וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיווק באינטרנט יהפוך אתכם למיליונר ברגע? כנראה שלא

אלון גל

1.9.2017 / 10:22

המאמן האישי אלון גל מגיע לוואלה! עסקים: בכל שבוע ייעץ בתחומי חיים שמעסיקים אותנו. הפעם - מה דעתו על קורסי שיווק באינטרנט. האזינו לשיחה ב-103FM

אלון גל. Creative Commons
אלון גל/Creative Commons

הקאוצ'ר אלון גל שוחח בתוכניתו עם מאזין שהתלבט האם להירשם לקורס התמחות בשיווק באיביי ואמזון. "אחת לכמה זמן יש איזשהו טרנד סוחף. המכנה המשותף של כל הטרנדים הללו היא ההבטחה שתהיו מיליונרים ברגע ובמינימום מאמץ. בסופו של דבר, מספר מצומצם של אנשים כריזמטיים הצליחו להתעשר בזכות אותו הטרנד בעוד שהאחרים רבים נכשלו", אמר גל. "מתוך פרספקטיבה מקצועית של 20 שנה, אני רואה שאלו שמובילים היום את הטרנד של איביי ואמזון הם אלו שיזמו את הטרנדים בפעם הקודמת".

גל הוסיף והסביר כי "זה לא בלתי אפשרי להצליח במסחר באמזון ואיביי אבל נדרשת לכך עבודה, כמו בכל עסק. אחוזי ההצלחה של עסק ברשתות הם לא יותר טובים מפתיחת עסק במקום אחר ולכן יש להתייחס לנושא כעסק לכל דבר. אל תתייחס לכל ההבטחות בפרסומים, כל מי שאומר לך שללמוד קורס באינטרנט יגרום לך להיות מיליונר תדע שהוא נוכל ורמאי. התעסקות בשיווק ברשת הוא לא דבר שעושים 'על הדרך', הוא מצריך זמן והשקעה. במידה וזו הבחירה שלך וזה מה שאתה רוצה לעשות - תשקיע בזה ותתמקצע".

גל אמר עוד למאזין כי "אותם גופים מציגים לך את אמזון ואיביי בצורה מאד מרתקת אבל רוב מוחלט מהכסף שנע בהם נובע ממותגי העל. זהו פיתוי, ולכן עליך להישמר לא ליפול בפח. ניתן להשוות זאת לתחום המסעדנות. ניתן להציג את השוק כתחום שיש בו המון כסף וכתוצאה מכך ישכנעו אותך לפתוח מסעדה. אך יש להבין שרוב כסף והמניות בעולם המסעדנות מגיע מהחברות הגדולות וסיכוי ההצלחה שלך כנגדם הוא נמוך יחסית. אתה לא מקדונלד'ס ולא קוקה קולה".

עוד באותו נושא

דירה בירושלים לא מוכרים? אלון גל מייעץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully