וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשבון הפנסיה שיגלה לכם מתי תצברו מיליון שקל

9.8.2017 / 8:00

וואלה! עסקים והאפליקציה הפנסיונית "רובין" מציגים את "מחשבון המיליונרים" - הזינו את משכורתכם וגלו תוך כמה זמן תצליחו לצבור מיליון שקל בקופת הפנסיה שלכם

אדם עם מחשבון. ShutterStock
אדם עם מחשבון/ShutterStock

הצרכן הישראלי שונא "לצאת פראייר", והוא בדרך כלל הראשון לאמץ חידושים טכנולוגיים, משווה מחירים בעולם הצרכני ומתגמל רשתות דיסקאונט (מוזלות) בנאמנות. למרות זאת, דווקא בנושא הטומן בחובו חיסכון עצום וכמעט בלתי נתפס - הפנסיה - הוא מגיב באדישות יחסית.

סקר שערכה חברת המחקר sapio מעלה כי כ-84% מהציבור מעידים על עצמם כנטולי הבנה בפיננסים. עובדה זו עשויה לעודד את הגופים הפיננסיים לתמחר את המוצרים הפנסיוניים, באופן שבו הם יכולים "ליהנות" מהאדישות הצרכנית. אז מה צריך לעשות? להגביר את המודעות לנושא הפנסיה והפיננסים בכלל.

וואלה! עסקים, בשיתוף האפליקציה הפנסיונית "רובין", יצרו את "מחשבון המיליונרים" - סימולטור שמאפשר לכם לבדוק מתי יגיע הסכום שאתם צוברים בקרן הפנסיה למיליון שקל.

בשלב הראשון יש להזין למחשבון את שכר הנטו ואת הסכום שהצלחתם לצבור עד כה לפנסיה. אם אין בידכם נתון זה, ניתן להוריד אפליקציה שתחשב זאת בצורה אוטומטית. לאחר מכן, יש ללחוץ על הכפתור "חשב כעת" והמערכת תראה לכם מהו בדיוק החודש והשנה בו תגיעו לצבירה כוללת של מיליון שקל.

עוד באותו נושא

דירוג הפנסיה: שווה לעבור לקרנות המובילות?

לכתבה המלאה