וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות רעות למבשלות הבירה: הצעירים מעדיפים גראס

מכירות הבירה בעולם בצניחה, ונרשמה אפילו ירידה בדירוג האשראי של חברות המחזיקות במותגים מוכרים כמו קורונה וסמואל אדמס. הסיבה: עלייה בפופולריות של היין והקנאביס

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

סוף עידן הבירה כמשקה הפנאי האולטימטיבי? גולדמן זאקס גרם לאחרונה לסערה כשהוריד את דירוג האשראי של מניות חברות הבירה Boston Beer Company ו-Constellation Brands, על פי דו"ח שפרסם אתר CNBC. Boston Beer Company כוללת מותגים מוכרים כמו סמואל אדאמס ו-Angry Orchard, בעוד ש- Constellation Brandsמפעילה מותגים כמו קורונה.

"כפי שראינו ב-2014, צפינו להתאוששות מחזורית בסך הצריכה של האלכוהול לאח המיתון", אמרה האנליסטית הראשית של גולדמן זאקס, פרדה זו, ל-CNBC. "הסיבה (לשינויים בחדירה של שוק הבירה ויין) היא קבוצות גיל צעירות המפחיתות כמעט לחלוטין את צריכת הבירה".

על פי הדו"ח של גולדמן זאקס "המכירות האיטיות" הן אכן אלה שהביאו להורדת הדירוג. ולמה הצעירים מפסיקים לשתות בירה? נראה שבני דור המילניום פשוט מעדיפים יין על פני בירה. גורם נוסף הוא הגידול בשימוש במריחואנה.

חמש עובדות על בירה. ShutterStock
מאבדת את הבכורה?/ShutterStock

לרוע מזלן של יצרניות הבירה נראה כי השוק עשוי להישאר כך ב-10 השנים הקרובות, על פי דו"ח שהתפרסם לאחרונה מטעם חברות השירותים הפיננסיים Cowen. "לדעתנו אלכוהול עשוי להיות תחת לחץ בעשור הקרוב, בעקבות ניתוח המידע שלנו המכסה 80 שנים של אלכוהול ו-35 שנים של קנאביס בארה"ב", כתבה אנליסטית חברת Cowen ויויאן אזר בהערה ללקוחות באפריל 2017. "מאז 1980, ראינו שלושה מחזורים בולטים של מעבר בין אלכוהול וקנאביס; אנחנו נכנסים למחזור נוסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully