וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: חברת האופנה תורמת לקידום נשים

רונית מטיאס

30.4.2017 / 11:33

קרייזי ליין תורמת, ההסתדרות חוגגת, תמיר גילת מגייס, שופארד משיקה

גילת מגייס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמיר גילת ואליעזר שקדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמיר גילת, יו"ר הקרן לחקר הסרטן בישראל, יקיים ב-18 במאי, את תחרות הגולף השנתית במועדון הגולף בקיסריה לזכרו של מוטי סלע ז"ל, שחקן גולף שתומך בקרן. גילת אובחן לפני כ-6 שנים וחצי כחולה בשתי מחלות סרטן שונות, והרופאים נתנו לו חודשים ספורים לחיות, מה שהוביל אותו להבנה שייעודו בחיים הוא עיסוק בפעילות התנדבותית הקשורה במחלת הסרטן. גילת התוודה לקרן לחקר הסרטן בישראל ( ICRF ) שעוסקת במחקר, העלאת המודעות הציבורית לתרומה לקרן ולהראות שחולה סרטן המוגדר כסופני יכול לתרום לחברה.

הקרן לחקר הסרטן בישראל ICRF הוקמה בסוף שנות ה-70 על-ידי חוקרי סרטן יהודים אמריקנים במטרה למצוא תרופה לסרטן באמצעות מחקר של חוקרי סרטן ישראלים בישראל ומניעת בריחת מוחות ישראלים לחו"ל. עד היום חילקה הקרן למעלה מ-60,000,000 $ ליותר מ-2,200 חוקרי סרטן ישראלים. הקרן מרכיבה מידי שנה נבחרת החלומות של חוקרי סרטן מבריקים הנמצאים בישראל, וכוללת את מיטב החוקרים שנבחרים מכל מכוני המחקר בישראל על-ידי שתי ועדות אמריקנית/קנדית היושבות בחו"ל ובוחרות במחקרים ובחוקרי הסרטן ללא היכרות אישית אלא על-סמך החדשנות, פריצת הדרך וסיכויי היישום של המחקר. למעוניינים לתרום או לתת חסות בכל דרך 02-6794464 או 054-6884485 או מייל icrf@netvision.net.il.

רוח בתחנה

מגי הלפרין, עתליה שמלצר, קרן פרנסס. רפי דלויה,
מגי הלפרין, עתליה שמלצר, קרן פרנסס/רפי דלויה

חברת האופנה קרייזי ליין ועמותת רוח נשית חברו זו השנה השנייה לערב גאלה שפתח את יריד האופנה השנתי "טרנדה" - יריד העמותה שנועד לגייס תרומות לקידום עצמאות נשים. במרכז הערב תצוגת אופנה בהפקת מוטי רייפ, כשעל המסלול צעדו 40 נשים ממגוון תחומי החיים שהטעינו מצברים מאחורי הקלעים עם משקה ויטה קוקו שרייפ דאג שישתו כי הוא תורם לאיזון הפנימי, וקוקטיילים מיוחדים על בסיס המשקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עופרה לוין שביט, ערן ועמית לוין. רפי דלויה,
עופרה לוין שביט, ערן ועמית לוין/רפי דלויה

עופרה לוין-שביט, סמנכ"לית שיווק קרייזי ליין, תרמה לעמותה בשם החברה 250 אלף שקל, ו-1,750 שקלים נוספים עבור כל אחת מהמשתתפות. התרומות לטובת מתן עצמאות כלכלית ושוויונית לנשים שיצאו ממעגל האלימות.

צביקה רוזנטל ודני לוזון צילום. רפי דלויה,
צביקה רוזנטל ודני לוזון/רפי דלויה

גלית גוטמן, פרזנטורית המותג הנחתה ובין האורחים: ראש עירית תל-אביב רון חולדאי שהצטרף לאשתו יעל שצעדה על המסלול; דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם שעודד את אשתו מימי שצעדה על המסלול; צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי רמלה; רינה טל, מנכ"לית קניון עזריאלי איילון; עמוס הורוביץ, מנכ"ל חברת ההנעלה WESHOES; האמנית והמלונאית רייצ'ל ויצמן; פסי להב מאסתי לאודר; האדריכלית יעל זיתוני.

מוטי רייפ ועופרה לוין שביט. רפי דלויה,
מוטי רייפ ועופרה לוין שביט/רפי דלויה

סוויט סיקסטי

ארנון בר דוד חיים ביבס הילה בר דוד ישראל גל. קובי קוואנקס,
ארנון בר דוד חיים ביבס הילה בר דוד ישראל גל/קובי קוואנקס

הילה בר-דוד, אשתו של ארנון בר-דוד, יו"ר הסתדרות המעוף, הפתיעה אותו עם מסיבת יום הולדת 60 במלון פוליהאוס בתל-אביב. המסיבה בסגנון שנות ה-60 עם קוד לבוש שחור-לבן. משה דץ הנחה, חיים ביבס, יו"ר השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין, ואבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות החדשה ברכו, ובחלק האמנותי הוקרן סרטון המתאר שלבים בחייו של בר-דוד. עומר דץ הקדיש לו את השיר "אהבת בת עשרים".

משלבים במעגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איתן מזרחי דליה רבין ועמוס שפירא./מערכת וואלה!, צילום מסך

עמוס שפירא, יו"ר אלו"ט, ואיתן מזרחי המנכ"ל ערכו את יום העיון השנתי לזכרה של לאה רבין ז"ל, יו"ר ונשיאה ראשונה של אלו"ט, בסימן שילוב אנשים עם אוטיזם במעגל העבודה ובתעסוקה.

במשתתתפים: דליה ויובל רבין; מאיר שני, יו"ר אלו"ט לשעבר; רני רהב, חבר במועצה הציבורית של אלו"ט; אורן הלמן, סמנכ"ל רגולציה בחברת החשמל ומייסד ארגון "סיכוי שווה" שקרא לעבור משיח על רווחה וחמלה לשיח על עבודה וכלכלה שכן המשק מפסיד בכל שנה 7 מיליארד שקל כתוצאה מאי העסקת עובדים עם מוגבלויות.

רק עם אופנוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רם שמר שרון גלזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יקב קסטל הסמוך לנווה-אילן, שימש לוקיישן מושלם להשקת הקטנוע החדש הונדה X-ADV .

ברוכבים: שרון גלזר, מנכ"ל חטיבת הרכב ב"מאיר"-יבואנית אופנועי הונדה; רם שמר, מנהל השיווק; ואורן בננו, מנכ"ל אופנועי הונדה; דני קושמרו, אופנוען ותיק וחובב שטח ידוע שיצא לרכיבה בכבישים, ביערות ובשבילים שסביב שאמר שהוא רואה אותם מחלון משרדו שבאולפני החדשות הסמוכים.

מרוסיה באהבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבי אשר קובי בליטשטיין, ישיר מילר , אבי נחום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף השבוע נחת בישראל מטוס AIRBUS 231, ועליו כ-220 נוסעים ובכירי Ural Airlines שהגיעו ממוסקבה לרגל חנוכת הקו החדש של חברת התעופה הרוסית Ural Airlines.

במשיקים: אבי נחום, סמנכ"ל מסחרי 'מונה טורס', נציגת Ural Airlines בישראל: שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, שציין כי פתיחת הקו מתאפשרת בעקבות הסכם שנחתם לפני מספר שבועות בין רשויות התעופה של ישראל ורוסיה; שר התיירות יריב לוין שאמר כי רוסיה היא אחד מהשווקים החשובים ביותר לשיווק ישראל כיעד תיירותי.

ביקור אופנתי

ריין אלישה ושל קספר. אביב אברמוב,
ריין אלישה ושל קספר/אביב אברמוב

ריין אלישה, מנהלת תקשורת שיווקית טומי הילפיגר העולמית, וקספר פילרהולט, ארט דירקטור, נחתו לצילומי קולקציית קפסולה "טומי ג'ינס" שנוצרה בהשראת דגמים אייקוניים של המותג משנות ה-90. ישראל היא אחת מתוך 4 מדינות שנבחרו כלוקיישן ראוי לתת את האווירה המיוחדת לקו האייקוני. הצילומים נעשו בשוק הפשפשים וביפו. אלישיה שביקרה בישראל בשנה שעברה, חוותה את אווירת תל-אביב ובחרה בה כאחד היעדים. במצולמים אושיות אינסטגרם צעירות ובולטות, שעמדו בקריטריונים, הצילומים יככבו במדיה הדיגיטלית ובאתר העולמי.

כחול עמוק

מירב ואנונו גיא שסטוביץ וג'ארלד גיסילין. רונית מטיאס,
מירב ואנונו גיא שסטוביץ וג'ארלד גיסילין/רונית מטיאס

גיא שסטוביץ, מנהל פיתוח עסקי בקבוצת שסטוביץ, ומירב וענונו מנהלת תחום הנישה בקבוצת שסטוביץ, ארחו בבית קנדינוף ביפו, את האמן ג'ראלד גיסלין, הבשם והבעלים של המותג HISTOIRES DE PARFUMS, הנחשב לאחד המשפיעים בקטגורית בשמי הנישה העולמית, שהגיע לביקור ראשון בישראל. המוזמנים נהנו מארוחה של השפית יהלומה לוי, והרצאה של גיסלין על החיבור בין עולם הריח לעולמות האמנות והיצירה, וסדרת This is not a blue bottle הנמכרת בבוטיק אינדיבידואל קבינט דה פרפיום שבבעלות שסטוביץ.

העולם שייך לצעירים

ילנה ראלף, אלון יונסוף, לי לוי, אלון יונסוף. עופר חן,
ילנה ראלף, אלון יונסוף, לי לוי, אלון יונסוף/עופר חן

הדור הצעיר של עולם העסקים, חגג במסיבה של מותג תכשיטי שופארד ו-JB תכשיטנים בבעלות האחים עופר ואלון יונסוף באירוע הושקה על סושי של קיוטו, קולקציית המותג לאביב-קיץ 2017 וקולקציה ייחודית שעיצבה ריהאנה במיוחד עבור שופארד, בשיתוף פעולה עם קרוליין שויפלה, מבעלי מותג שופארד, הקולקציה מושפעת מהבחירות הנועזות והאמיצות של ריהאנה, המאפיינות אותה כזמרת ויוצרת. ל- JB הקולקציה תגיע לחנויות JB, בתל-אביב ובירושלים, במהלך חודש יוני.

יקיר היהלומנים

יורם דבש, השר אלי כהן, קובי קורן, שמואל שניצר. אלעד גוטמן,
יורם דבש, השר אלי כהן, קובי קורן, שמואל שניצר/אלעד גוטמן

באולם המסחר של בורסת היהלומים ברמת-גן, נערך טקס הענקת תואר יקיר תעשיית היהלומים מטעם התאחדות תעשייני היהלומים לנבחרי בכירי התעשייה על פעילות רבת שנים ותרומה לתעשיית היהלומים הישראלית.

בחוגגים: שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן; יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים; שמואל שניצר, יו"ר מכון היהלומים; שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים, שעזב מיד כדי לטפל במשבר מיכל האמוניה; רועי כהן, נשיא ארגון להב, יעקב קטן, יו"ר הוועדה המארגנת; קובי קורן, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים בישראל. את הטקס הנחה כתב חדשות ערוץ 2 באירופה אלעד שמחיוף, שחזר במיוחד להנחות את הטקס, ואמר כי זהו כבוד גדול עבורו להנחות את הטקס, בעיקר בשל העובדה שאביו יעקב שמחיוף הינו חבר בורסת היהלומים וכך הוא מרגיש שהוא ממשיך את דרכו של אביו בבורסה.

חגיגה משולשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יונה ויזנטל ורמי נחום/מערכת וואלה!, צילום מסך

רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי, חגג בסוף השבוע חגיגה משולשת, יום הולדת-60 לעצמו ו-56 לאחיו גלעד נחום, מנהל הכספים של החברה, והשקת מותג SMART טריפל סי וכניסת החברה לשוק הטלוויזיה. המוזמנים נהנו מעמדות התנסות בשירות החדש, מופע להטוטנים ומופעי רחוב, ארוחת-ערב, והופעה של המנטליסט פינקי.

במשיקים: דן נחום, מנהל פרויקט טלוויזיה בטריפל סי; נועם נחום, מנהלת השיווק; בן נחום, מנהל מכירות עסקי; אלכס פיין, מנהל מכירות אירופה ומזרח-תיכון; איזודור פורצינו, סגן נשיא אירופה ומזרח-תיכון; דניאל בוטלה, מנהל מכירות אפריקה ומזרח-תיכון; ארטם פארמנוב, מנהל טכנולוגיות; הוגו קונדסה, מנכ"ל wetek מפורטוגל; זאב פרוקופץ וליאור מורד, מנכ"לים משותפים לינק 7; נועם יוסיפידס, מנכ"ל וונוטייז; גולן נוחיאן ממשרד פרסום Believe ; יועץ התקשורת יובל ארד; תמיר אפורי ממשרד שיבולת; יונה ויזנטל, יועץ תוכן טריפל סי.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully