וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך תצליחו לשווק את הפטנט שהמצאתם

אלון גל

15.12.2017 / 10:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: בכל סוף שבוע ייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים כל אחד מאיתנו. השבוע - מאזינה עם פטנט של מוצר מהפכני לטיפול בשיניים שתוהה איך למכור אותו

צילום:חיים שפיר, ניב אהרונסון, בני בן סימון עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: ח"כ שלי יחימוביץ' במהדורה המרכזית של וואלה! NEWS על הפיטורים בטבע)

"יש ברשותי שיטה מהפכנית המאפשרת להצמיח מחדש שן", סיפרה מאזינה למאמן האישי אלון גל בתוכניתו ברדיו 103FM. "המלצת לי בעבר ליצור קורס אינטרנטי, אך אשמח לדעת על טיפים נוספים בכדי לקדם את המיזם שלי. קהל היעד של הפטנט שלי הוא מאוד רחב, לכולנו נהרסות השיניים עם השנים וישנם המוני ילדים שסובלים מחורים בשיניים. הטיפול שלי מאפשר לאמייל שבשיניים להישמר ולהיבנות מחדש. החלטתי להפנות את המוצר שלי בעיקר לאנשים בוגרים שיכולים לבצע טיפול באופן עצמאי".

"חורים בשיניים הן תופעה שרלוונטית בעיקר לילדים צעירים", ענה גל. "לכן אני לא בטוח שזו הדרך לפנות לקהל שלך. במידה ותרצי לפנות לקהל בוגר תאלצי לשווק את האמייל כבריא לחניכיים ומונע רגישות ולא כגורם מונע חורים בשיניים". לדבריו, "נשמע שעשית את כל עבודת המחקר חוץ מהעבודה הנכונה. כשלאנשים יש מוצר משלהם הם יודעים בדיוק מהו, איך הוא פועל ולמה. את אינך יודעת לענות על השאלות הללו, את לא יודעת להסביר לי למה לרכוש אותו. הסבירי ללקוחות שעם השנים אנחנו מפתחים רגישות בשיניים ובחניכיים. הסבירי שאת מציעה שימוש פשוט במוצר שלך באמצעות טיפול טבעי שיעכב את תהליך השחיקה ויחסוך לכל לקוח את הכאב של טיפולי שיניים ועלותם הכלכלית שיכולה להגיע כיום לעשרות אלפי שקלים".

"בנוסף לכך", הוסיף גל, "עלייך להחזיק בידייך הוכחות והצלחות מבוססות של המוצר שלך. בחרי חמישה אנשים שישמשו לך כדוגמא ויעידו על הצלחת המוצר כלקוחות. כאשר משווקים מוצר אינטרנטי יש להתחיל במתן טעימות ומתן ערך. צרי דף בפייסבוק שיהיה אינפורמטיבי בנושא בריאות השן. בכך תיתני למוצר שלך ערך ותצברי קהל לקוחות. אם את מכירה מכון יופי סמוך אלייך, בקשי ממנו לשתף עמך פעולה והציעי ללקוחות טיפול שיוביל לנראות טובה יותר של השיניים. זה נקרא 'שיווק שותפים', שני התחומים עוסקים בנראות ויופי ושיתוף הפעולה ביניכם יאפשר את הגדלת קהל הלקוחות".

עוד באותו נושא

אלון גל מייעץ: להסתכן בשביל לפתוח חנות משקאות?

לכתבה המלאה

האזינו לשיחה עם אלון גל ב-103FM

גל סיכם את עצותיו למאזינה ואמר לה כי עליה ללמוד להסביר את המוצר שלה ואת השירות אותו היא נותנת. "השיגי עדויות להצלחת המוצר שלך וצרי קהילת משתמשים באמצעות הפייסבוק יחד עם שיתופי פעולה מעניינים. מדובר בעבודה לא פשוטה אך מי שלא יעשה זאת יהיה לו קשה מאוד להצליח בהמשך. כשאת משווקת את המוצר שלך עלייך גם להתאים את הפתרון שאת מציעה לבעיות שהלקוחות העתידיים שלך יעלו. למדי את שפת המונחים של הקהל שלך ופני אליהם ישירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully