וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המדפים הריקים: רשת דקטלון תפתח סניף שני בישראל

29.10.2017 / 8:18

למרות שבשבועות האחרונים נרשם מחסור בסחורה בסניף של רשת הספורט הצרפתית שנפתח בסוף אוגוסט בראשון לציון, היא מתכננת לפתוח סניף שני במרכז ביג שבקריות

עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: אירה אימרגליק על המחסור בסניף רשת דקטלון בראשון לציון)

רשת הספורט הצרפתית דקטלון, שפתחה בחודש אוגוסט האחרון את הסניף הראשון שלה בישראל, מתכננת לפתוח סניף שני בצפון הארץ. על פי ההערכות, הסניף השני ייפתח במרכז ביג באזור הקריות שבצפון הארץ. בחודשים האחרונים התנפלו הישראלים על חנות הדגל בראשון לציון, ולאחרונה נרשם מחסור חמור במוצרי הרשת.

מי שהגיע לסניף דקטלון לפני כשבועיים, נתקל במדפים ריקים. כמעט בכל אחת מ-60 המחלקות של החנות היה מחסור במוצרים, פרט למחלקות של בגדי ים וציוד ימי שפחות רלוונטיים לעונה. לא ניתן היה למצוא כמעט בגדי ספורט לנשים וגברים, לא היה ציוד לטיולים, פרט לסוג אחד של שולחנות מתקפלים ושני סוגי ציידניות.

גם מדפי ההלבשה התחתונה ובגדי הטיולים היו ריקים. נעלי טיולים לגברים, נשים וילדים היו חסרים, כמו גם נעלי ספורט. "השממה" נמשכה גם במחלקת ציוד ספורט - שורת הקורקינטים הייתה ריקה וגם במחלקת האופניים היה מחסור.

עוד באותו נושא

מדפים ריקים ועובדים משועממים: כך נראה סניף דקטלון הישראלי

לכתבה המלאה
דקאתלון סניף ישראל בראשון לציון. אירה אימרגליק, מערכת וואלה! NEWS
סניף דקטלון בראשון לציון/מערכת וואלה! NEWS, אירה אימרגליק

אלפי לקוחות ביום הראשון

פתיחת הסניף הראשון של ענקית הספורט הבינלאומית לקהל הרחב לוותה, כאמור, בהתנפלות של הלקוחות הישראלים. מאות לקוחות הגיעו בסוף אוגוסט לפתח החנות עוד לפני השעה היעודה וחיכו לפתיחת הדלתות. הם התקבלו על ידי כל עובדי החנות שעמדו בשתי שורות ומחאו כפיים ללקוחות הראשונים. כמה שעות מאוחר יותר כבר פקדו את החנות כמה אלפי לקוחות.

ההסבר להתרוקנות המדפים נעוץ בכך, שבניגוד לרשתות בינלאומיות אחרות שפועלות בארץ באמצעות זכיין, דקטלון פועלת באופן ישיר על מנת לצמצם את עלויות הייבוא, ולאפשר את המחירים הנמוכים. אולם בעוד שלזכיין יש מערך לוגיסטי שלם של מחסנים ואפשרות להביא מלאים גדולים, דקטלון הישראלית לא מחזיקים אופרציה לוגיסטית מקומית וממלאים את המלאים ישירות מחו"ל בכמויות קטנות יותר. נראה שהשיטה אמנם מיטיבה עם הלקוח הישראלי בכל הנוגע למחירים, אך לא לוקחת בחשבון את האופי הישראלי ולכן לוקה בחסר תרתי משמע.

מרשת דקטלון נמסר בתגובה: "החברה לא יכולה בשלב זה למסור מידע על מיקום חנות שנייה בישראל".

מרשת ביג נמסר בתגובה: "הרשת אינה נוהגת לפרסם פרטים אודות מגעים המתנהלים עם שוכרים פוטנציאליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully