וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא נוסף לוונדר וומן? שלוש חוברות קומיקס נדירות יימכרו באיביי

20.8.2017 / 13:30

ענקית המסחר המקוון תמכור חוברות קומיקס משנות ה-40 - הראשונות בהן הופיעה גיבורת העל. המכירה צפויה לשבור את שיא ההכנסות מקומיקס באתר העומד על 3.2 מיליון דולר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"וונדר וומן" העכשווית. גל גדות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית המסחר המקוון איביי הודיעה היום (ראשון) כי שלוש מחוברות הקומיקס הנדירות של גיבורת העל "וונדר וומן" ימכרו באתר - וצפויות לשבור את שיא כל הזמנים מהכנסות של מכירת חוברות קומיקס באיביי, העומדות על כ-3.2 מיליון דולר. שיא ההכנסות מחוברת קומיקס של וונדר וומן עומד על 81 אלף דולר, ששולמו עבור חוברת ה-CGC All Star Comics #8.

החברה הודיעה כי מרבית ההכנסות ממכירת החוברות ייתרמו לעמותת Trafficking Hope הפועלת למניעת סחר בבני אדם.

וונדר וומן ביצעה את הופעת הבכורה שלה בחוברות קומיקס בגיליון ה-All Stars #8 שהתפרסם בדצמבר 1941. ההופעה הבאה של גיבורת העל היה בגיליון ה-Sensation Comics #1 שיצא לאור בינואר 1942, והקומיקס הראשון באורך מלא שהוקדש לה באופן בלעדי היה בגיליון Wonder Woman # 1 שיצא בחודש יולי של אותה השנה. למעשה שלושת גיליונות אלו הם שמיצבו את גיבורת העל בתור דמות אהובה ונערצת.

את החוברות הנדירות מוכר חובב הקומיקס דארן אדמס, הבעלים של רשת "פריסטיין קומיקס" האמריקאית. אדמס היה גם אחראי למכירת החוברת Action Comics #1 שמחזיקה כעת בשיא המחיר הגבוה במכירה באתר.

חוברות וונדר וומן שנמכרות באיביי. יח"צ eBay,
החוברות של גיבורת העל/יח"צ eBay
חוברות וונדר וומן שנמכרות באיביי. יח"צ eBay,
חוברות וונדר וומן שנמכרות באיביי/יח"צ eBay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully