם הצעות שונות שיחסכו לכם כסף (השוואת מחירים, החלפת מוצרים בכדאיים יותר, מוצרים שהמחיר שלהם כיום הוא הזול ביותר השנה ועוד). המחירים והמבצעים המוצגים באתר מתעדכנים באופן יומיומי.

פעוטות

אתר פעוטות הינו הראשון מסוגו בארץ שבו ניתן למצוא מידע אודות מוצרים לתינוקות, חנויות המשווקות מוצרי תינוקות ודיווחי מחירים של מוצרים בחנויות השונות. את המידע הקיים באתר מעדכנים הגולשים. כדי לעדכן את האתר עליך להיות גולש רשום באתר.

זאפ

זאפ מציע הכל מהכל ובעיקר מוצרי אלקטרוניקה.

פול טנק

אתר להשוואת מחירי דלק בתחנות דלק בארץ.

מחיר הדלק זינק ל-8.25 שקלים, ספטמבר 2012. דרור עינב
איפה לתדלק?/דרור עינב

כמה זה

אתר להשוואת מחירי תקשורת בישראל: חבילות סלולר, מכשירי סלולר, ספקי אינטרנט, תשתית אינטרנט, חבילות אינטרנט משולבות, טלוויזיה, טריפלים, שיחות לחו"ל ומחו"ל, טלפון קווי, מנויים לעיתונים ומגזינים ועוד. האתר מתעדכן באופן יומיומי ומאפשר לכם להשוות בין המסלולים המגוונים של חברות התקשורת השונות. באופן זה תוכלו לבחור את חבילת התקשורת המשתלמת ביותר עבורכם בצורה מושכלת על בסיס השוואת מחירים.

השווה

השווה מציע השוואת מחירי משלוחי פרחים בכל הארץ.

הובלה

השוואת מחירי הובלות בכל הארץ על פי חלוקה לערים, כולל מחירון להובלת דירות שייתן הערכת מחיר ומאפשר לקבל עד 5 הצעות מחיר מחברות שונות.

גלגלים

זירת מסחר אינטרנטית הגדולה בישראל להצעות מחיר לטיפולים ותיקונים לרכב, המאפשרת גם לתאם תור למוסך דרך האתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully