וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: להסתכן בשביל לפתוח חנות משקאות?

אלון גל

8.12.2017 / 10:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: בכל סוף שבוע ייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים כל אחד מאיתנו. השבוע - מאזין שמתכוון לפתוח עסק ומתלבט האם לקחת הלוואה של חצי מיליון שקל

מערכת וואלה!

(בווידאו: הורים לוקחים הלוואות מהמעסיק עקב הוצאות החופש הגדול - ארכיון)

בתוכניתו של המאמן האישי אלון גל ברדיו 103FM שיתף אותו מאזין במהלך הכלכלי אותו הוא מבצע. "אני בן 38, נשוי ואבא לשלושה ילדים עם בית בבעלותי", סיפר המאזין. "כיום אני מנהל רשת משקאות ומגיע מהתחום ולכן מתכנן לפתוח עסק משלי ולהיות מוכר האלכוהול השכונתי בראשון לציון. אני מתכנן למכור סיטונאי, דרך האינטרנט וגם ללקוחות מזדמנים".

המאזין שיתף את גל בלבטיו: "השקעה בעסק שכזה היא לא קטנה, בין 600 אלף שקל למיליון שקל - כולל סחורה ופרסום. התחלתי בתהליך ואני מתכנן לקחת הלוואה של 800 אלף שקל, חלק בערבות מדינה וחלק דרך בנק הפועלים ואחזיר כ-15 אלף שקל בחודש. אם התחזית שלי נכונה המחזור החודשי שלי אמור לעמוד בין 400 אלף שקל למיליון שקל - תלוי כמה חזק יהיה העסק. אם אפול אפסיד כחצי מיליון שקל. אני מאוד זהיר בצעדיי ויש לי הרבה מה לסכן, האם אני עושה את הדבר הנכון?"

"יש לראות את ההכנות העסקיות שביצעת", ענה לו גל. "לדבריך כל ההוצאות שלך להקמת העסק ולהצלחתו תלויים ב-800 אלף השקלים שלווית. אני לא מכיר את התחום ממנו באת אך במידה ונפלת הפסדת חצי מיליון שקלים. נשמע שאתה מסוגל להפסיד חצי מיליון שקלים ולקום בבוקר בלי למות כלכלית ונשמע שאתה לוקח סיכון מחושב ונכון. אתה מדבר על ענף שאתה מכיר טוב ובקיא בו עד מאוד עם קשרים ואנשים שיוכלו לסייע לך בדרך. גם אם יהיו לך קשיים נוספים תוכל לצרף שותף לעסק.

עוד באותו נושא

אלון גל מייעץ: העסק לא עומד בעומס - כך תגדילו אותו

לכתבה המלאה

"החיים מלאים בסיכונים ויש לבצע סיכונים מחושבים כמו זה שאתה מבצע. דיברת על הקמת אתר אינטרנט, אני ממליץ לך להירשם לפלטפורמת GEEKAPPS, ב-149 שקלים לחודש תוכל להקים אפליקציה ואתר אינטרנט, בצע בדיקות חוזרות לכל צעד שאתה מתכנן לקחת ובצע אותם לעומק לפני שאתה יוצא לדרך. אני מאחל לך המון בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully