וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחברים בסטייל: צפו בהשקת מועדון הלקוחות הבינלאומי של Desigual

13.11.2017 / 10:00

המותג הספרדי המצליח השיק בקניון איילון מועדון הלקוחות AMIGO CARD, שתקף באופן בכל סניפי הרשת בעולם, חנויות אאוטלט ובאתר המקוון ומשלב הטבות, הנחות והפתעות ללא עלות. צפו

יח"צ - חד פעמי

מאות נשים הגיעו לחנות Desigual כדי להיות חלק ממועדון יחיד מסוגו - ה-Amigo Card, כרטיס מועדון אישי, שאינו ניתן להעברה, המאפשר הטבות ומבצעים של בכל מקום בעולם. אושיות סטייל שונות הגיעו לקניון איילון כדי לחגוג בהפנינג צבעוני את השקת הכרטיס, אשר שם את ישראל על מפת האופנה של המותג הספרדי.

"Amigo card מביא איתו בשורה צרכנית, אופנתית ורלוונטית ללקוחות המותג", אומר רונן שמיר מנכ"ל קבוצת אלפא קוסמטיקה ובעל הזכיינות של המותג בישראל. "כל לקוח של Desigual יכול להיכנס לכל חנות בעולם, לרכוש את המוצרים ולצבור נקודות".

השקת כרטיס מועדון הלקוחות של Desigual. לנס הפקות,
השקת מועדון הלקוחות של Desigual בקניון איילון/לנס הפקות

Desigual, שנוסד בשנת 1984 באיביזה על ידי האחים כריסטיאן ותומס מאייר, מכוון לייצור בגדים שיכולים ליצור רגשות חיוביים בקרב אנשים. מאז ועד היום, המותג נחשב לתוסס, מלא תשוקה וצבעוני, והסלוגן המנחה אותו הוא "החיים מגניבים".

כדי לנצל את יתרונות הכרטיס ולצבור נקודות בגין הקנייה יש להציג אותו בכל רכישה והוא תקף לרכישות שבוצעו בין 1 לינואר ועד 31 לדצמבר בכל שנה קלנדרית. חברות במועדון זה מקנה מספר הטבות ביניהן: 10% הנחה על פריטים שאינם במבצע, ברכישה מעל 500 שקלים, צבירת נקודות (אם סך הרכישות השנתיות יעלה על 2000 שקלים יקבל הרוכש מתנה מיוחדת, וזכאות ל-25% הנחה ביום ההולדת למשך שבוע ימים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גל גברעם בהשקת מועדון הלקוחות של Desigual. לנס הפקות,
אושיית הרשת גל גברעם/לנס הפקות

בכל מצב נתון מאפשר מותג האופנה כניסה לאתר האונליין שם ניתן לבדוק את כמות הנקודות שנצברו וכן פרטים נוספים בנוגע לתנאים הכללים, עדכון פרטים וטופס הצטרפות למאגר Amigo.

בכל אחד מששת הסניפים של Desigual בארץ ניתן להתחדש בכרטיס: קניון רננים ברעננה, קניון גרנד חיפה, קניון עזריאלי ראשונים בראשון לציון, קניון רמת אביב וקניון גינדי פאשן תל אביב וקניון איילון ברמת גן.

"אנחנו בהתחדשות מטורפת בקניון איילון", אומר ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, "אחרי שלוש שנים שפתחנו את הקומה החדשה אנחנו מביאים דברים חדשים".

הדוגמנית יערה בנבנישתי בהשקת מועדון הלקוחות של Desigual. לנס הפקות,
הדוגמנית יערה בנבנישתי/לנס הפקות
וואלה! NEWS בשיתוף קונספט תקשורת
  • עוד באותו נושא:
  • דזיגוואל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully