וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות: לא להשתמש במשחת שיניים colgate advanced whitening

על רקע הדיון הסוער על רפורמת התמרוקים, שאמורה לאסור, בין היתר, יבוא מקביל של משחות שיניים - מזהיר משרד הבריאות מפני שימוש במוצר של קולגייט פלמוליב פולין המיובא על ידי החברות "בית ספר" ו"איינשטיין צור בע"מ"

צילום: צלמי וואלה!NEWS וערוץ היוטיוב של קולגייט, עריכה: יוסי אלטר

משרד הבריאות מזהיר את הציבור משימוש במוצר משחת השיניים "colgate advanced whitening" מתוצרת קולגייט פלמוליב פולין. המוצר מיובא לארץ על ידי החברות "איינשטיין צור בע"מ" ו"בית ספר".

האזהרה פורסמה מאחר שמוצרים הבאים במגע עם רירית הפה חייבים באישור של משרד הבריאות, מפני שהם עלולים לפגוע בבריאות הציבור. לגבי מוצרים אשר לא נבדקו ולא הוכרו על ידי משרד הבריאות, אין כל הבטחה שהם בטיחותיים.

מספר האצווה (סדרת ייצור) של המוצר האסור לשימוש הוא CP(L)7032PL1111. הציבור מתבקש שלא לעשות שימוש במוצר זה, שכאמור הרכבו ואיכותו אינם ידועים, ולהחזירו לנקודות המכירה.

האזהרה מגיעה על רקע "רפורמת התמרוקים" שמקדם משרד הבריאות, הכוללת תקנות שאמורות לאסור על ייבוא מקביל של מוצרים הבאים במגע עם ריריות הפה, כגון משחות שיניים ומי פה, וכך למנוע זיופים במקרים מסוג זה. הרפורמה נתקלה בהתנגדות של היבואנים המקבילים, שהזהירו מפני עליית מחירים חדה במוצרים אלה, אם היא תעבור כפי שהוצגה בכנסת בשבוע שעבר.

משחת שיניים קולגייט. משרד הבריאות,
משחת השיניים האסורה לשימוש/משרד הבריאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully