וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנים אווירה: המתנות לפסח שיכניסו טאצ' אחר לכם ולבית

6.4.2017 / 11:14

האביב כאן, חג המצות גם, וזה הזמן להיפטר מהישן ולהתחדש. מחפשים מתנות למשפחה, לחברים או לעצמכם? מאקססוריז לבית ועד מוצרי טיפוח ואיפור - אספנו בשבילכם מגוון של פריטים חגיגיים ומשמחים לקראת החג

אריזות מתנות. ShutterStock
אריזות מתנות/ShutterStock

פסח הוא אחד החגים המרגשים של השנה. מעבר לחופשה הארוכה ומזג האוויר המתחמם, בליל הסדר אנחנו מסבים לארוחה המשפחתית שהיא אולי החשובה מכל. בנוסף, זו הזדמנות מצוינת להיפטר מהישן ולהתחדש במגוון מוצרים שיעשו לכם את החג. לא משנה אם אתם מחפשים מתנות למשפחה, לחברים טובים או שאתם רוצים לפנק דווקא את עצמכם, אספנו בשבילכם מגוון של פריטים חגיגיים ומשמחים לקראת החג מהרשתות השונות שבקניוני עזריאלי, ותוכלו לרכוש אותם לכם וליקיריכם בעזרת עזריאלי גיפט קארד:

מבצעי פסח בקניוני עזריאלי.
פוקס הום 359.90 שקל

מצעים טובים ונעימים הם הפינוק האולטימטיבי והחגים הם בדיוק הזמן להתחדש בסט רך, מלטף וצבעוני של מצעים. אלו של רשת פוקס הום נעימים במיוחד ויכניסו זריקת צבע שמחה וקיצית לכל חדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מבצעי פסח בקניוני עזריאלי.
הייג' אנד אם 29.90 שקל

סט כלי מטבח אלגנטי עם טוויסט הוא תוספת מושלמת לכל בית. כלי המטבח החדשים של H&M HOME שהגיעו לאחרונה לישראל מוסיפים לוק טרדני ומיוחד לכל ארוחה. זה הזמן לוותר על הצלחות הלבנות הפשוטות ולהתקדם למשהו שיהפוך את סעודות החג ליוצאות דופן.

מבצעי פסח בקניוני עזריאלי.
גולף אנד קו 29.90-49.90 שקל

דרך קלה ונוחה להכניס צבע וסטייל לחדר האמבטיה היא כלי אמבטיה צבעוניים. כלי האמבטיה החדשים של חברת גולף אנד קו יוסיפו טאץ' אורבני לכל חדר אמבטיה ויגרמו לכם לפתוח כל בוקר עם חיוך.

מבצעי פסח בקניוני עזריאלי.
CROSLEY לסטורי 1,699 שקל

נגן מוזיקה, שמשלב בין האפשרות להשמיע תקליטים ישנים לבין ניגון קבצי מוזיקה מהטלפון, הוא מתנה מושלמת לאוהבי מוזיקה בכל הגילאים. בנוסף, הוא מעוצב בסגנון ווינטז' ונראה כמו פריט שקיבלנו בירושה - בדיוק הפריט שחסר לאלו שיש להם הכול וכזה שמעניק טאצ' מיוחד לבית.

מבצעי פסח בקניוני עזריאלי.
מנגו 99.90 שקל

שרשרת גדולה וצבעונית היא דרך קלה ומהירה לשדרג כל לוק ולהפוך אפילו את הטי שרט הפשוטה ביותר לאופנתית ומיוחדת. טרנד הפונפונים הצבעוניים שהתחיל בקיץ האחרון ממשיך איתנו גם העונה - הפעם בשרשראות, עגילים ואפילו כתוספת על תיקים.

אמריקן איגל.
אמריקן איגל 88.90 שקל

הקיץ המתקרב הוא הזדמנות מצוינת לחדש את התיק הקבוע שאיתו אנחנו הולכים לים. תיק צבעוני עם ציורים עדינים הוא התוספת המושלמת לכל בגד ים, ויהפוך כל הליכה לים או לבריכה לאופנתית במיוחד.

מבצעי פסח בקניוני עזריאלי.
רנואר מן 49.90 שקל

כפכפים אופנתיים הם המתנה המושלמת לגבר שאוהב להתלבש בסטייל. אלו של רנואר מתהדרים בצבעוניות רגועה של שחור ולבן אבל מקפיצים כל הופעה בזכות תוספת הכוכבים המפתיעה.

מבצעי פסח בקניוני עזריאלי.
קסטרו ילדים 29.90-139.90 שקל

חגים הם הזדמנות נפלאה לצילומים משפחתיים אופנתיים במיוחד. קולקציית בגדי הילדים של קסטרו מציגה מגוון של בגדי ילדים משמחים בצבעוניות של צהוב, כחול נייבי ולבן שיהפכו כל תמונה משפחתית לכזאת שתרצו למסגר.

מבצעי פסח בקניוני עזריאלי.
אלדו 249.90 שקל

כל אישה מחפשת את התיק המושלם לערב, כזה שיתאים לכל אאוטפיט ויגרום לכולם לשים לב. הקלאץ' המוזהב של אלדו, שנראה כמו יצירת אמנות, הוא בדיוק הפריט החד-פעמי שיגרום לכולם לסובב אחרייך את הראש.

מבצעי פסח בקניוני עזריאלי.
טימברלנד 299 שקל

כל הורה יודע שנעלי ילדים יפות ונוחות הן שילוב שלא קל למצוא - קולקציית נעלי הילדים החדשה של טימברלנד מתהדרת בצבעוניות אופנתית והנעליים נוחות ורכות. זהו זוג נעליים שייראה מצוין בשולחן החג וגם יהיה כזה שהילדים ישמחו ללבוש יום יום.

מבצעי פסח בקניוני עזריאלי.
מאק 139 שקל

רשת חנויות MAC יצאה במבצע בשם "הזדמנות אחרונה" במסגרתו מוצעות קולקציות קודמות ב-30% הנחה. אחד הקיטים השימושיים והיפים ביותר הוא מסדרת NUTCRACKER - קיט הכולל ארבעה שפתוני עיפרון במרקם לחותי ומזין לשפתיים. הוא לא רק שימושי, הוא גם נראה חגיגי וישמח כל חובבת איפור.

מבצעי פסח בקניוני עזריאלי.
ללין 169.90 שקל

מארזי טיפוח חגיגיים הם תמיד מתנה משמחת, המארז המיוחד לחג הפסח של חברת ללין מכיל קרם סופלה, פילינג גוף, קרם רגליים מטפח, קרם ידיים, מי גוף ומגבת ידיים. הוא ארוז בקופסה מעוצבת ומרשימה ויהיה מתנה מצוינת לכל אישה.

בנוסף, אתר הקניות החדש של קבוצת קניוני עזריאלי AZRIELI.COM מציע לרגל החג מגוון של מבצעים מיוחדים. באתר ניתן למצוא מעל ל-200 מוצרים בהנחות מיוחדות לפסח החל ממוצרי חשמל, כלי מטבח, מוצרים לילדים ותינוקות, אקססוריז, מוצרי טיפוח ובשמים. כל המוצרים שמזמינים באתר מתקבלים במשלוח חינם עד הבית כך, שזהו פתרון אידיאלי לאנשים העסוקים שלא יכולים לבלות זמן רב בחיפוש אחר מתנות, אבל עדיין רוצים לשמח את האנשים שהם אוהבים. כמה מהמוצרים המומלצים שניתן למצוא באתר:

מבצעי פסח בקניוני עזריאלי.
נדנדה/ בימבה לילדים: 159 שקל

נדנדת הסוס הזו היא מתנה נהדרת לילדים בגילאי שנתיים ומעלה. ניתן לנתק את הנדנדה מהבסיס שלה ולהפוך אותה ל"בימבה" על גלגלים - מתנה שכיף לקבל ופתרון מצוין לילדים שאוהבים להשתולל אחרי ארוחת החג.

מבצעי פסח בקניוני עזריאלי.
ארקוסטיל 89 שקל

מגש לעוגה: ישנן מתנות קלאסיות שכל מארחת תשמח לקבל, אחת מהן היא מגש עם עיטורי תחרה של חברת Arcosteel. הוא אלגנטי, מאופק ופריט שתמיד טוב שיש בבית. בנוסף, כנראה שהוא יהיה בשימוש כבר בערב החג, הרי תמיד ישנם יותר קינוחים מכלי ההגשה הקיימים בבית.

מבצעי פסח בקניוני עזריאלי.
בושם: 609 שקל

בשמים יכולים להיות מתנה בעייתית - לכל אישה יש העדפות ספציפיות וריחות שהיא אוהבת יותר או פחות. כשרוצים לתת בושם במתנה הדרך הטובה ביותר היא להיצמד לקלאסיקות על זמניות שהוכיחו את עצמן במשך עשרות שנים. בושם שאנל N5 הוא כזה שכל אישה תשמח לקבל, כנראה כי הניחוחות שלו יוצרים את אחד הריחות הכי אהובים בעולם.

המבצע בתוקף עד 17.4.17 וכפוף לתנאי המשלוחים באתר.

ג'ני דנסון בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully