וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהו הקמפיין החדש שקיבלה ניקול ראידמן?

רונית מטיאס

1.10.2017 / 9:51

למי העניק אורן רווח צ'ק ואיזה מחקרים יממן, למה התרגש יאיר מלכה, את מי ארח טומי הילפיגר בלונדון? מי הצטלמה עם פי דידי וגם: עופר ירום מבקר ומברך. רכילות עסקית

רווח נקי

פרלה זייברט קובה, נטע ריבקין, גני קובה. רונית מטיאס,
פרלה זייברט קובה, נטע ריבקין, גני קובה/רונית מטיאס

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר; מירי זיו, מנכ"לית האגודה למלחמה בסרטן; והאחיות ג'ני ופרלה קובה, פתחו בקניון אביב את התערוכה Wear Pink-Get Rested בה מוצגים צילומי סלברטאיות לבושות בלנג'רי ורוד במטרה לעודד בדיקה מוקדמת ומצילת חיים. זו השנה ה-16, מדי אוקטובר, שאסתי לאודר מתגייסת לפעילות משותפת עם האגודה למלחמה בסרטן, במטרה להעלות את המודעות לבדיקה מוקדמת כמצילה חיים.

אורן רווח, פרלה, ויקו וגני קובה. רונית מטיאס,
אורן רווח, פרלה, ויקו וגני קובה/רונית מטיאס

רווח העניק לזיו צ'ק ע"ס 150 אלף שקל וסיפר כי מדי שנה נהוג בעולם להאיר בניינים בוורוד, השנה הוחלט להשקיע את מירב המשאבים במחקר, לכן אסתי לאודר תממן שני מחקרים. רווח תרם 25 אלף שקל נוספים בהם עובדות המשרד יוכלו לרכוש פריטים מקולקציית Pink Ribbon בתום הקוקטייל והטקס עלו כולם לחנות של "ג'ק קובה" בקניון ונחשפו לראשונה לקולקציית Pink Ribbon ש-30% מהכנסות מכירתה ייתרמו לטובת האגודה למלחמה בסרטן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פרלה קובה זייברט, אורן רווח, מירי זיו, גני קובה. רונית מטיאס,
פרלה זייברט קובה, אורן רווח, מירי זיו, גני קובה/רונית מטיאס

חשיפה בנמל

שירל עודד ויובל רוזנשטיין. רונית מטיאס,
שירל עודד ויובל רוזנשטיין/רונית מטיאס

במתחם "קום-איל-פו" בנמל תל-אביב נפתחה תערוכת הצילומים "חשיפה" של הצלם ניר אריאלי שחי בניו-יורק שם צילם בין השאר את ג'ניפר לופז ואריתה פרנקלין. בארץ צילם אריאלי את אורנה בנאי, אפרת גוש, חנה מייננקו, שירז טל, לירז צ'רכי, יובל שרף, סנדי בר, דורית רביניאן, ליקי רוזנברג, לירן כוהנר, נועם פרוסט, אסי לוי, תאלין אבו חנאהן ורוני מרחבי בטכניקה ייחודית של חשיפה כפולה.

תמר שוורץ ולירז צרכי. רונית מטיאס,
תמר שוורץ ולירז צרכי/רונית מטיאס

כל התמונות ימכרו ב-2,450 שקל, כשהרווח ייתרם לטובת עמותת "רוח נשית" הפועלת לעצמאותן הכלכלית של נשים נפגעות אלימות. בנוסף נמכרו באירוע גלויות ממוספרות וחתומות על-ידי האומן בעלות 100 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יובל סיגלר אסי לוי, אפרת גוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

האירוע נערך ביוזמת מגזין TIMEOUT בשיתוף חברת אסתי לאודר שהשיקה את המייק-אפ החדש Double wear nude. המוזמנים נהנו מאוכל מקסיקני והופעה של לירז צ'רכי ששרה בפרסית.

בנוכחים: אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר; תמר שוורץ, מנכ"לית רוח נשית; המו"ל יובל סיגלר שרכש את הצילום של אשתו אפרת גוש; יובל רוזנשטיין, מנכ"ל מותג אסתי לאודר; שירל עודד, מנהלת המותג.

מלך הטורניר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאיר מלכה, משה כחלון, גלעד אלמוג וניר אדרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יאיר מלכה, מבעלי רשת קפה גרג, ערך במרכז הקונגרסים בחיפה את טורניר הקט-רגל השמיני לזכר אחיו אוהד אלי מלכה ז"ל. המוזמנים נהנו מקוקטייל, ארוחת ערב, הפנינג עם מתקני ספורט חווייתיים ופעילות אתגרית. מלכה אמר כי האירוע מזכיר לנו לקחת פסק זמן מהעבודה, מהתחרות סביבנו ומטרדות היום כדי להעריך את הרגע, את ההווה, את אהובינו שהלכו ואלה בחיים וגילה שהרשת חתמה על הסכם חסות ראשית בעלות של כמיליון שקל עם מועדון הכדורסל מכבי תל-אביב, ולוגו "קפה גרג" יתנוסס על גב חולצות שחקני מכבי פוקס ת"א בכל המשחקים הרשמיים של הקבוצה בליגה הישראלית וביורוליג. השר משה כחלון אמר שהוא שמח להיות חלק ממסורת רבת שנים בחיפה ולכבד את משפחת מלכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבי שומר, מילי דרור, ואוהד ארנרייך/מערכת וואלה!, צילום מסך

יין ואמונה

יהודה כהן  , דן שקל, ויורם שלום. אביב חופי
יהודה כהן, דן שקל ויורם שלום/אביב חופי

ילדי בית הילדים צבע אמונה בית אלעזרקי נטעו בחזית יקב אלכסנדר בבית יצחק את כרם אלכסנדר - כרם בן 4 דונם. מבציר הכרם ייצרו בני הנוער בליווי מתנדבים מומחים, יין משובח שכל הכנסותיו לבית הילדים.

בפעילים: יורם שלום, מבעלי היקב; דן שקל, מבעלי ספיריטים סחר ויוזם הרעיון; ערן הרכבי, מנהל מחלקת הגפן במשרד החקלאות; יהודה כהן, מנהל בית הילדים; עמי יפרח, מבעלי מסעדת קיוטו; מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי.

נוצצים בקניון

בן דבש, אורן ששון נעמה מרק, מאיה רודיק. יקי צימרמן,
בן דבש, אורן ששון נעמה מרק, מאיה רודיק/יקי צימרמן

רשת פלאנט, יבואנית מותג סברובסקי לישראל, ורשת אסטרל שעונים ותכשיטים, פתחו בקומה הראשונה של קניון עופר לב חדרה, חנות סברובסקי ואקססוריז המצטרפת לחנות הרשת הנמצאת בקומת הכניסה.

בנוצצים: מאיה רודיק, מנהלת שיווק פלאנט; נעמה מרק, מנהלת המותג; צביקה אליה, מבעלי רשת אסטרל; אורן ששון, מנהל חנות אסטרל; בני עמוס, מנהל הרשת; בן דבש, מנכ"ל הקניון.

מסיבת העשור

לירון אדרי ואורן רוגובין. רונית מטיאס,
לירון אדרי ואורן רוגובין/רונית מטיאס

ערוץ !E בשיתוף אתר מאקו ערכו בסינימה סיטי גלילות הקרנה חגיגית לספיישל העשור של משפחת קרדשיאן - הסדרה המצליחה של ערוץ !E המשודרת כבר 10 שנים. אפילו קים קרדשיאן צייצה בטוויטר וקראה לצופים בישראל לצפות בספיישל העשור.

לונדון כן מחכה לה

דידייה ואלמה ורוני מרמלשטיין. רונית מטיאס,
דידייה ואלמה ורוני מרמלשטיין/רונית מטיאס

דידייה ואלמה, רכז שיווק ותקשורת של מותג טומי הילפיגר במזרח התיכון, ורוני מרמלשטיין, קניינית ראשית של טומי הילפיגר ישראל, הציגו בחנות שבמתחם שרונה את הטרנדים האחרונים של המעצב לסתיו/חורף 2017-18 ואת פריטי האופנה שעיצבה הדוגמנית ג'יג'י חדיד. יומיים אחרי הוטסה הקולקציה לשבוע האופנה בלונדון, כשבין יושבי השורה הראשונה שצפו בה הייתה הדוגמנית נטע אלחמיסטר אורחת כבוד של הילפיגר, שתיעדה את פגישתה עם ניימאר, השחקן הברזילאי המוערך כשחקן היקר ביותר בהיסטוריה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניימאר ונטע אלחמיסטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

רואים בדיוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארז כהן וטומאסו סאנפליס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארז כהן, מנכ"ל ובעלים duke optics , חזר מתערוכת המשקפיים DaTE בפירנצה בה הוצגו הטרנדים והמותגים המובילים בתחום משקפי השמש והראיה ל-2018. כהן נפגש עם טומאסו סאנפליס, מנהל המכירות העולמי של מותג המשקפיים האיטלקי LGR הנמכרים בארץ בייבוא בלעדי של דיוק אופטיקס, התרשם מהקולקציה שהוצגה בתערוכה ודיווח שיש למה לחכות בתחום משקפי הפירמיום.

רפואה אינטראקטיבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילן כרבאסי , ליאורה הולנדר, מימי ארנרייך/מערכת וואלה!, צילום מסך

באבניו נפתח STATE OF THE ART - הכנס האינטראקטיבי הראשון של אלפאמדיקס, בניהולה המדעי של ד"ר מימי ארנרייך, כשהדגש על בטיחות ברפואה האסתטית. הכנס האינטראקטיבי התקיים באמצעות אפליקציה ייחודית שאפשרה לרופאים לקחת חלק פעיל בהדגמות, ולהציע פתרונות ודרכי טיפול בדילמות ובסוגיות השונות. אילן כרבאסי, מנכ"ל אלפאמדיקס, אמר כי הכנס מהווה עליית מדרגה בכנסים לימודיים לרופאים מתחום האסתטיקה, ויוצר סטנדרט חדש בתעשיית האסתטיקה הישראלית.

רצה לפוליטיקה

ניקול ראידמן ובתה מישל. אלכס ליפקין,
ניקול ראידמן ובתה מישל/אלכס ליפקין

עכשיו כשניקול ראידמן הודיעה שהיא רצה לפוליטיקה, היא תוכל לזרוק את הסטילטו ולרוץ עם נעלי גלי. ראידמן נבחרה לפרזנטורית של רשת גלי עם ילדיה מישל וריצ'י. את השכר במלואו תתרום ראידמן במהלך 2018 לבתי חולים ועמותות התומכות בילדים חולים ונזקקים. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב בהיקף של כ-3 מיליון שקל.

דן איתמר, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בקבוצת בריל אמר כי אין ספק שהקמפיין עם ראידמן יעביר את המסר של חוזק וגודל המותג ויעורר הדים. "אנו שמחים שניקול הסכימה לתרום את הכסף מהקמפיין לטובת הקהילה, זה מתחבר לערכי הקבוצה כחלק בלתי נפרד ממדיניות הקבוצה התורמת לקהילה בדרכים שונות ביניהן שת"פ עם עמותת גדולים מהחיים" . ראידמן אמרה שהחליטה להשתתף בקמפיין של גלי עם ילדייה כי היא חושבת שמדובר במותג ישראלי ראוי וסיבה נוספת טובה לתרום את השכר לילדים, ערכים שהיא רוצה להשריש אצל ילדיה ולהוות דוגמא לכל עם ישראל.

סלפי מוסיקלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

די ג'יי עדי נוי מ"אלפא מיוזיק"-מחברות ה-DJ המובילה בישראל נפגשה בניו-יורק עם פי דידי מפיק על, ראפר ושחקן, שהביע הערצתו לנשים מצליחות ומובילות בתחום המוזיקה. פי דידי נבחר כאחד מ-100 המוחות העסקיים הגדולים ביותר לפי הפורבס האמריקני, ונחשב ליזם הראשון של עולם ההיפ-הופ ומי ששינה את חוקי המשחק והקים חברת אופנה, קידם מותגים רבים תחת שמו וסחף את חבריו הטובים ג'ייזי וקאניה ווסט לקדם עסקית את האג'נדות שלהם מעבר למוזיקה ולהרוויח בגדול.

קמפיין בקטנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ירדן הראל ועופר ירום/מערכת וואלה!, צילום מסך

+בקבוצת קניוני עזריאלי, צילמו את קמפיין החורף עם ירדן הראל, כשלצידה לירז מסילתי, עדה זמורה, נועם דובינצ'יק, וניר לביא. עופר ירום, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה של הקבוצה, קפץ לאחל לכולם בהצלחה ושנה טובה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורי ושולי רודריג דנה גרוצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

+דנה גרוצקי נבחרה להוביל את קמפיין חברת SR Cosmetics מהמובילות בתחום הקוסמטיקה המקצועית בארץ ובחו"ל. אורי ושולי רודריג, מבעלי SR Cosmetics השיקו לאחרונה את מוצרי החברה ברוסיה ובקרוב ישיקו בתערוכות מקצועיות מובילות בעולם. החברה משווקת סדרות תכשירים פרא-רפואיים לתיקון נזקי עור בכל הרמות ולטיפולי אנטי אייג'ינג ומזותרפיה.

+סטיב מקלרן, לשעבר מנג'ר נבחרת אנגליה, שעבר לדירתו החדשה בתל-אביב, קיבל מאנשי מכבי תל-אביב, מסך הייסנס 50 אינטש, חברת הייסנס היא נותנת חסות מרכזית של המועדון .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully