וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מה עשתה דנה עזריאלי במגדל החדש שלה בשרונה

רונית מטיאס

4.1.2018 / 13:30

וגם: את מי אירח מנכ"ל קוקה קולה ישראל, איזו מסעדה פתח זוכה מאסטר שף טום אביב, איפה חגגה פנינה רוזנבלום יום הולדת ומה השיק הסטייליסט מושיק גלאמין. חדש בביצה

דנה עזריאלי רון יריב. שי שבירו,
דנה עזריאלי ורון יריב/שי שבירו

רון יריב, מנכ"ל ריג'ס (Regus) - ענקית מרכזי העסקים הבינלאומית - מחופש לשוטר אזולאי, ונטלי דיאמנט, מנהלת המרכז מחופשת לוונדר וזמן, קיבלו את האורחים שהגיעו לפתיחת המתחם ה-14 במרומי הקומה ה-30 של מגדל עזריאלי שרונה בתל אביב. הם לא הקדימו את פורים, רק נכנסו לאווירת האירוע שהפיק אלירן ברדוגו, שקיבל השראה מחדרי הישיבות הנקראים על שמם של בתי קולנוע מיתולוגיים. אורחת הכבוד הייתה דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי, שהגיעה למגדל שלה כדי לסייע בגזירת הסרט.

התחלה חדשה

מיכאל כרסנטי וגיא סברסקי. מקור טל רבינא,
מיכאל כרסנטי וגיא סברסקי/מקור טל רבינא

גיא סברסקי, יו"ר קרן אדמונד דה-רוטשילד, ומיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, הניחו אבן פינה ל"קמפוס אשל" החדש שייבנה בפארק העסקים והתעשייה הדרומי של קיסריה בהשקעה של יותר מ-54 מיליון שקל. הקמפוס יכלול קומפלקס של 3 בניינים שבהם ישולבו משרדים ומסחר ברחוב האשל בכניסה לפארק העסקים הדרומי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

זה רק ספורט

יעל ארד, הראל חייקין, יגאל כרמי וגילי לוסטיג. עמית שיסל באדיבות הוועד האולימפי בישראל,
יעל ארד, הראל חייקין, יגאל כרמי וגילי לוסטיג/עמית שיסל באדיבות הוועד האולימפי בישראל

הראל חייקין, מנכ"ל קוקה קולה ישראל, אירח את ספורטאי הסגל האולימפי במסגרת פרויקט "היום שאחרי" של הוועד האולימפי בישראל. הפרויקט הוקם לפני כשנתיים במטרה לסייע לספורטאים להתמודד עם תהליך הפרישה מהספורט המקצועני, בחירת קריירה שניה בספורט או בשוק העבודה הכללי והשתלבות בחיים האזרחיים.

ניקוי ראש

יובל שם טוב ואילן לפידות. מקור יפה אפרתי,
יובל שם טוב ואילן לפידות/מקור יפה אפרתי

אילן לפידות, מנכ"ל קבוצת לפידות ובועז להב, סמנכ"ל השיווק, קפצו למספרת "רמי מור" בתל אביב, ולא כדי להסתפר. במקום נערכו צילומים ל-RESULTZ, תכשיר נגד כינים של חברת " לפידות מדיקל". במספרה פגשו את יובל שם-טוב, (יובל המבולבל) הפרזנטור של RESULTZ זו העונה השניה. הקמפיין שמובילה "לפידות מדיקל" יכלול סרטון דיגיטל בהפקת משרד הפרסום "גרייט" ויעלה במהלך ינואר.

על הגובה

אורן גלזר, שרון בן צבי ושאול לוטן. ליאת מנדל,
אורן גלזר, שרון בן צבי ושאול לוטן/ליאת מנדל

שאול לוטן, מנכ"ל ומבעלי קבוצת הייזום והבנייה משולם לוינשטין, ערך מפגש אינטימי לבכירי ענף הנדל"ן המסחרי והתיווך במשרדי החברה בקומה ה-21 במגדל לוינשטין. שרון בן-צבי, סמנכ"לית השיווק של הקבוצה, סקרה את פעילות החברה ב-2017, ואת צמיחתה לאורך השנים, וחשפה מהלכים חדשים של החברה.

בין היתר דיברה בן-צבי על כניסתה לתחום המשרדים השיתופיים עם מיזם Levinshare'' שיציע קומה שלמה במגדל לוינשטין כמשרד שיתופי. בנוסף, הציגה בן-צבי מוצר דגל בבנייה למגורים – "הבית הגאון" - בית אוטונומי ראשון שנשלט באמצעות הנייד מרחוק וכולל מנעולים חכמים, גלאי נפח וחיישני תנועה וטמפ', מסכי מגע ופיצ'רים מתקדמים נוספים. היא גילתה כי מדי יום שישי היא מתנדבת במיון בית החולים תל-השומר, והזמינה את איציק מימרן, אחראי יחידת טראומה בבית החולים "תל השומר" שהרצה על הגשת עזרה ראשונה, הפעלת מכשיר הדפיברילטור וחשיבותו בהצלת חיי אדם.

אמן החושים נמרוד הראל ריתק במופע משחקי מוח, סודות מכירה וקריאת שפת גוף.

קוקו במבינו

אילנה ברנד, רייצל ויצמן, אלון וניר ברנד. רונית מטיאס,
אילנה ברנד, רייצל ויצמן, אלון וניר ברנד/רונית מטיאס

זוכה מאסטר שף, טום אביב, ושותפיו, המסעדנים אורי רז ואיתי ביטון, השיקו את מסעדת "קוקו במבינו" ברחוב הלל הזקן בתל אביב - מסעדה איטלקית שמחה, להגדרתם, המעודדת את תרבות השרינג של המנות. המוזמנים התקבלו עם קוקטיילים ופופ קורן כמהין בקופסאות מוזהבות והמשיכו לארוחת ערב שכללה את כל תפריט המסעדה - מסביצה, דרך קפרזה, סלט מוצרלה, פיצות מגוונות, פסטות, קלמרי ועד בשרים וקינוחים.

מורן כהן וטום אביב. רונית מטיאס,
מורן כהן וטום אביב/רונית מטיאס

היו וטעמו: רונן שמש, מבכירי סלקום לשעבר והיום מבעלי מסעדת ריפא בחיק ברמת השרון; לי פתאל, מנכ"לית קנקון; מורן כהן, מנהלת שיווק ברימאג; מיכל ינאי ובן מוסקל, מנהל לקוחות באומן, בר ריבנאי; השכנים: גורו השיווק אילנה ברנד ובעלה מאסטרו ניר ברנד עם בנם אלון.

איתי ביטון, טום אביב, אורי רז. שוקה כהן
איתי ביטון, טום אביב ואורי רז/שוקה כהן

פילהרמונית

סמי סגול וטלי גוטליב. יח"צ,
סמי סגול וטלי גוטליב/יח"צ

אמש התקיים בהיכל התרבות אירוע של קרן התזמורת הפילהרמונית לכבודם של שירלי ופרנק לואי - מידידיה הקרובים ביותר של התזמורת ומהתורמים הגדולים לשיפוץ היכל התרבות, שסייעו באמצעות קרן התרומה הפרטית "פעמי תקווה" בשיפוץ אולם הקונצרטים ע"ש לואי והעניקו תרומה לתכנית "מפתח".

פנינה של מסיבה

אירית רחמים, פנינה רוזנבלום ואיציק חסון. אביב חופי
אירית רחמים, פנינה רוזנבלום ואיציק חסון/אביב חופי

מעצמת הבלונד פנינה רוזנבלום חגגה יום הולדת 63 במסעדת "על המים" הכשרה בהרצליה פיתוח. שעת הצהריים לא הפריעה לנשים לרקוד לצלילי ה-DJ של חברת אלפא מיוזיק, וזמר בחליפה צבעונית ששר באיטלקית הקפיץ על הרחבה והצטלם סלפי עם הסלברטאיות.

על ההפקה הייתה חברתה הטובה אירית רחמים. בצד הגסטרונומי מסעדת "על המים" שפינקה עם ארוחת צהריים שכללה סלטים, סושי, פקצ'ות ודגי סלמון ולברק על האש.

רוזנבלום הנרגשת אמרה כי גיל הוא לא פונקציה ומה שחשוב הוא איך נראים ואיך מרגישים, וסיפרה כי בתה חן הצטרפה לחברה. חן בירכה, הגישה לפנינה טבעת זהב וגילתה כי לפני 20 שנה הביאה לפנינה מתנת יום הולדת - טבעת פלסטיק ממכונות הגרלה, פשוט כי לא היה לה כסף ולא רצתה לקחת מאמא. כעת גילתה חן שפנינה זרקה את הטבעת רק לפני שבוע בטענה שכבר התקלפה ונשחקה.

שותים למען העתיד

דניאל בירנבאום, עמית מלמוד, שי וגל בירנבאום, מאיה ותמיר מלמוד. מרינה מושקוביץ,
דניאל בירנבאום, עמית מלמוד, שי וגל בירנבאום, מאיה ותמיר מלמוד/מרינה מושקוביץ

דניאל ברינבאום, מנכ"ל סודהסטרים - מותג המים המוגזים מהמובילים בעולם, התייצב במהלך יום צילום פרויקט להעלאת המודעות לאיכות הסביבה לרגל השקת מהדורת בקבוקים רב-פעמיים לילדים, למען עתיד ילדינו לשמירה על כדור הארץ. צמד בקבוקי החצי ליטר בצבעי כחול ואדום, עם אייקונים דמוי אימוג'י עוברים לרב-פעמי. בקבוק סודהסטרים רב פעמי אחד מחליף 3,833 בקבוקים חד פעמיים ופחיות של משפחה ממוצעת ב-3 שנים.

טובות השתיים

הילה זיתוני ואיריתה קורנובסקי. מקור עליזה וניצן,
הילה זיתוני ואיריתה קורנובסקי/מקור עליזה וניצן

ברכת המדור לעו"ד הילה גבאי זיתוני ועו"ד אוריתה קורונובסקי שהשיקו באירוע אינטימי את משרדן החדש בתל אביב, המתמחה בתחום המקרקעין והנדל"ן.

לצאת מהקוביה

אופיר אורן ויעקב קזמה. לנס הפקות,
אופיר אורן ויעקב קזמה/לנס הפקות

יעקב קזמה, מבעלי רשת חנויות קוביקה, פתח את חנות הדגל בקניון עזריאלי תל אביב, החמישית ברשת. בחנות המשתרעת על כ-90 מ"ר, מוצגת קולקציית אופנה לצד פריטים לבית. אופיר אורן, מנכ"ל עזריאלי תל אביב, קפץ לברך ועזר לגזור את הסרט. קזמה סיפר כי בכוונתו להתרחב בשנתיים הקרובות עם עוד 6 חנויות לצד אתר סחר.

חדשנות סרבית

דושן זרקוביץ', פטר פטרוביץ', דן אוריין, רוזה אזהרי, נאנד פופוביץ, רפי אבירם, מיכאל מזרחי. זהר פיק,
דושן זרקוביץ', פטר פטרוביץ', דן אוריין, רוזה אזהרי, נאנד פופוביץ, רפי אבירם, מיכאל מזרחי/זהר פיק

ד"ר נאנד פופוביץ, השר לחדשנות ופיתוח טכנולוגי של סרביה, הגיע עם משלחת בכירים וחברי פרלמנט לעזריאלי מכללה אקדמית להנדסה בירושלים במטרה ללמוד על תכניות ההאצה לסטארט אפים באקדמיה. הם קיבלו הסבר אודות האקו-סיסטם הטכנולוגי בירושלים והחממה הטכנולוגית AtoBe, שמפעילה מכללת עזריאלי, בה פועלות 13 חברות סטארט אפ חדשות במחזור הנוכחי.

הסיור כלל מעבדות הנדסה פרמצבטית של המכללה ופגישה עם פרופ' רוזה אזהרי, נשיאת המכללה; ד"ר רפי אבירם, המנכ"ל; מיכאל מזרחי, ראש רשות המחקר חדשנות ויזמות במכללה, נציגי קרנות הון סיכון למיזמים בשלבים התחלתיים.

אירוע גלאם

מעיין אדם, מיכל ומושיק גלאמין. נוקיה 8,
מעיין אדם, מיכל ומושיק גלאמין/נוקיה 8

מושיק גלאמין, האיש וההום סטיילינג, שיחד עם אחותו מיכל הקימו את מיזם "אינסטבלוק", השיקו חנות דגל ראשונה למותג בתל אביב. את המיזם פתחו מתוך תפיסת עולם אקולוגית והעדפה להשתמש בחומרים ובפריטים קיימים ולעצבם מחדש. השניים הבינו כי בעידן הדיגיטלי בו הצילום בנייד והעלת התמונות לרשתות החליפו את אלבומי התמונות, חיברו בין העולם הווירטואלי לאמיתי ויצרו את אינסטבלוק - הדפסת תמונות אישיות על בלוקים מעץ וחומרים אחרים, כשהתמונות מודפסות בעזרת מדפסת בעלת טכניקה ייחודית. המוצרים נמכרו עד היום בדוכנים במרכזי קניונים וזו החנות הראשונה וגלאמין הבטיח שלא האחרונה.

תיקים בצומת

רתם בן מלך ורביב ארבץ. אורית פניני,
רתם בן מלך ורביב ארבץ/אורית פניני

רביב ארבץ, מנכ"ל מותג התיקים הבלגי kipling בישראל, ורותם בן-מלך מנהלת השיווק של המותג, השיקו את חנות האאוטלט במתחם בילו סנטר וגילו כי ניתן ליהנות ממבצעים כמו 1+1 על המזוודות ועד 60% הנחה על תיקי גב , נסיעות ובית-ספר.

אין הר גבוה מדי

משתתפי מסע לקילמנגרו עמותת Make A Wish. יריב דגן,
חברי המשלחת לקילימנג'רו/יריב דגן

בעוד כשבועיים תצא משלחת משתתפים לטפס לפסגת הר הקילמנג'רו שבאפריקה כדי להגשים את משאלות לבם של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים. למסע תצא נגה, בת 20 ילדת משאלה, יחד עם אבי בר אהרון מייסד Make-A-Wish Israel וחברי עמותה נוספים. המסע המאתגר לפסגה, המתנשאת לגובה של 5,895 מטר, יארך שמונה ימים של טיפוס בקור ובשלג. באמצעות מסע זה שואפת העמותה לייצר מודעות ולגייס תרומות להגשמת משאלות לילדי Make-A-Wish Israel, על מנת להעניק לילדי המשאלה ומשפחותיהם חוויות מיטיבות של תקווה, כוח ושמחה, בתקופה הקשה בחייהם.

בין המשתתפים האחרים במסע ניתן למצוא את יו"ר העמותה, דביר בנדק; חבר הנהלת העמותה, ליאור כלפון; מנכ"ל חברת איתוראן, ניר שרצקי; סגן נשיא חברת כתר פלסטיק, אורגד שפירא; מנכ"ל חברת אלקטרה בניה, ירון שורק; סמנכ"ל משאבי אנוש The Ritz-Carlton, Herzliya, יובל פומרנץ; חברת הנהלת העמותה, ענבר בארי; מנכל even better ומתנדב העמותה, טל אבן; חבר הנהלת העמותה, קובי גטניו; צלם ועורך מתנדב בעמותה, יריב דגן; ירון כפתורי ושלי שורק.

בקטנה

+ קבוצת שעוני יבנה השקיעה כ-4 מיליון שקל בשיתוף פעולה אסטרטגי עם רשת חנויות ג'נטלמן במסגרתו יימכרו ב-47 סניפי הרשת מותגי שעוני סיטיזן, טיימקס, קלאוד ברנרד ומותג הצמידים לגבר FRANK.

+ תמיר דגן, מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן; הילה בייניש, מנכ"לית המועצה לבנייה ירוקה ויהונתן אלעזר, מנהל תחום בנייה ירוקה במכון התקנים הישראלי, השתתפו בטקס לקבלת תו תקן ירוק בדירוג 3 כוכבים בפרויקט ויטנברג בפתח-תקווה.

+ ב"ברבאדוס" שבנס-ציונה, נערך מופע התרמה לעמותת אפי-אספרגר. בתורמים: בכור צבאן, מבעלי רשת תכשיטי ZABAN שתרם לחברי העמותה הצעירים אלבומי מוזיקה של הזמר עומר נצר שהופיע בערב; דורון הלפרין, מבעלי הל-דורי לייבוא ושיווק פלדה ויו"ר העמותה; לי שלינגבוים, מתנדבת ואחראית שיתופי פעולה בעמותת צער בעלי חיים, שנמצאת בקשיים כלכליים, שקיבלה הבטחה מנצר שיופיע עבורם כשישוב מהופעה באירופה.

+ בתחרות בישול בינלאומית של איגוד השפים העולמי WACS בצרפת שהתקיימה בטורקיה, הגיע למקום הראשון שף יוסף חנוכה שייצג את נעמן - מהמובילות בתחום הבישול והאירוח. לחנוכה, שף בית חולים ברזילי, ניסיון רב בתחרויות בישול ברחבי הגלובוס. דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ אמר כי זהו הישג מרשים וכבוד גדול לרשת נעמן אותה הוא ייצג בתחרות ולמדינת ישראל בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully