וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס אשראי חדש לישראכרט ועלי אקספרס: מה ההטבות לרוכשים?

30.10.2017 / 11:30

שיתוף הפעולה בין ישראכרט לענקית הסחר הסינית יוצא לדרך: כרטיס האשראי החדש יעניק לרוכשים שורת הטבות בעת רכישה באתר הקניות הפופולרי - מהנחות ועד הטבות במשלוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרטיס האשראי החדש של ישראכרט ועלי אקספרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיתוף הפעולה בין חברת האשראי ישראכארט וענקית הסחר הסינית עלי אקספרס יוצא היום (שני) לדרך: כפי שהוכרז לראשונה בחודש יוני האחרון, משיקות עלי אקספרס וקבוצת ישראכרט כרטיס אשראי שיעניק הנחות קבועות והטבות בלעדיות באתר הקמוענאית הסינית. ההסכם הבלעדי עם קבוצת עליבאבא, יהפוך את ישראל לאחת המדינות הראשונות בעולם להשיק כרטיס נאמנות של האתר.

כרטיס האשראי החדש יעניק ללקוחות שירכשו באמצעותו בבתי עסק בארץ הנחה משמעותית בעלי אקספרס. על הוצאות בכרטיס של בסך 500-1,499 שקל תינתן הנחה של 5% ברכישות בעלי אקספרס, על הוצאות בכרטיס בסך 1,500-3,499 שקל תינתן הנחה של 10% ברכישות באתר ועל הוצאות בכרטיס בסך 3,500 שקל ומעלה תינתן הנחה של 15%. בלקוחות יוכלו גם לקבל החזרים בגובה של עד 150 דולר בכל חודש.

בנוסף תינתן לכל הלקוחות שינפיקו את הכרטיס בתקופת ההשקה מתנה של 5 דולר ברכישה הראשונה בעלי אקספרס, פטור מדמי כרטיס לשנה, שילוח עד הבית באמצעות שת"פ עם דואר ישראל ו-gett delivery (בכפוף למדיניות החלוקה של החברות). לכרטיס נבנתה גם תוכנית הטבות ייעודית הכוללת מגוון רחב של הנחות קבועות במספר מותגי אופנה, ספורט ואלקטרוניקה הנמכרים בבלעדיות בעלי אקספרס, כגון מותג הספורט "Li Ning", שיינתנו לאורך השנה באופן בלעדי רק למחזיקי הכרטיס, בשווי של עשרות דולרים נוספים.

עלי אקספרס. ShutterStock
עלי אקספרס/ShutterStock

חצי מיליון ישראלים קונים באתר

לאחרונה חצה האתר לראשונה את קו 100 מיליון משתמשים רשומים, המגיעים מ-230 מדינות

ישראל מדורגת בין עשרת המדינות הפעילות ביותר באתר עלי אקספרס, הרבה מעבר לגודלה היחסי של האוכלוסייה. על פי נתוני ישראכרט, יותר מחצי מיליון ישראלים קונים בעלי אקספרס בכל שנה. כרבע מהם קונים יותר מ-12 פעמים בשנה באתר - בממוצע כ-4 פעמים בחודש. עד סוף השנה צפוי שווי הקניות של הישראלים באתר לחצות לראשונה את רף החצי מיליארד שקל. מדובר בעלייה של כ-450% בשלוש שנים.

ביום הרווקים האחרון - ה-11 בנובמבר 2006, רכש לקוח ישראכרט בעלי אקספרס כל 7 שניות. בששת החודשים הראשונים של 2017 ביצעו לקוחות ישראכרט כ-2.5 מיליון עסקאות באתר עלי אקספרס, רכישות שמהוות גידול של 80 אחוזים לעומת התקופה המקבילה ב-2016.

"השקת כרטיס האשראי המשותף לעלי אקספרס וישראכרט הינו נדבך נוסף בשיתוף הפעולה שהחל בין שני הגופים לפני כשנה וחצי, שיתוף פעולה אשר הפך את אתר עלי אקספרס אחד מאתרי הקניות הבינלאומיים הפופולאריים ביותר בישראל", אמר סגן נשיא ליוזמות גלובאליות בקבוצת עליבאבא, בריאן וונג. נשיא מאסטרקארד אירופה, חוויאר פרז, אמר כי "הישראלים הם בין המשתמשים בעלי השיעור הגבוה ביותר בעולם של קניות מקוונות, ובאמצעות השקתו של כרטיס חדש זה, תספק מאסטרקארד את הפתרונות הטכנולוגים שיאפשרו את הגברת אימוץ התשלומים הדיגיטליים בישראל, תוך דגש על פשטות השימוש וקניה בטוחה".

בשנים האחרונות נהנה אתר עלי אקספרס מצמיחה והיקפי פעילות חסרי תקדים ברחבי העולם והוא נחשב כיום לאחד מאתרי המסחר המקוון הגדולים בעולם.לאחרונה חצה האתר לראשונה את קו 100 מיליון משתמשים רשומים, המגיעים מ-230 מדינות. על פי נתוני החברה, נמכרים באתר יותר מ-100 מיליון מוצרים בלמעלה מ-40 קטגוריות. ביום הרווקים האחרון בוצעו באתר 175 אלף הזמנות בשנייה.

ההסכם האסטרטגי עליו הכריזו עלי אקספרס וישראכרט כולל שלושה סעיפים -השקת כרטיס אשראי בשיתוף עם עלי אקספרס, סיוע לבתי עסק ישראלים למכור באתר המסחר Tmall.com המיועד לשוק הסיני המקומי והטמעתו של ארנק התשלומים הנפוץ בסין - Alipay באתרי סחר מקוון של בתי עסק הסולקים עימה.

החיבור הראשוני בין קבוצת ישראכרט לענקית הסינית בוצע בסיוע הנספחות הכלכלית של משרד הכלכלה בשנחאי, במטרה לחזק את קשרי המסחר בין ישראל לסין. "אנו מודים למשרד הכלכלה על תרומתו להצלחת השת"פ ומתחייבים כי זהו צעד משמעותי נוסף במחויבותנו להעניק ללקוחותינו הפרטיים את המוצרים והשירותים המובילים והמתקדמים בעולם, ובמקביל לתמוך ולסייע לעסקים ישראלים לצמוח", אמר מנכ"ל קבוצת ישראכרט, ד"ר רון וקסלר.

הסכם סליקה בין כאל לעליפיי

"ההתקשרות עם המותג הגלובלי המוביל עליפיי, מהווה צעד משמעותי בעולם האשראי אשר ירחיב לבתי העסק הישראלים את קהל הלקוחות, ויחשוף אותם בפני שוק חדש"

במקביל הודיעה חברת האשראי כאל על חתימה על הסכם עם עלי פיי (Alipay) שירות התשלומים של עליבאבא לפיו תסלוק כאל את הרכישות שיתבצעו בבתי עסק בישראל ובאתרי מכירות און ליין של בתי עסק וחברות ישראליות, באמצעות עליפיי. השירות החדש מכוון, נכון לעכשיו, למשתמשים הסינים שמבקרים בישראל, הן תיירים והן אנשי עסקים, ולא כתחרות ישירה לשירותים דומים מתחרים. ההנחה היא שחברות המעניקות שרותים לתיירים כמו בתי המלון, חברות השכרת הרכב ואטרקציות תיירותיות הינם היעד הראשוני לפעילות הסליקה.

עליפיי הוא שירות התשלומים הגדול בסין, עם יותר מ-520 מיליון משתמשים. בשנים האחרונות החלה Ant Financial חברת האם של שירות התשלומים, הנמצאת בשליטת מייסד עליבאבא, ג'ק מא להיכנס לפעילות בשוק הבינלאומי.

בתהליך הרכישה באמצעות עליפיי, יידרש הלקוח להוריד לסמארטפון את אפליקצית השירות ולהזין את פרטי כרטיס האשראי שלו. עם הגעתו הפיזית לקופה בבית העסק, ידרש להציג ברקוד באמצעות האפליקציה, אותו יסרוק הקופאי וכך יבוצע התשלום. ברכישה אונליין מחנות מקוונת, הלקוח יתבקש לסרוק באמצעות האפליקציה ברקוד אשר יוצג בסיום תהליך הרכישה.

דורון ספיר, מנכ"ל כאל אמר כי "ההתקשרות עם המותג הגלובלי המוביל עליפיי, מהווה צעד משמעותי בעולם האשראי אשר ירחיב לבתי העסק הישראלים את קהל הלקוחות, ויחשוף אותם בפני שוק חדש. 90% מהתיירים הסיניים אינם נושאים כרטיס אשראי ורגילים לשלם באמצעות חשבון עליפיי. כעת, יוכלו לרכוש גם בבתי העסק בישראל הסולקים עם כאל, ובנוסף מהחנויות המקוונות של אותם בתי עסק, מכל מקום בעולם באמצעות שירות עליפיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully