וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי הגיע להשקת זארה הום?

רונית מטיאס

5.4.2017 / 9:03

פותחים את זארה-הום, תורמים בסונול, מתעדכנים בטומי הילפיגר

בית של זארה

פליפה סנטדני, אלן פריגיי'רו מונטלבאן, אנושקה דאוי, פרנצ'סקו פלצאן, אויחנה קלדרון, ג'נייר בראו, אלקסי בלגוי. רונית מטיאס,
פליפה סנטדני, אלן פריגיי'רו מונטלבאן, אנושקה דאוי, פרנצ'סקו פלצאן, אויחנה קלדרון, ג'נייר בראו, אלקסי בלגוי/רונית מטיאס

אליו פריג'יירו, מנהל אזורי Zara Home וצוותו, קפצו לישראל לרגל פתיחת סניף דגל ראשון ל-Zara Home - מותג הלבשת הבית מקבוצת Inditex המחזיקה במותגי ZARA,Bershka ,Stradivarius ,Pull and Bear ו-Massimo Dutti שנפתח ב-TLV FASHION MALL.

החנות משתרעת על-פני 600 מ"ר וממוקמת בקומת הכניסה של הקניון. הצוות הספרדי עבד בצמוד לצוות הישראלי על-מנת לפתוח את החנות לפני פסח. מ-2003, המותג זארה-הום התרחב ופועל בלמעלה מ-60 מדינות עם 500 חנויות. פריג'יירו הבטיח כי הקולקציות יעודכנו באופן תדיר, בהתאם למגמות העיצוביות בעולם.

אוספים ותורמים

כפיר אברהם, ניר גלילי, ניסים ציוני ודפנה גיא-שטגמן. טל כהן,
כפיר אברהם, ניר גלילי, ניסים ציוני ודפנה גיא-שטגמן/טל כהן

בעשרות תחנות סונול ברחבי הארץ, הוצבו מכלי איסוף תרומת מותג הכביסה 'קולון', לאיסוף בגדים ישנים שאינם בשימוש. הבגדים ימוינו במרכזי הסיוע של פתחון לב ויועברו למשפחות נזקקות, כשבגדים שאינם ראויים ללבישה יימכרו למפעלים תעשייתיים, ועודפים תקינים יועברו לחנויות ביגודית של פתחון לב וימכרו ב-1-5 שקלים. כל ההכנסות לרכישת סלי מזון למשפחות המקבלות סיוע מ'פתחון לב'. ניתן לתרום כסף לפעילות העמותה בחנויות הנוחות של סונול.

במשיקים: ניר גלילי, מנכ"ל סונול; כפיר אברהם, מנכ"ל רקיט בנקיזר; ניסים ציוני, מנכ"ל ומייסד 'פתחון-לב'; דפנה גיא-שטגמן, מנכ"לית חברת השיווק החברתי 'אג'נדות'-פרויקט חברתי ייחודי בשיתוף הציבור.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

רואים רחוק

בועז להב סוזנה קוטיק אילן לפידות. רונית מטיאס,
בועז להב סוזנה קוטיק אילן לפידות/רונית מטיאס

אילן לפידות, מנכ"ל "לפידות מדיקל", יבואנית מותגי יוקרה בתחום משקפי שמש וראייה, בועז להב סמנכ"ל השיווק של הקבוצה, וסוזנה קוטיק הקניינית הראשית, השיקו בשואו-רום החדש של החברה באזור התעשייה בהרצליה, את קולקציות משקפי השמש לקיץ של מגוון המותגים שהחברה מייבאת בבלעדית ביניהם: CHOPARD, ESCADA, FURLA, POLICE, BLUMARINE TRUSSARDI ETNIA BARCELONA, POLICE DUNHILL LOEWE.

לפידות הבטיח כי החברה תמשיך לצמוח ולגדול בפעילותה.

פגישת מחזור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוטי אלמליח סוגטה מיטרה, צביקה גנדלמן יעקב הכט וארנון כץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי; יזם האינטרנט ארנון כץ; ויעקב הכט, ממקימי בית הספר הדמוקרטי, נפגשו בכנס הבינלאומי לחדשנות חינוכית IDEC בבית-הספר הדמוקרטי בחדרה. השלושה חדרתיים במקור ויזמים טכנולוגים, נפגשו עם ראש העיר צביקה גנדלמן ופרופ' סוגטה מיטרה, מוביל עולמי לקידום חינוך עצמאי וחווייתי של תלמידים שהתפרסם בעולם בזכות ניסוי מוצלח שערך "החור שבקיר".

פסח באפריל

מארינה מקסימיליאן ומירב אליהו. רפי דלויה,
מארינה מקסימיליאן ומירב אליהו/רפי דלויה

ארז חלבי, מנכ"ל רשת הקוסמטיקה והבישום 'אפריל', ערך בחנות בקניון-אביב, הרמת כוסית לחג. מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר ומארינה מקסימיליאן, הפרזנטורית של הרשת, דברו על ההכנות לחג.

אמסטרדם תל-אביב

דידייה ולמה רוני מרמלשטיין. רונית מטיאס,
דידייה ולמה רוני מרמלשטיין/רונית מטיאס

דידייה ולמה, מנהל שיווק טומי הילפיגר אמסטרדם, קפץ לביקור בחנות המותג במתחם שרונה, והשתתף במדיה-דיי שערכה רוני מרמלשטיין, מנהלת מותג טומי הילפיגר ישראל לקולקציית המסלול ולקולקציית אבי/קיץ 2017 של טומי הילפיגר שתימכר בחנויות הרשת. דידייה התרשם מהשואו-רום האקסקלוסיבי הממוקם בקומה העליונה של החנות וסיפר כי בתום הפרזנטציה קולקציית המסלול תחזור לבסיסה באמסטרדם.

הפרח בגני

סופי מצ'נר, רויטל לוי צוברי,  ליטל פרנקל. שוקה כהן,
סופי מצ'נר, רויטל לוי צוברי, ליטל פרנקל/שוקה כהן

רויטל לוי צוברי, ממייסדות ומבעלי רשת ללין-הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש, והדוגמנית הבינלאומית סופי מצט'נר-הפנים החדשות של הרשת ששבה מתצוגות בחו"ל, השיקו בחנות החדשה ב-TLV FASHION MALL את סדרת הבשמים החדשה Laline Fine Fragrance על רקע קיר פרחים הציגו השתיים את מארזי המתנה לפסח, ושידרו בלייב את המתרחש למירב כהן, ממייסדות ומבעלי רשת ללין, השוהה בתאילנד.

מסיבה בקניון

אורן רווח, שלום וליאת מוליוב. רפי דלויה,
אורן רווח, שלום וליאת מוליוב/רפי דלויה

ויוי, יפעת, רוני, יוסי ואיתן אירני, בעלים משותפים רשת פקטורי 54, השיקו את החנויות החדשות של הרשת בקניון האופנה גינדי תל-אביב. בתכנית קוקטיל, סיור בין החנויות והופעה של אסתר ראדה.

עצמונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאה גוט גבי קליין שרון מור/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבי קליין, מנכ"ל זהבי עצמון, אירח אדריכלים בסניף הלח"י, בתכנית הרצאה של האדריכל מיכי סתר על סביבות עבודה מעוררות השראה, בהשראת תערוכת Salone del mobile במילאנו, שעוסקת בריהוט משרדי, ביתי ותאורה.

הגיבושון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בל אלמו, יאנה רוזנברג, דניאלה מרגלית, רוזי זרביב, אילן מרגלית, ירון טאוזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע לפני החמץ, ערך מעצב השיער אילן מרגלית-שגריר וולה פרופשולנס גיבושון לצוות המספרה שבבעלות ברמת-גן. הקונספט קרב סכינים, וולה פרופשולנס נתנה חסות וולה

כובשים את ברצלונה

אהובה תורגמן וירון ישראל. ויקטור גולייטה,
אהובה תורגמן וירון ישראל/ויקטור גולייטה

ברשת BBB שומרים על מסורת, אהובה תורג'מן, רון שולמן וירון ישראל-מבעלי הרשת, ומורן פלשנר-סמנכ"ל הרשת, שבו מסיור קולינרי בברצלונה עם מנהלי וזכייני הרשת. הסיור כלל טיולים, לימודים, הופעות שופינג וחשיפת לוגו שכיכב לאורך המסע. אחרי ברלין בשנה שעברה, ברצלונה השנה, מחפשים את היעד הבא באות ב'.

פני הקדס

גלי שטילר, ארז  זילברשטיין, נועה קירל. רונית מטיאס,
גלי שטילר, ארז זילברשטיין, נועה קירל/רונית מטיאס

משה זילברשטיין, בעלים ומנכ"ל KEDS חגג יום הולדת 60 במסיבה ב"אל ים" בנתניה, שלישיית מה קשור שימחה, כמה ימים אחרי השיקו ארז זילברשטיין, משנה למנכ"ל KEDSגלי שטילר, מנהלת השיווק; דיאנה סוסנר, מנהלת הרשתות החברתיות; ונועה קירל, קמפיין דיגיטאלי בשם keds squad בחנות המותג בגבעתיים, במהלכו נבחרו הפנים החדשות של המותג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משה זילברשטיין ושלום מיכאלשווילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיסקרטיים

יעקב גבאי ושירלי בוגנים. רפי דלויה,
יעקב גבאי ושירלי בוגנים/רפי דלויה

יעקב גבאי, בעלים ומנכ"ל רשת דיסקרט, ושירלי בוגנים, פרזנטורית הרשת העונה ה-5, השיקו את הסניף ה-56 בקניון ערים כפר-סבא. גבאי סיפר כי הוא גאה לפתוח סניף חדש במטרה לתת מענה לקהל הקבוע ולהרחיב פעילות מול קהל פוטנציאלי חדש והוסיף כי ממשיכים בתנופת החדשנות ובקיץ צפויות הפתעות.

כוח מחשמל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוסרן אספל, עידו רוזוליו/מערכת וואלה!, צילום מסך

''טלמניע'' מקבוצת פ.ק, תקים תחנת כוח של 250 מגה ואט סמוך לאלקפאן שבאי קלימנטן באינדונזיה. ''טלמניע'' תעמוד בראש קונצרסיום של מספר חברות בינלאומיות שישתתפו בהקמת תחנת הכוח שתספק חשמל ל-700,000 תושבי באלקפאן ולמתחמי התעשייה שבאזור.

עידו רוזוליו, מנכ''ל ''טלמניע'' אמר כי ההסכם נחתם לאחר תיאומים עם חברת החשמל המקומית PLN, עלותה כ-300 מיליון דולר, ובזכייתה נעזרו בנספחות הכלכלית של ישראל בסינגפור. איטנדונזיה מצויה בתהליך פיתוח מואץ של משק החשמל והאנרגיה, הממשלה הציבה לעצמה יעד להקמת יצור למעלה מ-30 ג'גה וואט עד 2020, כשבתוך המסגרת הזו מצוי הפרויקט שמובילה טלמניע שתתפעל ותתחזק את תחנת הכוח ותעמוד בראשות התאגיד GPC (GAZ POWER CONCERSIUM) .

בקטנה

+חודשיים לפני פתיחת תערוכת ISDEF-התערוכה הביטחונית הבינלאומית הגדולה בישראל, התאספו במלון הרודס הרצליה דיפלומטים ושגרירים לקבלת הפנים השנתית של ISDEF. יונס זולקן, מנכ"ל ISDEF; תומר אבנון, נשיא התערוכה ומנכ"ל קבוצת אבנון; ראש המטה לביטחון לאומי, תא"ל (מיל') יעקב נגל שנאם.

=ראש העיר רחובות רחמים מלול, סגנו, עו"ד מתן דיל ומנהל המרכז הרפואי "קפלן" ד"ר קרלוס גרוזמן, השיקו את עגלת המתנות-מיזם חברתי הכולל מאות מתנות שנאספו מילדי רחובות לילדים המאושפזים במחלקת הילדים במרכז הרפואי. מלול איחל שהעגלה תהפוך לקרון או בית מלא במתנות שיקל על הילדים המאושפזים והמשפחות המלוות.

+אלעד גרגיר, מנכ"ל arcdb ערך בהרודס תל-אביב כנס והרמת כוסית לחג לזוכים בגמר תחרות עיצוב הפנטהאוז בבניין טיים טאואר ברמת-גן, בשיתוף שיכון ובינוי. גרגיר הבטיח כי לאור הצלחת התחרות, שוקדת החברה על תחרויות עיצוב עם שיכון ובינוי, ועם מטבחי סמגל. גיא מילוסלבסקי מתכנן "מגדל בין ערים"-גורד שחקים בן 100 קומות, סיפר על השראותיו, אייל סייר, מנכ"ל ניסקו ישראל הכריז על שיתוף פעולה אסטרטגי בין arcdb לניסקו ישראל, במסגרתו חברי arcdb יחשפו ראשונים לשינויים הטכנולוגים בתחום התאורה ויתקיימו סדנאות איך להתאים תאורה לחללים תוך שימוש בטכנולוגיה חדשה

+דליה ומשה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן, אירחו בביתם את אלונה ברקת, מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תדיראן באר-שבע הנהלת הקבוצה, השחקנים והצוות המקצועי להרמת כוסית לפסח. בנותיהם מורן ממרוד לביאד, סמנכ"לית אסטרטגיה ונופר ממרוד, מנהלת השיווק, ניצחו על האירוע.

+אלון הוכדורף, מנכ"ל משרד הפרסום אם.אנד.סי סאצ'י ישראל וד"ר מיכל שפירא, ראש ההתמחות החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו, ארחו את דייויד קרשאו, מנכ"ל רשת הפרסום העצמאית הגדולה בעולם M&C SAATCHI, שהגיע לקריה האקדמית אונו, וסיפר לתלמידי החוג לפרסום ותקשורת שיווקית על עולם הפרסום. בין לקוחותיו של קרשאו קוקה-קולה, סמסונג וריבוק, הוא אמר כי עולם הפרסום הוא כמו מערכת זוגית, כדי להישאר ביחד עם הלקוחות, צריך להפתיע כל הזמן ולצאת מהשגרה.

+עובדי משרד עו"ד נ. פינברג ושות' ניצלו כנס מקצועי באילת לארוחת קדם חד, בילוי ב"מייק'ס פלייס", הרצאות ומתן כלים להתנהלות נכונה במישור האישי ובמישור המקצועי.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully