וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי קארד תאפשר ללקוחות לבחור קוד סודי

לקראת הטמעת תקן האבטחה EMV תאפשר לאומי קארד ללקוחות לבחור את ספרות הקוד הסודי הצרוב על גבי הפס המגנטי בכרטיסם

אילוסטרציה. ליבי, ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock, ליבי

שירות חדש של לאומי קארד יאפשר לראשונה ללקוחות לבחור בעצמם את הקוד הסודי לכרטיס האשראי שברשותם. השירות נועד להקל על המשתמשים לזכור את הקוד הסודי שלהם, ובפרט יסייע לאלה שמחזיקים במספר כרטיסי אשראי, מאחר והם יוכלו לבחור קוד זהה לכל הכרטיסים שברשותם. על פי נתוני לאומי קארד, אחד מכל שלושה אנשים מחזיק בארנקו יותר מכרטיס אשראי אחד.

הרקע להשקת המוצר החדשני אינו מקרי. בנק ישראל הכריז על תכנית להטמעת תקן האבטחה EMV שתושלם במהלך השנה. תקן זה יחייב הקשת קוד סודי גם בעת ביצוע עסקאות בכרטיס אשראי, בדומה למשיכת כספים בכספומט, וזאת על מנת לאמת את זהות בעל הכרטיס.

הקוד החדש יורכב מארבע ספרות, כפי שנהוג כיום, וניתן יהיה לקבוע אותו בפעולה פשוטה ומהירה בכל אחד ממכשירי הכספומט של בנק לאומי. על מנת לשנות את הקוד הסודי, יתבקש המשתמש להקליד את הקוד הישן ואת הקוד החדש שבחר. מיד בתום ביצוע פעולה זו, הקוד החדש ייצרב בפס המגנטי של כרטיס האשראי. השירות החדש יהיה זמין בימים הקרובים ללקוחות לאומי קארד ובנק לאומי המחזיקים בכרטיס לאומי קארד, והוא עומד בכל תקני אבטחת המידע המחמירים.

ורדית גונדטר, סמנכ"ל לקוחות פרטיים ושיווק בלאומי קארד אמרה כי "אנחנו ממשיכים לפתח ולהציע מגוון רחב של שירותים דיגיטליים באמצעות הטמעת טכנולוגיות מהשורה הראשונה שמאפשרות ללקוחותינו לפעול באופן עצמאי, במהירות וביעילות. השירות החדש, יפתור בעיה ידועה ושכיחה, בה הלקוחות אינם זוכרים את הקוד הסודי וכתוצאה מכך אינם משתמשים בכרטיס ולא יכולים לבצע בו פעולות או ליהנות משירותי מידע רבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully