וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: איפה חגגו אנשי העסקים את הסילבסטר?

רונית מטיאס

1.1.2018 / 13:24

במגדלי YOO, בהאנגר 11 ובטראסק - בכירי הכלכלה הישראלית לא פסחו על האפשרות לחגוג את השנה האזרחית החדשה. וגם: איזה בכיר בקבוצת פוקס פיזז עם עינת שרוף במועדון הגנקי ומי הכדורגלן שרכש דירה חדשה בראשון לציון מיצחק תשובה?

יו איזה סילבסטר

אתי ברקין, רייצל ויצמן, אילנה וניר ברנד. רונית מטיאס,
אתי ברקין, רייצ'ל ויצמן, אילנה וניר ברנד/רונית מטיאס

האמנית ואשת העסקים רייצ'ל ויצמן חגגה מסיבת סילבסטר בביתה שבמגדלי YOO עם אוכל איטלקי וישראלי, אלכוהול שזרם כיין וענת סגל ולהקתה שהקפיצו את האורחים עם מוסיקה ישראלית, איטלקית ובינלאומית.

מירי מרום, אילן ורינה שביט. רונית מטיאס,
מירי מרום, אילן ורינה שביט/רונית מטיאס

בחוגגים: עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה; אסתר אלדן, מנכ"לית דלק; הניה ומשה נור, מבעלי קבוצת נור; אתי ברקין, מנכ"לית דרמה-ליין; רינה ועו"ד אילן שביט; רינת ומוטי כוזהינוף ואימו של מוטי, נורית, מבעלי פרויקט בראשית; יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הניה נור, רינת ומוטי כוזהינוף, משה נור. רונית מטיאס,
הניה נור, רינת ומוטי כוזהינוף, משה נור/רונית מטיאס
רייצל ויצמן, יפית גרינברג, עתליה שמלצר, אסתר אלדן. רונית מטיאס,
רייצ'ל ויצמן, יפית גרינברג, עתליה שמלצר ואסתר אלדן/רונית מטיאס

ג'קוזי בסילבסטר

צחי ורותם חג'ג'. רפי דלויה
צחי ורותם חג'ג'/רפי דלויה

צחי חג'ג', מבעלי קבוצת חג'ג', חגג סילבסטר בהאנגר 11. על האוכל הופקד טל חובש, מבעלי פלפל פרודקשן, שהציב מזנוני ירקות עצומים וג'קוזי ענק עם פלחי תירס.

יעל ניזרי וטדי שגיא, ניר ומיכל ויצמן, ליאורה ורמי יהושע, עופרה וישראל רייף נהנו מהופעה של עומר אדם, הצמד גיא ויהל, וסטטיק - ללא בן אל.

יעל ניזרי וטדי שגיא. רפי דלויה
יעל ניזרי וטדי שגיא/רפי דלויה
ניר, מני ומיכל ויצמן. רפי דלויה
ניר, מני ומיכל ויצמן/רפי דלויה
דני ומימי לוזון. רפי דלויה
דני ומימי לוזון/רפי דלויה
עופרה רייף שמלצר, טל חובש וישראל רייף. רפי דלויה
עופרה רייף שמלצר, טל חובש וישראל רייף/רפי דלויה

תורמים לבודדים

יאיר ניצני, עופר איתני ודרורית ניצני. מקור שלמור,
אתי קסטרו, יאיר ניצני, עופר איתני ודרורית ניצני/מקור שלמור

דרורית ניצני, מנהלת קשרי קהילה של העמותה לחיילים בודדים ע"ש מיקי לוין, ערכה זו השנה השלישית ברציפות מסיבת סילבסטר שהכנסותיה קודש לתרומה ללמעלה מ-600 חיילים בודדים ללא עורף משפחתי.

בתורמים: יאיר ניצני, יאיר וליהיא לפיד, עופר איתני, מנכ"ל קבוצת כרמל גרופ, דגנית חרלפ, דני טוקטלי, מיכאלה ברקו ורון צוקרמן, לילך סיגן וליגד רוטלוי, עו"ד ברוריה לקנר וד"ר רוני אמיד, טובה דורפמן, אורן מוסט, יעל אלמוג זכאי.

מסיבת סיום

משה פרי ויעקב לוקסנברג. אלירן אביטל,
משה פרי ויעקב לוקסנברג/אלירן אביטל

יעקב לוקסנבורג, יו"ר דירקטוריון סאני תקשורת, ומשה פרי, המנכ"ל, חגגו סיום שנה בסגנון תיאלנדי-אתני ב"טרסאק" בנמל תל אביב. בתוכנית: סרטון הרגעים המוצלחים של 2017, חלוקת גביעים למצטיינים וריקודים.

הטופ של הטופ

אבי אדרי, רמי יהושוע, שלום זיידלר ושאול בן אדרת. רפי דלויה
אבי אדרי, רמי יהושע, שלום זיידלר ושאול בן אדרת/רפי דלויה

אם ביום חמישי בלילה היה נופל טיל על אותו האנגר 11 (טפו טפו), סביר להניח שעולם העסקים היה כמעט נמחק. רמי יהושע, מייסד ויו"ר משרד הפרסום יהושע TBWA; נבו כרמי, המשנה למנכ"ל ושותף במשרד ויגאל ברקת, המנכ"ל, חגגו במקום 20 שנה לפעילות המשרד.

אבי לוי ואילנה ימיני לוי. רפי דלויה
אבי לוי ואילנה ימיני לוי/רפי דלויה

יהושע TBWA ממוקם בטופ פייב של משרדי הפרסום המובילים בענף, מחזיק לקוחות רבים ואחראי על שורת הישגים משמעותיים. יהושע הודה לעובדיו, לקוחותיו, לליאורה אישתו - "ליאורי שלי" שמחזיקה איתו מעמד 29 שנה ולילדיו, להם אף נתן להם אישור לשתות.

דוד פתאל, רמי וליאורה יהושוע, ריקי תורג'מן. רפי דלויה
דוד פתאל, רמי וליאורה יהושע וריקי תורג'מן/רפי דלויה

הערב כלל ארוחת ערב של השף שאול בן-אדרת בשיתוף פעולה עם טל חובש, מבעלי פלפל פרודקשן, תוכנית בהנחיית ערן זרחוביץ' בדמותו של ראובן מארץ נהדרת, הופעה של נסרין קדרי והאנדלוסית ירושלים והופעה מלאה של משינה.

טל חובש, אילן ו-ורד גרינבוים. רפי דלויה
טל חובש, אילן וורד גרינבוים/רפי דלויה

חגגו: דורון ספיר, עמרי פדן, אבי ניר, אבי צבי, ליאורה עפר, אבי בן-טל, שרון ומודי כידון, אירית ומשה רוזנבלום, שרית ועדו חג'ג', נורית ונחום ביתן, מיכל ויהודה בן-אסייג, פרופ' יוסי פרס, מני ויצמן.

רמי שביט וחיליק לסרי. רפי דלויה
רמי שביט וחיליק לסרי/רפי דלויה
יוסי דיין, יעל רבהון, דפנה וגיל גמון. רונית מטיאס,
יוסי דיין, יעל רבהון דפנה וגיל גמון/רונית מטיאס

יד ראשונה לכדורגלן

דן איינבינדר שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הכדורגלן דן איינבינדר/ברני ארדוב

סמסו בשעה טובה לדן איינבינדר, קשר נבחרת ישראל והפועל באר שבע, שמצטרף לאיתן טיבי ואלי דסה - חבריו לנבחרת ישראל ולקבוצתו לשעבר מכבי תל אביב, ורכש דירת 4 חדרים בפרויקט "אורבן פארק ראשונים" - שכונת המגורים החדשה בראשון לציון שמקימה אלעד ישראל מגורים מקבוצת תשובה.

השלושה שיגורו בשכנות, יוכלו ליהנות מחוץ למגרש הכדורגל בטרקלין הדיירים, לטייל בפארק ירוק של כ-5 דונם ולשמור על כושר בחדר הספורט. דירת 4 חדרים זהה ששטחה כ- 113 מ"ר + 12.5 מ"ר מרפסת נמכרת בפרויקט בכ-2.5 מיליון שקל. מדוברות החברה נמסר כי אין הנחות סלב.

הדמייה של סלון דירת 4 חדרים זהה אורבן פארק ראשונים. סטודיו 84,
הדמיית סלון בדירת 4 חדרים באורבן פארק ראשונים/סטודיו 84

מהדקים קשרים

גדעון המבורגר ודורית סלינגר. דרור איתן,
גדעון המבורגר ודורית סלינגר/דרור איתן

גדעון המבורגר, נשיא לשכת המסחר ישראל-שוויץ וליכטנשטיין ונשיא קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, ערך במלון דן בתל אביב אירוע במסגרת האירועים להידוק קשרי הכלכלה והמסחר בין ישראל, שוויץ וליכטנשטיין. תומאס ג'. ג'ורדן, נגיד הבנק השוויצרי הרצה, והמבורגר אמר כי נוכחותו של ג'ורדן במפגש מסמלת נקודת ציון משמעותית המדגישה את חשיבות הקשרים הענפים בין ישראל לשוויץ ולגופים העסקיים הכלכליים הלוקחים חלק בפעילות לשכת המסחר ישראל-שוויץ וליכטנשטיין.

ז'אן דניאל, גדעון המבורגר ותומאס ג'. ג'ורדן. יח"צ,
ז'אן דניאל, גדעון המבורגר ותומאס ג'. ג'ורדן/יח"צ

במאזינים: שגריר שוויץ בישראל ז'אן-דניאל; דורית סלינגר, הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון; רקפת רוסק-עמינח, מנכ"לית בנק לאומי; יאיר המבורגר, יו"ר קבוצת הראל ביטוח ופיננסים; דן פרופר, יו"ר קבוצת אסם; יצחק צאיג, מנכ"ל הקבוצה; הילל דמלין, מנכ"ל סוויס רי ישראל; רו"ח אלי גילבאי; אודי דהאן, מנכ"ל UBS בישראל; אמנון זיידנברג, מנכ"ל בנק Dreyfus בישראל; דוד בלומברג, יו"ר בסס"ח; פרופ' רות ארנון, מכון וייצמן למדע.

עושים עיניים

אורן רווח וקארן דנסקי. ורד בראון,
אורן רווח וקארן דנסקי/ורד בראון

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר, ויובל רוזנשטיין, מנכ"ל אסתי לאודר ישראל, נפגשו בשעת בוקר מוקדמת ב-High& בתל אביב לרגל השקת Advanced Night Repair Eye Concentrate Matrix - סרום מתקן לחידוש התאים באזור העיניים. אחרי ארוחת בוקר סיפר רווח על השקות מעניינות ומסקרנות שצפויות להתרחש במהלך השנה כולל השקת מותג חדש. שיראל עודד, מנהלת המותג דיברה בשבחי המוצר המהפכני המגיע עם אפליקטור מיוחד.

יובל רוזנשטיין ושיראל עודד. רונית מטיאס,
יובל רוזנשטיין ושיראל עודד/רונית מטיאס

והרי החדשות

אורן אבוטבול ושרון אלון. מקור יפה אפרתי,
אורן בוטבול ושרון אלון/מקור יפה אפרתי

יום אחרי שהוזעק להגיש את החדשות במקומה של יונית לוי שנפצעה, התייצב דני קושמרו במלון קראון פלזה תל אביב. לא, הוא לא הגיע לוויקאנד, הוא הגיע להרצות שעה קלה בבוקר שערך שרון אלון, מנכ"ל התפעול החדש של רשת מלונות קראון פלזה, לחוג מועדון הלקוחות המאושרים של הרשת.

המוזמנים נהנו מארוחת בוקר שכללה עשרות דוכנים מגוונים והרצאה של קושמרו על "החיים מאחורי החדשות". במאזינים גם אורן בוטבול, סמנכ"ל השיווק של הרשת ומנכ"לי מלונות הרשת מכל הארץ.

תרומה בטיב טעם

יוסי שלו, מירי זיו ועדי כהן. אלעד גוטמן,
יוסי שלו, מירי זיו ועדי כהן/אלעד גוטמן

עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב-טעם; יוסי שליו, סמנכ"ל סחר ושיווק; ורוני גרין, מנהל מכירות ומועדון לקוחות, העניקו למירי זיו, מנכ"לית האגודה למלחמה בסרטן ולשני שהם, מנהלת שת"פ וגיוס משאבים באגודה צ'ק על סך 84 אלף שקל שנאספו במבצע התרמה ארצי שהתקיים בסניפי טיב-טעם. כהן אמר כי הנהלת הרשת ועובדיה מחויבים לפעול למען הקהילה, כשהפעילות למען האגודה למלחמה בסרטן הינה חלק מהפעילויות בהן שותפה הרשת.

זיו הודתה לטיב-טעם, למנהליה, עובדיה ולקוחותיה על שלקחו חלק בפעילות, העניקה לכהן תעודת הוקרה והתפללה כי עוד חברות יתגייסו למען הקהילה.

חגגיגנקי

שרון כידון, מוטי רייפ וציפי רפאלי. רונית מטיאס,
שרון כידון, מוטי רייף וציפי רפאלי/רונית מטיאס

יפתח ויזל, מבעלי קבוצת פוקס, לא שובר מסורת. בשבוע שעבר אלקנה צרפתי, מי שרכש לאחרונה את מועדון הגנקי והעביר אותו שיפוץ מסיבי, חגג את הפתיחה המחודשת. עינת שרוף - מי שמעלה אנשים על שולחנות במקום כבר עשור - חישמלה את האווירה עם תגבורת של חברים שכללה את ויזל ששר מחרוזת שירי שלמה ארצי. כשויזל התגורר בבוסטון, הוא הגיע לכל ההופעות של שרוף בניו-יורק.

יפתח ויזל, עינת שרוף ויובל סלע. רונית מטיאס,
יפתח ויזל, עינת שרוף ויובל סלע/רונית מטיאס

עוד זימרו: רונן פלד, מבעלי קפיטל גרופ; חיים רביבו והמפיק אסף בלשר שהגיע מלוס אנג'לס, והקולגות מאיה בוסקילה, מרגלית צנעני, שרון חזיז, מורן מזור ושמעון בוסקילה שהתלוצץ וסיפר שערכו לו סיור בשירותים ובמטבח כאילו הוא שף.

תמיר הרפז וטל בר נח. וואווי P10,
תמיר הרפז וטל בר נח/וואווי P10

צרפתי סיפר כי בימים אלה מרחיב הגנקי את פעילותו, ובנוסף לערבי השירה הושק לאחרונה גנקי - live ליין חדש של הופעות חיות באווירה אינטימית עם מיטב אומני ישראל וערבי הרכבים יוונים, לטינים ולועזיים.

עינת שרוף וליהיא לפיד. רונית מטיאס,
עינת שרוף וליהיא לפיד/רונית מטיאס
אלנקה ורינת צרפתי. אור גפן,
אלנקה ורינת צרפתי/אור גפן

סיר הסירים

מיטל רובין וטוני ירוחם. וואוי P10,
מיטל רובין וטוני ירוחם/וואוי P10

ניחוחות טוסט קבלו בסוף השבוע את מבקרי קניון גבעתיים. מסתבר שטוני ירוחם, סמנכ"ל סחר ושיווק סולתם, ומיטל רובין מנהלת השיווק, השיקו בקומה השלישית סניף חדש לרשת, המתווסף ל-22 הסניפים הקיימים.

ירוחם אמר כי השאיפה היא להתרחב לכ-40 סניפים בפרישה ארצית ולהוביל את תחום הסירים בישראל. המוזמנים התענגו על טוסטים, מלוואח ואנטיפסטי שהוכנו במקום בעזרת מכשיר מיוחד להכנה במיקרוגל שהושק באירוע.

ארוחה בהפתעה

אייל רביד ויעקב אזולאי. מקור גל תקשורת,
אייל רביד ויעקב אזולאי/מקור גל תקשורת

במהלך ישיבת מנהלים במטה רשת ויקטורי, נכנסו לישיבה שפים ואנשי צוות מחלבות גד, ופינקו את הנוכחים עם ארוחת גורמה. יעקב אזולאי, סמנכ"ל סחר ומכירות במחלבות, שהוציא את ההפתעה לפועל, אמר לאייל רביד, מנכ"ל ויקטורי כי לשני המותגים הרבה מהמשותף - שניהם הציגו בשנתיים האחרונות צמיחה משמעותית.

אדריכלים מתעדכנים ומעוצבים

אריה (ריצ'י) ריכטמן, עמי דרייפוס, קובי גרינבלום וצורי דבוש. מורג ביטן,
אריה/מורג ביטן

סקרנים איך מתעדכנים בטרנדים? צורי דבוש יו''ר קליל; אריה (ריצ'י) ריכטמן, המנכ''ל; עמי דרייפוס, מנכ''ל 'אבן קיסר' ישראל; וקובי גרינבלום מנכ''ל טמבור נפגשו בוועידת האדריכלים 2017' באוניברסיטת תל אביב ועדכנו מה חדש בגזרתם. דבוש הציג את חלונות "באוהאוס" - מערכת חלונות עליה אמר שזה חלום שהתגשם. דרייפוס גילה כי בתחילת 2018 תשיק אבן קיסר אחריות לכל החיים על כלל משטחי החברה, וציין כי אבן קיסר מציעה היום מעטפת עיצוב שלמה. גם גרינבלום חשף מוצרים חדשים ובלעדיים בארץ.

גבי קליין, מנכ"ל זהבי עצמון, וסיניה בלנקלדר, מנהלת השיווק, אירחו אדריכלים לערב שכלל הרצאה של הטרנדולוגית עדי יופה על קצב השינויים הטכנולוגיים, הכלכליים והחברתיים והשפעתם על הרגלי הצריכה.

כבאי חלומי

ליאור כלפון, אושרי ואבי בר-אהרון. שני מנדל,
ליאור כלפון, אושרי ואבי בר-אהרון/שני מנדל

עובדי מימון ישיר בשיתוף עמותת Make-A-Wish Israel הגשימו את חלומו של אושרי החולה במחלה מסכנת חיים, שתהיה לו כבאית בחצר הבית. הם בנו בחצר דגם של כבאית והביאו כבאית מתחנת הכיבוי בחדרה, עם כבאים שסיפרו על תפקידם כלוחמי אש.

הגשמת המשאלה היא חלק מפרויקט ה-Wish Challenge של עמותת Make-A-Wish Israel, המגשימה את משאלות ליבם של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים.

מסיבת פולו

אלכסנדרה ריצ'רדס, לוטי מוס, גק גינס, ליידי קיטי ספנסר וליאורה ויטמור. יח"צ,
אלכסנדרה ריצ'רדס, לוטי מוס, גק גינס, ליידי קיטי ספנסר ולאורה ויטמור/יח"צ

מעצב העל היהודי ראלף לורן השיק במסעדת Ralph's Coffee and Bar שבבעלותו בלונדון את קולקציית הקפסולה של המותג POLO BEAR.

נהנו ממסיבה ברוח הפולו-בר: אלכסנדרה ריצ'רדס, בתו של קית' ריצ'רדס - גיטריסט הרולינג סטונס; פאטי הנסן; הדוגמנית וה-DJ אלכסנדרה ריצ'רדס בפלייליסט חגיגי שכלל שירים קלאסיים של הרולינג סטונס ופעמוני כריסטמס בטוויסט רוקיסטי; ליידי קיטי ספנסר, אחייניתה של הנסיכה דיאנה; לוטי מוס, אחותה הצעירה של קייט מוס; הדוגמן והשחקן ג'ק גינס.

בקבוצת סקאל משווקת המותג מסרו כי קולקציית הקפסולה צפויה להגיע לישראל בחודשים הקרובים.

יופי שכזה

לי לוי, שני גולדשטיין, מימי ארנרייך, מיטל דה רזון ובתיה שיף. מקור רויטל מרסיק,
לי לוי, שני גולדשטיין, מימי ארנרייך, מיטל דה רזון ובתיה שיף/מקור רויטל מרסיק

ד"ר מימי ארנרייך, מומחית לכירורגיה אסתטית, השיקה בהרצליה-פיתוח מרפאה שנייה בהשקעה של מאות אלפי שקלים. המרפאה מצטרפת למרפאה בחיפה, והיא מבוססת על מכשור חדשני בטכנולוגיות מתקדמות בלעדיהן, לדבריה, לא ניתן כיום לתת פתרונות ראויים לאנטי אייג'ינג.

המוזות

קלאודיה לוקזק ,דרור קונטנטו וקרולינה טאט. דביר כחלון,
קלאודיה לוקזק ,דרור קונטנטו וקרולינה טאט/דביר כחלון

מעצב האופנה דרור קונטנטו קפץ לבקר את המוזות שלו - הדוגמניות קלאודיה לוקזק וקרולינה טאט, שהצטלמו לקולקציית הכלות החדשה ל-2018. קונטנטו התפרסם כשהלביש את שרת התרבות והספורט מירי רגב שנסעה לפסטיבל קאן. עיצוביו נמכרים בסטודיו החדש בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully